Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני זקוק להמלצה למערכת לרכב.

נקנה כבר HU של פיוניר מדגם DEHP6750MP.

אני צריך שתמליצו לי על סט קומפוננט+סאב+מגבר בתקציב הנ"ל כולל הרכבה.

אם אפשר גם המלצה על מתקין טוב אמין ומקצועי באזור באר שבע זה יהיה מצויין.

תודה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

תשמע,בתקציב של 3000ש"ח עדיף לך להתחיל עם קומפוננט איכותי + מגבר 4 ערוצים חזק

בעתיד שיתפנו לך עוד קצת מזומנים תוסיף סאב טוב

 

זה יהיה הרבה יותר חכם

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

חשבתי על סט של מורל דוטק.

 

כמה יעלו מגבר וסאב טובים?

*יש סיכוי לא קטן שאוכל להביא מגבר מהדיוטי

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

תגיד מה הבעיה שלך לא טוב לך לא צריך אבל למה ליכתוב את הגועל שכתבת?

 

הוא ביקש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

(אם אפשר גם המלצה על מתקין טוב אמין ומקצועי באזור באר שבע זה יהיה מצויין)

 

אז נתתי לו המלצה וגם שיתחדש על המערכת שהוא קונה מה הבעיה שלך משעמם לך או שאתה אוסף הודעות

פורסם

לזרוק סתם קישור לחנות,לכתוב "תיתחדש" ולברוח זאת לא חוכמה גדול

תפרט מה הניסיון שלך איתם ,מה התקנת\רכשת שם ,רמת מחירים וכן הלאה

E34 1995 BMW 540I M-SPORT WHITE

2001 SUZUKI GSX-R750 BLACK CUSTOM PAINT

פורסם

לאיזה רמה של מערכת אתה מתכנן להגיע?

ב-450 שקל יש לך מורל פולס לשים מקדימה או דוטק בקצת יותר כסף נדמה לי בסביבות ה800-900

בסביבות 800 שקל אתה יכול לקנות סאב קיקר CVR או P2 ויש עוד ובשאר לקנות אחלה מגבר יד שנייה או מגבר חביב מהחנות, הכל תלוי במה אתה דורש מהמערכת

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
לאיזה רמה של מערכת אתה מתכנן להגיע?

ב-450 שקל יש לך מורל פולס לשים מקדימה או דוטק בקצת יותר כסף נדמה לי בסביבות ה800-900

אמיר

מאיפה מצאת מחיר כזה????

סט קומפוננט של דוטק עולה בסביבות 1400-1500 ש"ח.

 

 

 

אלי

 

פורסם

דוטק באינטרנט לפי זאפ יש ב1100 לפי דעתי אפשר להשיג בפחות בכל אופן יכול להיות שטעיתי קצת בהערכה של המחיר של הדוטק...

תקן אותי וזהו...

בכל אופן אני חושב שאפשר למצוא אותם גם ב-900 כמו שהפולס נמכרים באינטרנט בכמעט 600 שקל ודרך אנשים פה בפורום אפשר לקנות אותם ב450 בלי לדבר בכלל....

בכל אופן אם יד שנייה בא בחשבון יש אחד בפורום מכירה שמוכר דוטק ב600 שקל והוא גמיש...

נשמע לי אחלה.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

המחירים שאתה רושם למוצרים חדשים לא ראלים.

 

קומבינות כאן בפורום לפעמים יש, לא הייתי בונה על זה, מה גם שהזול לעיתים רבות יוצא יקר.

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אוקיי,

אז פולס 560 שקל

סאב יש לךCVR ב720 שקל

רוקפורד P2 בסביבות ה800 בלי תיבה

ולפי דעתי מה שאני בכל אופן הייתי לוקח זה VMAX 10' של סרווין וגה שעולה לפי זאפ 1000 שקל.

אבל, עד שלא תגיד מה אתה רוצה מהמערכת שלך לא יהיה ניתן להתאים לך רכיבים.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

למה 560?

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=768&CatCode=308

זאפ לא מציג את האתר הזה?

 

אה ודרך אגב ה5 ורבע גם 500 אם אני לא טועה, דיברתי עם תומר כשאני קניתי שם והוא אמר שהאתר לא מעודכן ויש הרבה טעויות. את הפולס שלי קניתי ב500 כמו בלינק.

תתקשר אליהם ותברר אם יש לך ספקות

פורסם

מגבר JBL 75X4 עלות 800 שקלים

קומפוננט דוטק\ MB QUART\ וכל קומפוננט בסבביבות 1000+- תלוי רק באוזן שלך

סאב

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=1030&CatCode=84

 

אלה החלקים שאני הייתי קונה

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

×
×
  • תוכן חדש...