Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראש מנוע 306 1600


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:?:

ב 306 (המצויינת שלי)

יש לי מנוע שנוסע על חום גבוהה יחסית - כל הזמן (90-98 מעלות)

הבעיה כנראה נובעת מפקונג ראש.

כמה בערך דבר כזה עולה???

האם מישהו מכיר מוסך טוב שיודע את העבודה + לא ממציא בעיות חדשות ??

אם כן בכמה (פחות או יותר)

 

תודה מראש

 

gilbmx

פורסם

אתה בטוח שיש בעיה בפקונג ראש?

יש לך פריצה של קומפרסיה למערכת הקירור? יש שמן במים או מים בשמן? העניין נבדק ביסודיות? אם לא, שווה לשקול בדיקות נוספות.

חום גבוה יכול להיות מהרבה מאוד סיבות אחרות, בעיקר בעיות במערכת הקירור שיכולות להפתר בצורה זולה יותר מאטם ראש.

פורסם
:?:

ב 306 (המצויינת שלי)

יש לי מנוע שנוסע על חום גבוהה יחסית - כל הזמן (90-98 מעלות)

הבעיה כנראה נובעת מפקונג ראש.

כמה בערך דבר כזה עולה???

האם מישהו מכיר מוסך טוב שיודע את העבודה + לא ממציא בעיות חדשות ??

אם כן בכמה (פחות או יותר)

 

תודה מראש

 

gilbmx

 

אם הטמפ' הקיצונית (98 מעלות) מגיעה בנסיעה עירונית, ברוך הבא למועדון - זה תקין.

אם לא, ייתכן שתרמוסטט חדש יפתור את הבעיה (החלפת מים ירוקים והחלפת חיישן טמפרטורה גם יכולים לעזור).

פורסם
:?:

ב 306 (המצויינת שלי)

יש לי מנוע שנוסע על חום גבוהה יחסית - כל הזמן (90-98 מעלות)

הבעיה כנראה נובעת מפקונג ראש.

כמה בערך דבר כזה עולה???

האם מישהו מכיר מוסך טוב שיודע את העבודה + לא ממציא בעיות חדשות ??

אם כן בכמה (פחות או יותר)

 

תודה מראש

 

gilbmx

 

אם הטמפ' הקיצונית (98 מעלות) מגיעה בנסיעה עירונית, ברוך הבא למועדון - זה תקין.

אם לא, ייתכן שתרמוסטט חדש יפתור את הבעיה (החלפת מים ירוקים והחלפת חיישן טמפרטורה גם יכולים לעזור).

 

יש משהו בדבריך רועי, אבל שינוי טמפרטורות במנוע(לא משנה איפה מתי ומזג האוויר) גורם לבלאי מוגבר.

 

טמפרטורת המנוע אמורה להישאר קבועה במאמץ ובשיוט.

 

תנסה להחליף תרמוסטט כמו שרועי זרק פה, אם אין שינוי, עשה ניקוי רדיאטור, אם עדיין אין שינוי פנה למוסך.

 

שמוליק

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
טמפרטורת המנוע אמורה להישאר קבועה במאמץ ובשיוט.

 

ספר את זה לפיז'ו.

 

מה לעשות, במכוניות PSA המפוארות מד החום לא יודע להישאר יציב, ומטייל לו בין 85 ל-95 ואפילו מעט יותר. וזה במערכות קירור תקינות (למרות שיתכן הפרש קטן יותר).

פורסם
יש משהו בדבריך רועי, אבל שינוי טמפרטורות במנוע(לא משנה איפה מתי ומזג האוויר) גורם לבלאי מוגבר.

 

טמפרטורת המנוע אמורה להישאר קבועה במאמץ ובשיוט.

 

שמוליק

 

ביפאניות כן, ב PSA לא.

welcome to the club...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
יש משהו בדבריך רועי, אבל שינוי טמפרטורות במנוע(לא משנה איפה מתי ומזג האוויר) גורם לבלאי מוגבר.

 

טמפרטורת המנוע אמורה להישאר קבועה במאמץ ובשיוט.

 

שמוליק

 

ביפאניות כן, ב PSA לא.

welcome to the club...

 

איציק

 

גם בקוראניות :D

פורסם

לי היתה בעיה דומה בפגו והיא ניפטרה ע"י הורדה של הרדיאטור ניקוי כולל מבפנים ובחוץ והחזרתו היום אין לי מצב מעל 90 ובבין עירוני 75 בערך אז כדאי ליבדוק ובי

MIKE 306

פורסם

הטרמוסטט המקורי בפג'ו הוא 98 מעלות.

ברכבים בארץ מותקן טרמוסטט 93 מעלות וזה מסביר טת הטמפרטורה הגבוהה ברכב שלך.

תעשה החלפה יזומה לנוזל הקירור ,תפתח את בית הטרמוסטט תבדוק מה טמפרטורת

הטרמוסטט אם גבוהה מ93 מעלות אז תחלחף.תשים אטם חדש.תמלא מים,תנקז אוויר וסע לשלום.

 

דרך אגב לפני הפעולה המורכבת ,תבדוק ששני המאוררים עובדים בשתי הדרגות שלהם.

(שמפעילים מזגן עובדים שני מאוורים בדרגה נמוכה בטמפ' מעל 95 (בערך) מתחילה

לפעול הדרגה השניה).

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

דבר ראשון תודה רבה לכולכם !

 

כיוון שהיתה אנדיקציה למעבר לחצים חמערכת הקירור הסיכוי לבעיה בפקונג גבוהה.

אבל!!!

הסיבות שהזכרתם, הטרמוסטט ומערכת הקירור, יכול להיות שמקצינות את הבעיה .

 

אני אקח סיכון על אמינות המוסכניק המקומי שלי (הוא כבר טיפל ב306 הקודמת שלי ,עליה השלום) ויבדוק את הגורמים שהזכרתם לפני שאני פותח את הראש (והארנק)

×
×
  • תוכן חדש...