Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[ פז'ו 106 ] שאלה בקשר לקניסטר.


Vovka
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן,

היום יצא לי לבקר את הקניסטר הניסתר אצלי באוטו. אחרי שראיתי שם את כל העסק התבלבלתי בכלל איך הוא עובד. תקנו אותי עם אני טועה - מהקניסטר יוצאת צינורית לטנק דלק וצינורית למשאבה קטנה. מהמשאבה יוצא צינור לקופסת אוויר ביניקה. ניתקתי את הצינורית בין הקניסטר והמשאבה. המנוע מזייף, גם אחרי הניתוק הוא המשיך לזייף כאילו כלום לא קרה. ניסיתי לסתום את המשאבה לדקה בערך, שום שינוי. בקיצר למנוע זה לא משנה, מחובר או לא.

 

אז מה הולך פה? הכל תקין או שלא תקין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המערכת הנל הינה למיחזור אדי דלק. נוצרה עקב הדרישות בעולם נגד זיהום אוויר.

המשאבה שאתה מדבר עליה, אינה, אלה שסתום מבוקר מחשב ניהול המנוע. הוא מקבל פקודות פולסים על פי החלטת מחשב ניהול המנוע בתנאים מסויימים.

עד כאן ההסבר הבסיסי המינימלי.

כדי לוודא שאין דליפת אוויר (גניבת אוויר) במערכת, כל שעליך לעשות הוא , בזמן שהמנוע מזייף ,וכתוצאה מדליפת אוויר במקום כלשהו (שאם לא מדליפת אוויר, אין טעם לבדיקה) , לנתק את הצינור אחרי השסתום לכיוון היניקה , ולא לכיוון הקניטסר, שוב, לכיוון היניקה.

לאחר הניתוק יש לבצע אטימה יעילה, בצד של היניקה, לא בצד ש"הולך" לשסתום, לאחר האטימה הנ,ל אם אין שיפור, הבעיה לא משם, להחזיר הכל חזרה כשהיה.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני - תודה על ההסבר, ושאלה נוספת ברשותך.

 

אילו תופעות נגרמות עקב קניסטר לא תקין?

הקניסטר אמור "לזרוק" את אדי הדלק המיותרים חזרה למיכל, אבל האם יכול להיות מצב שהוא "מוצף" בדלק שלא חזר?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לאחר הניתוק יש לבצע אטימה יעילה, בצד של היניקה, לא בצד ש"הולך" לשסתום, לאחר האטימה הנ,ל אם אין שיפור, הבעיה לא משם, להחזיר הכל חזרה כשהיה.

 

בברכה

דני

הכוונה שלך זה לסתום את החור בסעפת יניקה ממנו ניתקנו את הצינור שהולך לקניסטר, נכון?

 

אפשרי לסתום עם האצבע לכמה שניות או שהואקום חזק מידי?

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי המלומדים,כך לא בודקים קניסטר .יש הבדל בין בדיקה במנוע 1.6 או1.4.

 

Vovka, כתוב את המודל והנפח ,תקבל איך בודקים.

בברכה דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה כך בודקים קניסטר.

 

דוד.

לא הצלחתי לפתוח את הקובץ, אני מניח שהפנת אותו לבדיקת שסתום הקניסטר, ההתנגדויות שלו, והפקודות שהוא אמור לקבל.

 

אם אכן כך, ואם אכן במסמך בדיקה כזה מדובר, לא נשאר לי, אלא לציין ולקבוע שהבדיקה לוקה בחסר, ורב ממנה זאת על אף שבשלב מסויים היא נחוצה וראויה.

 

 

מי שהיה משקיע דקה מחשבה בתיאורי הקודם, היה מבין שהבדיקה כפי שתוארה על ידי באה לבחון תוך שניות ועד דקותיים, האם יש מקום לשלב המסויים שצויין בפסקה הקודמת באדום, ואליו התכוון דוד.

 

 

 

ולשואל לגבי איטום באצבע, בדכ ניתן, עדיף באופן מסודר, לוודא איטום מלא, ולא להיות תלוי בתזוזת האצבע, ונידמה לי כאלה ואחרים.

 

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי הקובץ נפתח, וכפי שציינת דני, מדובר בבדיקת השסתום החשמלי של הקניסטר.

 

הבדיקה שלך מצוינת ומתאימה לכל סוג של מערכת אדי דלק, בין אם יש שסתום מכאני או חשמלי.

 

לפותח השרשור, לא הבנתי מהודעתך האם קיימת בעיית זיוף כללית במנוע, עוד לפני שהתעסקת עם הקניסטר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב. בזמן שהמנוע עובד ניתקתי את השסתום לכיוון היניקה, לא שינה כלום. סתמתי את הצינור, היה שינוי רגעי ברצף העבודה של המנוע אבל עדיין מזייף. השסתום עבד רצוף כאשר עשיתי את הבדיקות.

זה אומר שלא פה הבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שממש לא. לא שם הבעיה.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...