Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני אצטרף להמלצה על הRS2, בטווח מחירים הזה, גם בייבוא אישי לא ניתן למצוא משהו טוב יותר.

 

 

 

ניר

ניר, יש אפשרות שתוכל למצוא לינק שבו מוכרים את המגבר הנ"ל , בשביל לראות מה הטווח מחירים של חדש, אולי כדאי להוסיף עוד קצת ולרכוש חדש.

יש לי העדפה לרכוש חדש, רק מסיבה של שקט נפשי.

 

(חיפשתי באתרים ובאי ביי ולא מצאתי את המגבר הספציפי למכירה).

 

תודה,

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

תודה, אבל התכוונתי למכירה בחו"ל.

בעיקרון הגישה היחידה שיש לי אליה זה ניו - יורק והסביבה.

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

אם לחזור שנייה לבקשה המקורית של פותח הת'רד לגבי ה-הייפוניקס :

 

אני הייתי הולך על 4 ערוצים כך כשיגיעו ה6X9 תוכל לחבר אותם לHU ולאחר מכן להוסיף סאב קטן בשביל ההשלמה תוך גישור שני הערוצים הנוספים .

למרות שלאנשים מסויימים (ואני מכיר כמה) הגברה של 6X9 נותנת את כל הבאס שהם צריכים וגם כאן מגבר 4 ערוצים יעשה את העבודה.

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אני יכול להיות נודניק?

 

תראו לא בא לי להוציא כל כך הרבה כסף על מגבר יד שניה, פשוט לא. (חייל)

אני שואל אם יש חברות מתחרות שעומדות ברמה של המגבר הנ"ל שמיוצרות בארה"ב (לדוגמא) שהמחירים (מן הסתם) יהיו נמוכים יותר, וייתנו את אותה תמורה.

(בהשוואה ל RS2)

 

אני מחפש ניסים ונפלאות אין מה להגיד, אבל אני לא מעוניין לעשות טעות בקניה.

 

*תומר - סתכל בחתימה, אבל תודה בכל מקרה.

 

תודה,

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

פיספסתי את המונו .. :oops:

 

טעות שלי .

 

הקטע עם ה6X9 בלבל אותי לגמרי . (איזה חומוס יצאתי יא אללה)

 

בכל אופן הייתי הולך על 4 ערוצים , כך אם תשדרג קומפוננטים בעתיד תוכל לחבר אותם בבי-אמפינג או אם תרצה בגישור ולא תצטרך להחליף מגבר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

×
×
  • תוכן חדש...