Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, גמר חתימה טובה וצום קל!

 

העניין הוא כזה, יש לי סט של דוטק, שאני מעוניין להגביר אותו והאופציות מבחינתי הם כאלה:

 

מגבר 2 ערוצים:

http://cgi.ebay.com/HIFONICS-ZXi6006-600-WATT-2-Ch-POWER-AMPLIFIER-NEW-AMP_W0QQitemZ140033486241QQihZ004QQcategoryZ18796QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

מגבר 4 ערוצים:

http://cgi.ebay.com/06-HIFONICS-Zeus-ZXi6406-4CH-680W-A-B-CLASS-NEW_W0QQitemZ140035812639QQihZ004QQcategoryZ4950QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

התקציב כפי שאתם רואים זז בין ל150 - 170 דולר, אך הכסף זו לא ההתלבטות,

האם המגבר 2 ערוצים (שמוצהר כ- 150W לערוץ ) יעשה עבודה טובה יותר, והבדל משמעותי לעומת המגבר 4 ערוצים (שמוצהר כ -85W לערוץ) ?

ההתלבטות שלי היא מתוך העובדה שבעתיד היותר רחוק אני יוסיף 6\9 והשיקול הוא לחבר אותם להגברה..

 

תודה,

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

לפי דעתי המגבר 2 ערוצים יעשה עבודה עדיפה, ובאמת יוציא את המקסימום מהסט , ואם השיקול הוא לחבר בעתיד 6*9 אז עדיין עדיף לקנות מגבר 2 ערוצים ולחבר את ה 6*9 אם וכאשר יתווספו להגברה של הרדיו דיסק

פורסם

בטווח מחירים הזה אתה תוכל למצוא מגברים קצת יותר טובים מהיפוניקס.

כל השאר , אני עם דני בהמלצה

מגבר שני ערוצים עדיף.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

שימי,

 

גם אני מצטרף להמלצות של דני ואלי, וממליץ לך על מגבר 2 הערוצים.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אני דווקא לא מסכים לדעתי תוכל לגשר בין הערוצים ולחבר את הקומפננט אבל חובה כיוון ג'יין של תשרוף את קומפננט ...ואז זה יוצא יותר מה מגבר של השניי ערוצים ...

ואם הזמן כשתרצה להביא 6*9 תוריד את הקישור ותחבר כל רמקול ליציאה אחת!

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם

ניטרו זה ממש לא נכון.

גישור פוגע בהרבה דברים בסאונד לפני העוצמה.

אם זה לסט עדיף מגבר 2 ערוצים.

אני מצטרף לאליקו בכך שבמחיר הזה ישנם מגברים טובים יותר.

בברכה,

ק.

פורסם

זה היה הכיוון שלי, פשוט רציתי לדעת אם ההבדל הוא משמעותי או לא. (בעבודה על סט של דוטק הכוונה)

 

המלצות טובות יותר למגבר 2 ערוצים? אני אשמח לדוגמאות שייעמדו אחרי המילים האלה.

(אשמח גם אם רק תציינו חברות טובות, אני אחפש אחר הספקים ומאפיינים שמתאימים לדרישות שלי)

 

תודה על הכול,

 

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

שימי,

 

מגבר 2 ערוצים: http://www.mac-audio.de/produkte/produkte_detail.asp?grp=5&ser=43&nr=1104220&lang=EN

 

מגבר 4 ערוצים: http://www.mac-audio.de/produkte/produkte_detail.asp?grp=5&ser=43&nr=1104412&lang=EN

 

אם יש לך גישה לדיוטיפרי אז מגבר ה - JBL GTO75.4, הוא עסקה כדאית.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אהלן שלו,

 

הדוגמאות שהבאת אומנם בחירה טובה לנסיבות של הארץ, אך הן יותר טובות מההיפוניקס שהצעתי?

הקנייה שלי יכולה להיות וכנראה תהיה מחו"ל, יש לי אפשרות שמישהו ישלח לי אותו בדואר, כלומר הוא יירכוש את המוצר ולאחר מכן יישלח לי.

 

אז שוב, לא עדיף לרכוש 2 ערוצים כמו שהצעתי (150W לערוץ) מאשר הגי בי אל או המאק אדיו?

וכמובן אם יש בטווח המחירים שלי בחול קנייה עדיפה אשמח לשמוע עליה.

 

שוב תודה,

שימי.

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם

באיזוא התקציב שלך (1,500 ש"ח) אפשר לרכוש PH1000 חדש של EARTHQUAKE

http://www.lanzar.co.il/Product.asp?Pid=PH1000&Cat2Cat1ID=4&Cat2ID=9

 

לפי דעתי עדיף על RS2 משומש במחיר כאשר מדובל על טווח המחירים הזה. כל עוד תקבל הצעה אטרקטיבית יותר על הRS2 או מגבר משומש מקביל אחר, יהיה הEARTHQUAKE האופציה העדיפה בטווח המחירים המדובר.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

×
×
  • תוכן חדש...