Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חידה: כך נראה הרכב אחרי התאונה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"הנהג מחליט שלא לנסות לצאת מהרכב משתי סיבות:

 

1. משני צידיו נסעו כל הזמן מכוניות במהירות רבה כך שהסיכוי להדרס היה גבוה מאד.

2. איתו ברכב היתה טרפיסטית מנומנמת שבעת נסיונות ההתעה הוא ניסה להעיר אותה ולהזהיר אותה מהסכנה הפוטנציאלית.

 

כל אותה העת הרבה רכבים "כמעט" נכנסים בו אך בשל העובדה שאורות המצוקה שלו בלטו למרחוק הרכבים הצליחו להתחמק ממנו בזמן. ניידת משטרה של משטרת התנועה הבחינה במתרחש, והשוטר החנה את הניידות על השול של הדרך ע"מ לעצור את התנועה ולאפשר את חילוץ הרכב לשולי הדרך."

 

אתה לא רואה מה הוא כתב???

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

טוב שהם יצאו ללא פגע יחסית .. הסיפור היה יכול להיות הרבה יותר קשה.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

בהחלט מזל שיצאו מהסיפור ללא פצעים קשים!

אני לא הייתי רוצה למצוא את עצמי בסיטואציה של נהג הסובארו!!

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
עוד סיבה להישאר בימין.

באיילון דרום לכוון וולפסון (על הגשר) אין שוליים כלל,כך שבמקרה כזה גם שמירה על הימין לא היתה מונעת תאונה.

לכל רכב שנוסע בנתיב אמצעי זה יכול לקרות ,אין קשר במקרה זה על נסיעה בימין.

התאונה באשמת הפוגע מאחור שלא היה מרוכז דיו בנהיגה.נקודה.

פורסם
1.הרכב עמד/עצר בצומת ורכב אחר נכנס בו מאחור.

2.הסובארו שבתמונה ב 0 קמ"ש. הרכב האחר כנראה בסביבות ה 50 קמ"ש.

3.תלוי אם הם היו חגורים או לא. אם הם היו חגורים אז כאבים בצוואר ושפשופים מהחגורה.

 

אסף

כאשר הפגיעה מאחור,אין חשיבות כ"כ לחגורת הבטיחות (תמיד יש חשיבות!).

מה שאני מנסה לומר הוא, שבמכה מאחור רצוי מאוד שמישענות הראש יהיו תקינות ומכוונות למניעת "צליפת שוט" של הצוואר.מה שיכול להביא (לא עלינו...) לשבירת המפרקת.

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

לא הייתי מנחש.

מסוכן מאוד ודי מפחיד, הייתי אומר...

 

*** עריכה - אין טעם לצטט את ההודעה. מי שירצה לקרוא אותה פעמיים יצליח גם בלעדיך ***

Xbox12341

פורסם

לדעתי נהג הסובארו יכול היה לנסות לרדת לשוליים כשהוא ראה שהרכב נכבה לו.

 

הרי הרכב נכבה כשהוא היה בערך ב 90-100 קמש - כשהרכב נכבה הוא היה צריך לאט לאט לנסות לעבור נתיב ולרדת לשוליים.

 

פעם אחת באמצע איילון נכבה לי האוטו שנסעתי בו (פיג'ו 309). הייתי גם כן בנתיב ליד השמאלי, ולאט לאט התחלתי לעבור נתיבים (כמובן שזה מפחיד ומסוכן כי המהירות כבר ירדה ל 60~ קמש, כשכולם לידי נוסעים על 100~, אבל עדיין אפשר לעבור).

Back to the original - NC again.

פורסם
מה שמוזר שהפגיעה הייתה דווקא בנוסעי הרכב הבטיחותי יותר ,ועוד מכריות אוויר...

 

כרית אוויר אינה מרופדת, ולמעשה היא רחוקה מלהיות רכה כמו אחיותיה "הכריות" המוכרות מחיי היום יום. הדבר הזה פשוט מפוצץ החוצה (ממש - חומר נפץ מופעל שם), ולחטוף כרית אוויר זה בכלל לא נעים. סיבה מצויינת אגב לא לנהוג עם יד אחת, כי זה אומר שבמקרה תאונה הכרית תשלח את היד שתקועה לה באמצע הדרך ישר לפרצוף...

 

מצד שני, הכרית מונעת פגישה אינטימית עם השמשה הקדמית או ההגה/לוח-שעונים... מה שיגמר יותר גרוע.

זה הכל עניין של מזעור נזקים.

 

ולגבי זה שהרכב יותר בטיחותי - כבר ענו פה שזה ההבדל בין מכה מקדימה לאחורה בהתחשב בזה שהנוסעים היו מקדימה.

אפשר להמר שאם המצב היה הפוך - הסובארו היתה הפוגע - זה היה נגמר רע מאוד...

 

ניר

פורסם
כאשר הפגיעה מאחור,אין חשיבות כ"כ לחגורת הבטיחות (תמיד יש חשיבות!).

מה שאני מנסה לומר הוא, שבמכה מאחור רצוי מאוד שמישענות הראש יהיו תקינות ומכוונות למניעת "צליפת שוט" של הצוואר.מה שיכול להביא (לא עלינו...) לשבירת המפרקת.

 

דודו

מסכים איתך לגבי המשענות ראש אבל,אם לא חגורים אז הראש יפגע בהגה, שמשה ובמהירות מספיק גבוהה גם אפשר לעוף החוצה מהרכב.

 

אסף

פורסם

 

מסקנות:

- בכביש הכל יכול לקרות - גם אם אתם בכביש מהיר שימו לב למה שקורה לפניכם בדרך.

- נתקעתם באמצע כביש מהיר ? אל תנסו לצאת מהרכב - המתינו שהתנועה תאט ( כתוצאה מנהגים סקרנים/נדיבים ) או הזעיקו את המשטרה ע"מ שתסייע לכם, בתקווה שרכבם לא ייפע ע"י רכב חולף בנתיים..

- בכל מקרה (כנראה) עדיף להשאר ברכב ולא לנסות לצאת אם נשקפת סכנת דריסה, השארות ברכב נותנת לכם סיכוי גדול יותר...

לא הייתי מנחש.

מסוכן מאוד ודי מפחיד, הייתי אומר...

מסקנה-לא נוסעים במסלול השמאלי /קרוב לשמאלי באילון עם רכב שעשה 400 אלף קמ.........

 

*** עריכה - אין טעם לצטט את ההודעה. מי שירצה לקרוא אותה פעמיים יצליח גם בלעדיך ***

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

פורסם

אם אתה לא חגור אתה תעוף קדימה מעוצמת המכה ואחורה מהכרית אוויר

 

והתוצאה הסופית היא צליפת שוט קשה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

א. דיברתי באופן כללי

ב. אם כבר בקשר להודעה, אז ההודעה שלי יכולה להתייחס לבורה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...