Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים

 

חבר שלי הצטרף כמעט לסטטיסטיקה-הוא החנה את הרכב ביום חמישי לפנות בוקר ולא נגעו בו עד יום ראשון-הוא נכנס לרכב וחשכו עיניו-המערכת חצי בחוץ מפורקת-המסגרת שלה זרוקה על המושב שליד הנהג, הפאנל שהיה בתא הכפפות זרוק גם הוא על המושב שליד הנהג-כל הדלתות היו נעולות כשהגנב עזב ואף חלון לא מנופץ-בבדיקה מעמיקה המנעול של הדלת שליד הנהג טיפה התעקם....

 

שמעתם כבר מקרה מוזר כזה??

 

איך זה יכול להיות :( ?

 

תודה

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

"בבדיקה מעמיקה המנעול של הדלת שליד הנהג טיפה התעקם...."

 

התכוונת איפה שמכניסים תמפתח נכון??

 

אם כן אז גם לי ככה פרצו לאוטו.. במשטרה אמרו שהם היו "מקצוענים" אז אולי הרדיו דיסק של חברך לא היה מספיק טוב בשבילהם.. :lol:

פורסם
אהלן אנשים

 

חבר שלי הצטרף כמעט לסטטיסטיקה-הוא החנה את הרכב ביום חמישי לפנות בוקר ולא נגעו בו עד יום ראשון-הוא נכנס לרכב וחשכו עיניו-המערכת חצי בחוץ מפורקת-המסגרת שלה זרוקה על המושב שליד הנהג, הפאנל שהיה בתא הכפפות זרוק גם הוא על המושב שליד הנהג-כל הדלתות היו נעולות כשהגנב עזב ואף חלון לא מנופץ-בבדיקה מעמיקה המנעול של הדלת שליד הנהג טיפה התעקם....

 

שמעתם כבר מקרה מוזר כזה??

 

איך זה יכול להיות :( ?

 

תודה

 

באיזה רכב מדובר?

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
:?:

 

הוא לא נעל, אולי הוא פתח בשיטה שהמנעול נפתח וכשהוא עוזב את זה זה נסגר, אחרי זה כשהוא יצא וטרק את הדלת היא ננעלה......

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
מדובר בסקסו שנת 99 לגבי הדגם, אם הגנב ברח למה הוא נעל את הדלת אחר

 

 

הסיבה ששאלתי היא בגלל שניתן מנסיון לפרוץ לרכב מסוג גולף ללא פתיחת הדלת בכלל.

 

מעניין לא?

 

שי

 

*הנסיון הוא שלי הנפגע ולא פוגע

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

×
×
  • תוכן חדש...