Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי שלא תצא אימפרזה חדשה 1.6 בגלל שהיא המנוע שלה לא עומד במבחני זיהום האויר ולכן תצא רק אימפרזה2000...

פורסם

ריפודי עור במיצובישי לנסר כסטנדרט.

לא כזה שיפור כזה משמעותי אבל אותי הוא קנה

למה במזדה 3 לא נותנים את זה :\

פורסם

תהיה אימפרזה עם מנוע 1500, בעל טכנולוגיה יותר מודרנית מה-1600 המיושן וזיהום נמוך יותר.

הוא אפילו קצת יותר חזק מה-1600 הישן (ויותר חסכוני)

 

לא יודע מה התאריך המדוייק שיעברו למנוע הזה, נדמה לי שליבואן יש עדיין סטוק של אימפרזות 1600.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
קראתי שלא תצא אימפרזה חדשה 1.6 בגלל שהיא המנוע שלה לא עומד במבחני זיהום האויר ולכן תצא רק אימפרזה2000...
תהיה אימפרזה עם מנוע 1500, בעל טכנולוגיה יותר מודרנית מה-1600 המיושן וזיהום נמוך יותר.

הוא אפילו קצת יותר חזק מה-1600 הישן (ויותר חסכוני)

 

לא יודע מה התאריך המדוייק שיעברו למנוע הזה, נדמה לי שליבואן יש עדיין סטוק של אימפרזות 1600.

ב2007 אתם בטוחים?

מישהו יכול להרחיב טיפה או לעלות לינק למאמרים?

פורסם
ריפודי עור במיצובישי לנסר כסטנדרט.

לא כזה שיפור כזה משמעותי אבל אותי הוא קנה

למה במזדה 3 לא נותנים את זה :\

 

אני לא מבין מאיפה הבאתם את זה שיש בלאנסר ליסינג ריפודי עור.

אפילו במיצובישי לא יודעים על זה...:|

 

http://www.mitsubishi-israel.co.il/DisplayTechnical.aspx?id=43&model=20

 

שימו לב.

רק דגם הספורט מצוייד בריפודי עור. זה מצויין בשורה הראשונה במפרט.

DARK Purple MAZDA 3

 

ZOOM - ZOOM

פורסם

מוזר ביותר.

 

דווקא ל-1.6 יש עור ואילו לספורט 2.0 אין?!

 

וגם אין לה בקרת אקלים ול-1.6 יש וגם אין לה לוח שעונים ספורטיבי לבן (וואו)...

 

נראה לי הלנסר 2.0 מגיע גם עם חלונות ידניים וקרבורטור לפי המפרט הזה...

פורסם

אז אפאחד לא בדיוק יודע מה קורה.

אבא שלי צריך להחליט עוד מעט איזה רכב לקחת, ואני לא מוכן שהוא יקח משו שהוא לא יודע מהו.

הדגמים שהוא יקבל הם מ-2007... אז בבקשה, אם אתם יודעים משהו בוודאות אז תגידו.

פורסם

לדעתי המאזדה 3 מציעה את החבילה הטובה ביותר מבין הרכבים שציינת.

לא בגלל שיש לי אחת כזו, פשוט לדעתי היא העדיפה...

בקרת אקלים, 4 ח"ח עם (ONE TUCH), מערכת מקורית וכו'...

מגיעה עכשיו גם עם 6 כ"א, ועברה מתחית פנים שמאוד מחמיאה לה לטעמי.

 

רק אל תבחר אותה בצבעי ליסינג אופיינים!! (לבן, כסוף, אפור טיטניום).

בכל מקרה תודיע לנו מה בסוף החלטתם.

 

בהצלחה

טל.

DARK Purple MAZDA 3

 

ZOOM - ZOOM

פורסם
אני לא מבין מאיפה הבאתם את זה שיש בלאנסר ליסינג ריפודי עור.

אפילו במיצובישי לא יודעים על זה...:|

 

http://www.mitsubishi-israel.co.il/DisplayTechnical.aspx?id=43&model=20

 

שימו לב.

רק דגם הספורט מצוייד בריפודי עור. זה מצויין בשורה הראשונה במפרט.

היה פרסומת בערוץ 22.
פורסם
לדעתי המאזדה 3 מציעה את החבילה הטובה ביותר מבין הרכבים שציינת.

לא בגלל שיש לי אחת כזו, פשוט לדעתי היא העדיפה...

בקרת אקלים, 4 ח"ח עם (ONE TUCH), מערכת מקורית וכו'...

מגיעה עכשיו גם עם 6 כ"א, ועברה מתחית פנים שמאוד מחמיאה לה לטעמי.

 

רק אל תבחר אותה בצבעי ליסינג אופיינים!! (לבן, כסוף, אפור טיטניום).

בכל מקרה תודיע לנו מה בסוף החלטתם.

 

בהצלחה

טל.

כה, אבל אבא שלי תמיד בוכה על ה"מושב האחורי הצפוף, וגם אין מקום בבגז' " במזדה 3. אולי אם הוא ידע משו חדש הוא ישנה את דעתו. למשל רנו הכניסו מערכת בקרה נוספת. זה חידוש. אבל אין רנו ברשימה.

×
×
  • תוכן חדש...