Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל סליחה על ההודעה הקודמת

יש לי תומקאר ורציתי עזרה בקשר לפאנל ורמקולים, התקציב הוא 800 שקל, אפשר המלצה?

 

פורסם

פיוניר (אמינות) מחיר בין 600 ל 1200 שקל (משומש החל מ 500 שקל)

ו6/9 מאחורה. מחיר חדש (בערך 300-400 שקל) משומש 200-350 שקל

זוג תיבות מחיר כ 200 שקל.

 

אבל ב 800 שקל. אני לא יודע להכניס.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

פאנל יד שניה לא מומלץ אבל בתקציב שלך זה מה יש תתחיל לחפש.

זוג רמקולים 6*9 שלא צריכים הגברה יד שניה תחפש.

 

אל תצפה לאיכות מנסיון מערכות בטומקארים/רינג'רים וכל הזבל לא יתנו איכות ולא משנה איזה רכיבים תשים.

הרכבים האלה מגיעים עם מנועים מרעישים בצורה מחרידה, הם פתוחים לחלוטין ולכן לא ניתן לשמוע מוזיקה בצורה טובה.

 

בכול מקרה תעשה חיים וסע בזהירות.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אם אתה מחפש משהו סביר - כלומר HU (רדיודיסק) מיצרן סביר כמו פיוניר, JVC פנסוניק וכו'... ולא איזה HU מיצרן דרום קוריאה - ממליץ לך לחפש מכשירים יד שניה בגבול ה300 ש"ח ואז ישאר לך 500 ש"ח לרמקולים השאלה היא אם אתה רוצה לקחת שני רמקולים 6*9 בתיבות באמת ולהבריג אותן לקורות של התומקאר או אם אתה רוצה להכניס זוג 6.5 למקומות ייעודיים שאני מניח שיש בתומקאר...

 

 

ממליץ לך במקרה הזה על זוג רמקולים 6*9 בתוך תיבות מותאמות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אם אתה מחפש משהו סביר - כלומר HU (רדיודיסק) מיצרן סביר כמו פיוניר, JVC פנסוניק וכו'... ולא איזה HU מיצרן דרום קוריאה - ממליץ לך לחפש מכשירים יד שניה בגבול ה300 ש"ח ואז ישאר לך 500 ש"ח לרמקולים השאלה היא אם אתה רוצה לקחת שני רמקולים 6*9 בתיבות באמת ולהבריג אותן לקורות של התומקאר או אם אתה רוצה להכניס זוג 6.5 למקומות ייעודיים שאני מניח שיש בתומקאר...

 

 

ממליץ לך במקרה הזה על זוג רמקולים 6*9 בתוך תיבות מותאמות.

תודה עזרתם לי נראה לי אני ילך על רדיו דיסק יד שניה ורמקולים 6*9 משהו סביר ב500 שקל...

×
×
  • תוכן חדש...