Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה יש תופעה מוזרה במחשב.

 

הוא מקבל קריזות ונכבה פתאום.

נראה לי שזה בגלל שהוא מתחמם.

 

המאוורר עובד

והמחשב עובד מעולה-רק שהוא נכבה כל איזה חצי שעה-שעה.

 

מה עושים??

פורסם

כמו שאמרו קודמיי:

תבדוק את טמפ' המעבד, אם היא גבוהה תנקה את המאווררים ותחדש משחה טרמית.

עם תוכנת אוורסט תוכל לבדוק את הטמפ' וכמעט כל מה שאתה רוצה לדעת על המחשב שלך, אפשר להוריד אותה מהלינק.

http://www.lavalys.com/

אם הבעיה היא לא במעבד אז כנראה זה הספק כוח, תחליף ל-HEC300 שעולה 160 שח.

http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=C-PowerSupply&DB135521=135524&DB125735=125739

פורסם

אם ניקוי אבק לא עוזר, והמעבד עדיין מתחמם -

פרק את גוף הקירור מהמעבד ומהאוורר, נקה ושטוף אותו היטב משאריות של אבק ומשחת סיליקון (סיליקון גריז, המשחה הלבנה המגעילה שמוליכה חום) והחזר למקומו עם הרבה משחה לבנה.

 

במעבד שלי (את'לון 1800) זה עשה פלאים לטמפרטורה.

 

 

כמו כן, אין לשלול בעיה בספק כוח של המחשב או בעית תוכנה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני גם סובל מהתופעה, אבל עושה רושם שזה בגלל שהאימיול עובד!

בדקתי את כל הדברים מהצד ואת כל הגורמים האפשריים, אבל.... זה האימיול. כשהוא לא עובד המחשב לא מתרסט.

פורסם

תודה לכל העוזרים...

 

בלי לפתוח עניים

ניקיתי את המאווררים-היה מלא ג'יפה

בנתיים עובד טוב

 

 

חמסה חמסה חמסה חמסה!

פורסם
אם ניקוי אבק לא עוזר, והמעבד עדיין מתחמם -

פרק את גוף הקירור מהמעבד ומהאוורר, נקה ושטוף אותו היטב משאריות של אבק ומשחת סיליקון (סיליקון גריז, המשחה הלבנה המגעילה שמוליכה חום) והחזר למקומו עם הרבה משחה לבנה.

 

במעבד שלי (את'לון 1800) זה עשה פלאים לטמפרטורה.

 

 

כמו כן, אין לשלול בעיה בספק כוח של המחשב או בעית תוכנה.

חשוב להזכיר - משחה טרמית אך ורק על הליבה עצמה, לא על שום דבר מסביב.

יש משחות טרמיות שמעבירות חשמל (Arctic Silver) ועלולות לקצר את המעבד אם יגעו במעגלים החשמליים שעליו.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

אם הטמפ' בסדר, אז חד משמעית הבעיה בספק.

פורסם
בדיוק היום ניקיתי את הבית של המעבד..

 

החיישנים הראו טמפ' של 81 מעלות.......

 

אור.

איזה לוח אם ואיזה מעבד?

או שהחיישן נדפק, או שהוא דורש עידכון ביוס בשביל לעבוד נורמאלי.

I Ride Because I Really Like Dessert

×
×
  • תוכן חדש...