Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ועכשיו אחרי שניקית את הכל, אני ממש ממש ממליץ להוריד את התוכנה MBM 5

 

MOTHER BOARD MONITOR 5

 

לבנות לך פאנל מותאם אישית, וחצי שקוף, שיישב בפינת המסך ויגיד לך בדיוק מה הטמפ של המעבד, של הכונן הקשיח, מהירות המאוורר, והמתח, האמת יש עוד מיליון נתונים שניתן לראות, אבל רק אלה מעניינים.

אגב, התוכנה לא עולה כסף ומקצועית ביותר. אבל דורשת התעסקות של כחצי שעה על מנת להביא אותה למצב יפה ומותאם אישית.

פורסם

ארז, אני שואל שוב לאחר שבפעם הקודמת שסיפרת על התוכנה, לא קיבלתי תשובה על כך.

 

כשאני מתקין את התוכנה, הוא אומר שאין דרייברים של התוכנה מותקנים.

 

האם מדובר בתוכנה שמשוייכת לחברה מסויימת?

 

האם פשוט לאשר את ההתקנה של ה"דרייברים" האלו וזהו?

 

תודה על העזרה מראש.

פורסם
ארז, אני שואל שוב לאחר שבפעם הקודמת שסיפרת על התוכנה, לא קיבלתי תשובה על כך.

 

כשאני מתקין את התוכנה, הוא אומר שאין דרייברים של התוכנה מותקנים.

 

האם מדובר בתוכנה שמשוייכת לחברה מסויימת?

 

האם פשוט לאשר את ההתקנה של ה"דרייברים" האלו וזהו?

 

תודה על העזרה מראש.

לא שמתי לב ששאלת פעם, סורי, בכל אופן, תאשר לו, ותבחר את לוח האם שלך מהרשימה.

פורסם

ארז, הורדתי והתקנתי את התוכנה, עשיתי לה Update, אבל הלוח שלי לא מופיע ברשימה.

 

ראיתי שם לוחות מימי אנטיוכוס (266 של אינטל לדוגמא).

 

התוכנה לא תומכת בחדשים יותר?

×
×
  • תוכן חדש...