Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התרגום הגרוע אי פעם לשם סרט too fast too furious


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אסייג זה פאסה !!!!

אותם בדיחות כבר 10 שנים :shock: "הייי ביז'ו בוא שנייה"

נאור ציון מצחיק אבל טיפש

 

אלטמן וגרייניק גאונים !

אדיר מילר טוב לאללה

מיקי גבע (היה) מצחיק

 

יצפאן חוזר על עצמו כבר כמה שנים ,בהתחלה היה מצחיק !

 

רועי לוי תותח

 

אבל אין אין אין

על הקומדי סטור !!

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

נכון, רועי ענק.

אבל יצפאן זאת לא דוגמא.. זה בלתי אפשרי כל יום במשך שנתיים להמציא בדיחות מצחיקות, אבל בדוגרי הוא בנאדם מצחיק.

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם

אויש אני לא מאמין! :hihi:

 

ראיתי עכשיו את הפרסומת ל-"2מהיר 2עצבני"

והקריין אשכרה אומר:"שניים מהיר, שניים עצבני"

 

:roflmao:

 

לאן הגענו?! :shock:

 

:wink:

172

פורסם

למה אתם בהלם???

 

הרי בארצנו נהוג לומר : "מה בשבילך אדוני?"

"שניים זיתים, שניים רגיל בבקשה"

על אותו משקל : "מה בשבילך גבירתי?"

"שניים מהיר, שניים עצבני בבקשה"

 

 

לא???? :roll::shock:

:lol:

:-)

פורסם
עוד דוגמה לתרגום לא קשור

How High = קיץ אחד של סוטול

 

לא ברור...

 

זה עוד משהו מוסבר.

 

בכל תרגום של שם כזה ישנם שלושה אופציות:

א. תרגום ישיר, למשל - "כמה גבוה?", שלא יוצא טוב.

ב. תרגום עקיף, למשל - "איך מסטול!", לא יוצא טוב.

ג. המצאת שם הקשור לתוכן הסרט, למשל - קיץ אחד של סוטול - מתאים.

 

אני חושב שבמקרה הזה דוקא זה בסדר.

 

ואגב - אחלה סרט, חזק ביותר!!!

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

×
×
  • תוכן חדש...