Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם זו ההודעה הראשונה שלי כאן.

 

איזה בן עוולה שבר לי את האנטנה ותלש אותה מהרכב (פורד פיאסטה 85)

מאז שאין אנטנה ברכב -הרדיו-דיסק שלי לא עובד.

 

האם זה צריך להיות ככה? בדקתי את כל החיבורים, פלוס וגם מינוס ואין שום בעיה איתם.

האם אפשר לרכוש אנטנה אוניברסלית ביחד עם הכבל? (אצלי זה חוט שחור עבה)

 

 

 

 

אשמח לקבל תשובה בהקדם האפשרי :-)

ג'ימי

אחי היקר - חייך אל העולם והוא יחייך אליך בחזרה! :-)

פורסם

האפשרות היחידה שניראת לי הגיונית היא, שהרדיו דיסק קיבל את המינוס שלו מהאנטנה. לכן כאשר שברו לך את האנטנה, הרדיו דיסק לא מקבל מינוס ולכן הוא לא פועל. קראתי את מה שכתבת וראיתי שבדקת את חיבורי הפלוס והמינוס. בכל אופן אני מציע לך לבדוק לאן מחובר חוט המינוס של הרדיו דיסק האם הוא מחובר לגוף הרכב? ואם כן יש לבדוק אם החיבור שלו לגוף הרכב הוא חיבור טוב. צריך לבדוק האם הצבע משופשף מעט בנקודת החיבור של המינוס.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

תודה רבה

 

חיבור המינוס אכן מחובר לגוף הרכב (הארקה?)

 

תוכל בבקשה (במידה ואתה יודע) האם אפשר לקנות דבר כזה "אנטנה אוניבירסלית"?

אחי היקר - חייך אל העולם והוא יחייך אליך בחזרה! :-)

פורסם

קרה לי בדיוק אותו מקרה כמו שלך, תלשו לי את האנטנה אבל הרדיו דיסק פועל כרגיל וקליטת הרדיו טיפה השתבשה,

נראה לי דיי מוזר שאם ה+ וה- שלך מחוברים כראוי הרדיו דיסק לא עובד.

 

בכל אופן הנה קישור לאנטנות למכירה:

http://www.zap.co.il/models.asp?sog=T-Antena

HU: Eclipse CD7200mkII

Comp: DLS Iridium 6.2i Amp 1: JL Audio 300/2

Sub: JL Audio 10W3v3 Amp 2: JL Audio 300/2

פורסם

למה אתה מיתכוון שאתה כותב: "אנטנה אוניברסלית"? זה לא בדיוק מובן לי.

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...