Jump to content

ג'ימי חתחת

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ג'ימי חתחת

  1. תודה רבה חיבור המינוס אכן מחובר לגוף הרכב (הארקה?) תוכל בבקשה (במידה ואתה יודע) האם אפשר לקנות דבר כזה "אנטנה אוניבירסלית"?
  2. שלום לכולם זו ההודעה הראשונה שלי כאן. איזה בן עוולה שבר לי את האנטנה ותלש אותה מהרכב (פורד פיאסטה 85) מאז שאין אנטנה ברכב -הרדיו-דיסק שלי לא עובד. האם זה צריך להיות ככה? בדקתי את כל החיבורים, פלוס וגם מינוס ואין שום בעיה איתם. האם אפשר לרכוש אנטנה אוניברסלית ביחד עם הכבל? (אצלי זה חוט שחור עבה) אשמח לקבל תשובה בהקדם האפשרי ג'ימי
  3. אני מעוניין לצבוע אותם מחדש
  4. כיצד מפרקים את פסי הקישוט מפיאסטה מודל 1985? תודה מראש!!!
×
×
  • תוכן חדש...