שלום לכולם זו ההודעה הראשונה שלי כאן.
איזה בן עוולה שבר לי את האנטנה ותלש אותה מהרכב (פורד פיאסטה 85)
מאז שאין אנטנה ברכב -הרדיו-דיסק שלי לא עובד.
האם זה צריך להיות ככה? בדקתי את כל החיבורים, פלוס וגם מינוס ואין שום בעיה איתם.
האם אפשר לרכוש אנטנה אוניברסלית ביחד עם הכבל? (אצלי זה חוט שחור עבה)
אשמח לקבל תשובה בהקדם האפשרי
ג'ימי