Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

היום לקחתי את האוטו להעביר אותו טסט.

נכשלתי רק על זיהום אויר.

הערכים שיצאו בבדיקה:

 

סל"ד סרק - 872 - תקין

CO בסרק - 0.53 - לקוי (תקן - 0.5)

 

סל"ד גבוה - 2461

בדיקת למבדה - 1 - תקין

CO בסל"ד גבוה - 0.59 - לקוי (תקן 0.3)

חום מנוע - 112 - תקין

 

מכון קרבורטורים מול המכון בדיקה, הציע לעשות ניקוי מערכת הזרקה.

לפי מה שראיתי הוא מחבר מכונה לסעפת היניקה, שמכניסה תוסף לניקוי מערכת הזרקה, והוא רוצה על זה 350 ש' (ואם לא עברת לא שילמת).

 

מה עושים? יש לכם מכון הזרקה טוב באזור המרכז? (אני מבת-ים)

 

תודה רבה!

פורסם

"ממכון קרבורטורים מול המכון בדיקה, הציע לעשות ניקוי מערכת הזרקה.

לפי מה שראיתי הוא מחבר מכונה לסעפת היניקה, שמכניסה תוסף לניקוי מערכת הזרקה."

דרך סעפת היניקה, לא ניתן להכניס תוסף לניקוי מערכת הזרקה.

הוא מנקה את סעפת היניקה, ובית המצערת בלבד.

"המכונה" שאתה כותב אינה מכונה,רק מיכל שמטפטף K44 או חומר אחר.

ספריי קרבורטור יעשה את אותה עבודה.אתה מזכיר לי, לפני שנים היה לחשמלאים

"מכשיר" בגודל ארון שבמרכזו מותקן בסך הכל, רב מודד עם כל מיני כפתורים

שחצי מהם לא היו פעילים.

הלקוחות שילמו כל סכום שנדרשו בכייף,כי חשבו שהאוטו האהוב שלהם, חובר למחשב על.

אז שלא יעבדו עליך.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אני לא מבין משהו בקשר לאינפוזיה...

אם מכניסים צינורית עם K44 לדוגמה, איך החומר מגיע לכל סעפת היניקה? לפי מה שאני מבין החומר מטופטף (יש מילה כזאת?) לנקודה אחת וזהו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

נכון החומר מטופטף לנקודה אחת בלבד,אבל בגלל שהמנוע עובד בזמן הפעולה החומר מתערבב עם

האוויר הנינק נצמד לדפנות הסעפת ומנקה אותם.

לדעתי,ספריי מותז בעיגולים יותר יעיל.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

niger , מתי החלפת ממיר קטליטי?

 

אולי "ניקוי" יעביר אותך אבל כנראה שהחלפת ממיר תפתור את הבעיה.

סביר להניח כי מערכת ההזרקה אינה במצב אידיאלי (CO גבוה יותר בסלד גבוה מאשר נמוך) אך לא נראה לי שזו עיקר הבעיה.

רשמת כי הלמבדה היא 1, וכן שיש CO גבוה משמע שגם אוויר יש יותר מידי לפי היחס - ושוב חזרנו לפתרון הממיר.

בהצלחה

פורסם

לא החלפתי אף פעם ממיר,

עד לפני הבדיקה החדשה כמעט אף אחד לא ידע מה זה ממיר.

 

ניקוי לא עזר, לא עם אינפוזיה, ולא עם ספריי קרבורטורים (במכון הזרקה)

 

עוד רעיונות חוץ מ-ממיר?

כרגע זה נראה לי בלתי אפשרי להגיע ל-CO 0.3% . האוטו בכלל מסוגל להגיע למצב כזה?

פורסם

ישנם גורמים מרובים שמשפיעים על התוצאה של ה CO.

לכן לי אישית זה נראה לא מעשי לייעץ דרך הפורום.

עדיף שתתיעץ עם המכון שניקה לך את הבית מצערת, מה הוא אמר לך אחרי שהניקוי לא עזר?

איזה פתרון הוא הציע לך?

 

בכל מקרה התוצאה של הלמבדה תקינה כך שהיחס הוא תקין ואין יותר מידי אויר כמו באחד המגיבים כתב.

פורסם

המכון אמר לי שזה יכול להיות הרבה גורמים, הוא צריך לבדוק.

אני מתחיל לחשוד בממיר, קראתי פה כרגע במאמר שפורסם, שממיר סתום גורם לחוסר סחיבה מסויים של המנוע וצריכת דלק מוגברת. את שתי התופעות יש לי.

צריכת דלק - 11 ק"מ לליטר, בעוד שפונטו אחרים עושים 13-15 (מנוע 1250)

חוסר סחיבה - מורגש חוסר סחיבה מסויים, שתמיד שמתי לב אליו, אבל לא ידעתי ממה זה נובע.

פורסם

ניסית תוסף למערכת הדלק?

זה אומנם עוקף את הבעייה, אבל אם מדינת ישראל רוצה אוויר נקי - שתתחיל לפקח על מחירי הממירים (ולא, אני לא מדבר על תחליפי. תחליפי לא יישב אצלי ברכב).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ניסיתי תוסף (ההצעה הראשונה של המכון, בגלל שהפרש הזיהום ממש קטן)

אח"כ ניסינו אינפוזיה.

תאמינו לי מכל הניסיונות והסל"ד שהמנוע שלי עבר היום, אני מפחד שלא יתפגר.

פורסם
ניסיתי תוסף (ההצעה הראשונה של המכון, בגלל שהפרש הזיהום ממש קטן)

אח"כ ניסינו אינפוזיה.

תאמינו לי מכל הניסיונות והסל"ד שהמנוע שלי עבר היום, אני מפחד שלא יתפגר.

איזה תוסף שמת?

לא כל תוסף יעשה את העבודה.

אתה כעיקרון צריך תוסף מעלה אוקטן כגון מתאנול.

פורסם

לא חושב שזה מה ששמתי,

הוא שם לי משהו שהוא כמו ה K44 (לתוך המיכל דלק)

 

עוד משהו:

קראתי עכשיו את השרשור עם ההסברים על הבדיקת זיהום.

החישוב למדה הוא לפי כל הגזים שנמדדים, ולא מהחיישן עצמו.

כלומר, אם ה- CO שלי גבוה, והלמדה שלי 1, עדיין יכול להיות שהחיישן דפוק.

וצריך להיות פיצוי מכיוון אחר (מגז אחר) כדי שהלמדה תהיה 1

×
×
  • תוכן חדש...