Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. האם זה נכון שאין חלקים בארץ של קליאו ספורט? נהוג לייבא חלקים מחו"ל? מה שלוקח הרבה זמן וכסף במוסך? מה שדיי מדאיג אותי כי המכונית מתחילה להיות דיי נדירה.

2. מישהו יודע על מוסך שמכיר את הקליאו ספורט ויודע לטפל בה?

פורסם

בנוסף אשמח לשמוע חוות דעת מבעלי הקליאו על היחס שאתם מקבלים במוסכים (המורשים).

האם אתם בעצמכם מצבעים טיפולים לרכב?

פורסם

המיתוס לא נכון.

 

לא היה אפילו מקרה אחד שלא נמצא חלק לי או לאחד מחבריי עם הקליאו ספורט.

אני באופן אישי טיפלתי ברכב במוסך מורשה שנמצא ברמלה,אני אישית פשוט עבדתי איתם והייתי מרוצה מהם מאד-בעקבותיי יש שם עוד כמה בעלי קליאואים שמטפלים שם.

יש לך בנוסף את מוסך מנור בפ"ת שלא מעט בעלי קליאואים מטפלים אצלו,ויש לך כמובן את המרכזי בת"א.

אלא המוסכים שיצא לי לעבוד איתם/לשמוע עליהם.

מאור

GT-STI בשביל הפאן(נמכרה :( ).

ktm 690 smc ליום יום ולחסכון בדלק :)

פורסם

1. לא נתקלתי בסיפורים כאלו.

 

2. כמה מאיתנו מצאו בית חם ונעים אצל מנור בפ"ת

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה"חברים המבינים" שגם שואלים למה צריך כזה מנוע גדול על אוטו קטן , הוא כנראה קורע בדלק ...

 

:)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כבעלים לשעבר (משך שנתיים פלוס) של קליאו ספורט MK2 אני אומר לך שאין שום ביסוס למה שכתבת.

יש חלקים בשפע . מה שכן - חלקים מסויימים יקרים יחסית למכוניות אחרות ואם הם מוחלפים שלא במסגרת האחריות זה עלול לעלות.... אבל זה גם עניין של מזל.

לי למשל החליפו בטיפול 60K איזה מיסב ועלות החלק לבד 1500 שח ללא מע"מ!!!! למזלי האחריות כיסתה 80% ממחירו.

בכל מקרה זה אוטו מומלץ שעלות האחזקה שלו מאוד נמוכה. ואם מטפלים בו טוב הוא נשמר.

אני אישית טיפלתי במוסך מורשה פליקס ברחוב מיטב בת"א. אחלה יחס.

×
×
  • תוכן חדש...