Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התענייתי לגבי קניית הונדה קופה 95 יד שניה, (עם מנוע VTEC שנת98 )

ברכב בוצע תיקוני פח קלים בכנף הימנית ובדלת השמאלית.

מצבו הכללי של הרכב אפשר להגיד מצויין. גיר מתפקד כראוי, סאן רוף תקין.

בעל הרכב דורש 3 אלפים מעל המחירון, השאלה היא על כמה כדאי להתמקח איתו במחיר

במידה והרכב בבדיקה יצא יחסית נקי?

המחירון עומד היום בערך על 33,000 שח.

אפשר גם בנייד - 0528875249 אציק.

תודה לעונים.

פורסם

במידה ובאמת מצאת הונדה קופה יד שניה ללא פגיעות שילדה, יד נוראמאלית, ולא שחוטה, שווה לשלם 3 מעל מחירון בראש שקט...

 

אין הרבה אקזמפלרים בארץ בכזה מצב...

 

 

אופק.

פורסם

ידנית? אם כן, מחזק את מה שאופק אמר. (ועזוב את זה שהאוטו מאוד! מבוקש... - הייתה לי סדאן וכל שנייה היו שואלים אותי אם אני מוכר - אז כל שכן הקופה ש"יש עליה פוזה" [לא לדעתי, אגב. פוזה יש למרצדס SL600, לא לסיוויק :)])

פורסם

רכב שמור שווה מעל למחירון לדעתי.

ולא משנה איזה רכב זה כרגע.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
רכב שמור שווה מעל למחירון לדעתי.

ולא משנה איזה רכב זה כרגע.

לא נכון! מדוע? כי רוב האנשים לא חושבים כמוך. זו סיבה מספיק טובה (כיוון שלא תקבל את כספך חזרה).

 

נ.ב נכון שמי שקונה רכב וחושב הרבה על המכירה הוא אהבל, אבל גם מי שקונה רכב ולא חושב בכלל על המכירה אהבל :!:

 

אביעד

פורסם
לא נכון! מדוע? כי רוב האנשים לא חושבים כמוך. זו סיבה מספיק טובה (כיוון שלא תקבל את כספך חזרה).

 

נ.ב נכון שמי שקונה רכב וחושב הרבה על המכירה הוא אהבל, אבל גם מי שקונה רכב ולא חושב בכלל על המכירה אהבל :!:

 

אביעד

לא אקבל את רכיב חזרה?

אולי תא כספי לא אקבל חזרה :)

 

ואם אתה קונה רכב כשיקול כלכלי - תקנה לאנטיכס.

רכב קונים מהלב והנשמה, כמו חומוס :) :)

 

תקנה רכב ותשלם שלוש מעל למחירון, תסע איתו שנתיים לפחות?

תמכור ותפסיד אלפיים שקל.

יהרוג אותך?

אני די בטוח שלא.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
תקנה רכב ותשלם שלוש מעל למחירון, תסע איתו שנתיים לפחות?

תמכור ותפסיד אלפיים שקל.

יהרוג אותך?

אני די בטוח שלא.

חוצמיזה, אם תחפש טוב טוב אולי תמצא איזו שקית קוקאין שהשאיר אחד הבעלים הקודמים וזה לבדו יכול לכסות לך את ההפרש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ידנית? אם כן, מחזק את מה שאופק אמר. (ועזוב את זה שהאוטו מאוד! מבוקש... - הייתה לי סדאן וכל שנייה היו שואלים אותי אם אני מוכר - אז כל שכן הקופה ש"יש עליה פוזה" [לא לדעתי, אגב. פוזה יש למרצדס SL600, לא לסיוויק :)])

 

אביעד אתה טועה ובגדול, (שים לב לחתימה שלי)

 

סע ליד חטיבת בייניים (כי על מי עוד יש לעשות "פוזה" חוץ מילדות בכיתה ט' :? ) עם מגאן קופה ב 25K וסע עם SL600 ותיראה איך בכל מיקרה יגידו שאתה פוזיונר...

 

 

ורק לווידוי אישי, על ההונדה של אביעד הייתי משלם 17.4K מעל המחירון כי כל אשקלון הייתה כל הזמן באה אליו ושואלת "וואלה אח שלי, בכמה פותחת?, יש מצב ללחיצה עם רנו קנגו שלקחתי מאבא?"

 

או "בווואנה אחי, יש פה סייוויק ידנית, יש מצב שהוא מוכר?"

 

וזה אומר שהרכב מבוקש מאוד ואם זה ככה כניראה שהוא עדיף על ה SL...

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, כרגיל כמו תמיד זה קורה לי - "חוק מרפי", הבן אדם התחרט ופתאום הוא לא מעוניין למכור את הרכב

 

אין לי מושג למה. (אולי הוא רוצה עו 3 אלף מעל המחירון).

 

בכל מקרה השבוע הסתובבתי עם חבר ערך שעה וחצי ושמנו פטקים על מכוניות (שאלנו אם הם מעוניינים למכור). ושוב "חוק מרפי" - כל הליליה ירד גשם והכל הלך לעזאזל.

אבל למחרת בבוקר ראיתי הונדה קופה 96 יד שלישית אוטו" פרטית עם מספר תוספות.

בעל הרכב רוצה 5 מעל המחירון (כסכום התוספות), הרכב באמת נראה טוב , אבל אני לא חושב שהוא שווה 5 אלף מעל המחירון. המחירון הוא 39,000 - ז"א הוא דורש 44,000 אבל הוא גמיש.

 

בכמה כדאי לקחת אותו?

פורסם

למי שאמר שלא שווה לשלם אל אוטו במצב מעולה 5+או 3+

 

יש לי הסבר קטן בישבילכם:

 

נגיד אתה קונה אוטו בפחות מהמחירון או מחירון במצב סבבה את ה 5 או ה 3 אלף

 

אתה תשקיע בתיקונים !!

 

שאלה קטנה:

פזו 206 שנת 2000 עברה 19.5 אלף יד ראשונה עשתה את כול הטיפולים במוסך מורשה אם קבלות

 

ללא נגיעת פחח באוטו!

 

היתה משלם מעל המחירון

אם כן כמה?

 

ואני מדבר אל זה שלוי יצחק כבר הוסיף לה 13%(הייתה משלם אותם?)

×
×
  • תוכן חדש...