Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דו"ח על שיחה שלא בדיבורית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבא שלי קיבל בדואר רשום דו"ח על שימוש בטלפון קבוע/נייד שלא באמצעות מיקרופון המותקן ברכב...

מצוין התאריך : 16.10.02 והשעה 16:30

 

מופיעים פרטי השוטר ובקשה לתשלום קנס בסך 500 ש"ח.

 

לאבא שלי יש מכשיר "קבוע" ברכב + שתי דיבוריות עם שני טלפונים.

הוא מדבר רק בדיבוריות בעיקרון.

איך מוכיחים שהוא לא דיבר בפלאפון בזמן נהיגה.- והאם חובת ההוכחה היא עליו או על השוטר.

אולי הוא רק החזיק את הטלפון או משהו(למרות שמבחינה חוקית גם זה אסור - הידיים אמורות להיות על ההגה).

 

איך אפשר לפעול לביטול הדו"ח?

האם כדאי לבקש להישפט?

 

כמובן שהוא לא נתפס ונדרש לעצור במקום ולכן אין לנו מושג מה בדיוק היה נראה לשוטר שהיה שם.

:-D

פורסם

שישלח מכתב למשטרה, יציין שזה לא הוא ויבקש את הדו"ח המקורי.

 

אם בדו"ח המקורי יש פרט שגוי - יבטלו את הדו"ח

 

אם כל הפרטים מתאימים - עדיין חובת ההוכחה היא על המשטרה, ויש סיכוי מסוים שאבא שלך יצליח לשכנע את השופט שבמכונית עם 2 דיבוריות הוא לא דיבר בלי דיבורית.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...