Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום...נשבר לנו ברכב פגו' 307 שנת 2003 הכפתור שמרים את חלון הנהג, שנמצא בקונסולייה של הנהג. הלכתי לפגו' והם רצו להחליף לי את כל הקונסוליה במחיר של 690 שקל!!!

 

פתחתי את הכפתור בבית ובסך הכל מה שנשבר זה החופה של הכפתור כלומר הכפתור מרים אבל הפלסטיק שבא במגע עם היד נשבר (הטופסן שמחזיק את הכפתור מחובר לקונסוליה שבור) ניסיתי לצלם כמה תמונות אם לא תבינו אני יסביר שנית.

תמונה001.jpg

תמונה001.jpg

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם

אם אתה מהצפון, בשפרעם יש פירוקייה שמרבית רכבי הליסינג\השכרה ...מגיעים לשם, אני קורא למקום הזה, פירוקייה של רכבים חדשים, תעשה סיבוב קצרצר, בטוח יש שם 307.

פורסם

בדוק וברר אצל חברי הפורום:

1. דני מ"מצת אור" שבחיפה, טל' 04-8525366 או 04-8535106 או 04-8511494.

2. זאהר מ "מוסך זאהר" שבעוספיה, טל' 04-8391871 או 04-8390311.

בברכה ובהצלחה - רפי לין :-)

פורסם

לא הבנתי למה לא מחליפים לך את החלק הזה במסגרת האחריות שיש לך הרי זה 4 שנים לא??

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

תודה על התגובות, כמה אמור לעלות לי רק הכיסוי של הכפתור בערך??

האם יש עוד מקומות באיזור העמקים שבצפון?

מה זה הדבר הזה אחריות רק על הנייר האוטו באמת עדיין באחריות לפי דעתכם אני אמור ללכת ולדרוש שיחליפו לי את הכפתור?

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם
אחריות זה רק על הנייר, כל שנה שעוברת מורידים לך דברים עד שבשנה הרביעית כבר לא נשאר כלום.

אז זהו שלא...

אם לא יודעים אז לא מגיבים...

 

בעבר פיג'ו/סיטרואן נתנה שנת אחריות 1 (מקיפה) ו3 שנים על : גיר,מנוע, מזגן, מערכת היגוי...

כלומר סה"כ 4 שנות אחריות.

 

היום (לפי הוראות משרד התחבורה) כל יבואן חייב לתת לפחות שנתיים אחריות

לכן, היום פיג'ו נותנן שנתיים אחריות מקיפה וניתן להוסיף עוד שנתיים בתשלום חד פעמי של 990 ש"ח

והשנתיים הנוספות יכללו רק :גיר,מנוע, מזגן, מערכת היגוי

פורסם

אני פעם תיקנתי חלק פלסטיק עדין באוטו ע"י מצית. חמם את הפלסטיק שנשבר, עד שנהיה נוזלי קצת (אזהרה- מסריח), והצמד אותו מיד לחלק הפלסטיק שנשבר ממנו. אני חסכתי 1000 ש"ח.

פורסם

זה בעייה לחבר את החלק שנשבר חזרה כי זה מקום קטן אין גישה אפילו לאצבע, החלק שנשבר זה בסך הכל החלק שמחזיק את הכיסוי של הכפתור החלק שבא במגע עם האצבע, בסך הכל חתיכת פלסטיק קטנה שיושבת על איזה פין נישברה.

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם
אז זהו שלא...

אם לא יודעים אז לא מגיבים...

 

בעבר פיג'ו/סיטרואן נתנה שנת אחריות 1 (מקיפה) ו3 שנים על : גיר,מנוע, מזגן, מערכת היגוי...

כלומר סה"כ 4 שנות אחריות.

 

היום (לפי הוראות משרד התחבורה) כל יבואן חייב לתת לפחות שנתיים אחריות

לכן, היום פיג'ו נותנן שנתיים אחריות מקיפה וניתן להוסיף עוד שנתיים בתשלום חד פעמי של 990 ש"ח

והשנתיים הנוספות יכללו רק :גיר,מנוע, מזגן, מערכת היגוי

כמעט מדויק.



האחריות הנוספת ניתנת לרכישה רק באחד-עשר החודשים הראשונים, והיא כוללת יותר מערכות ממה שצוין כאן, אבל לא את כל רכיביהן. לדוגמה, הוחלף אצלי מחזיר שמן על-חשבון אחריות זו. ניתן לבקש מהשירות את הרשימה המלאה בפקס, והיא גם מופיעה באופן בולט במוסכים המורשים, על לוח גדול. לזכותם ייאמר שהם לא מסתירים כלום.

פורסם
זה בעייה לחבר את החלק שנשבר חזרה כי זה מקום קטן אין גישה אפילו לאצבע, החלק שנשבר זה בסך הכל החלק שמחזיק את הכיסוי של הכפתור החלק שבא במגע עם האצבע, בסך הכל חתיכת פלסטיק קטנה שיושבת על איזה פין נישברה.

תנסה להצמיד שפיץ של מלחם לוהט

פורסם

כמעט מדויק.



 

האחריות הנוספת ניתנת לרכישה רק באחד-עשר החודשים הראשונים, והיא כוללת יותר מערכות ממה שצוין כאן, אבל לא את כל רכיביהן. לדוגמה, הוחלף אצלי מחזיר שמן על-חשבון אחריות זו. ניתן לבקש מהשירות את הרשימה המלאה בפקס, והיא גם מופיעה באופן בולט במוסכים המורשים, על לוח גדול. לזכותם ייאמר שהם לא מסתירים כלום.

 

מחזיר שמן של?

 

ואני דיברתי ברכישת רכב חדש,

ברכישת רכב חדש העלות היא 990 אחרי זה היא עולה ל1190 ואחרי זה 1290 (תלוי מתי אתה מצטרף)

גם שמצטרפים "לאחריות הנוספת" מקבלים תעודה שמפרטת את כל הפרטים והמגבלות האחריות

פורסם

היום הייתי בפירוקייה אחרי ביג בקריית אתא, איפה שאולם דאור, מאחורי האולם הזה ישנה פירוקייה חדשה, יש שם בעצם שני פירוקיות אחת ממש אחרי האולם, ואם ממשיכים בפנים, בצד ימין ישנה פירוקייה חדשה , ראיתי שם 307 אחת, כמו כן יש שם גם סובארו 2005 אימפרזה, וולווה חדשה, קורולה, ועוד כמה רכבים חדשים, למי שחסר חלק מסויים - מומלץ.

לגבי מחירים אין לי מושג , אבל מה שאתה צריך ל 307 יש שם.

×
×
  • תוכן חדש...