Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני רוצה להחליף ציריות ברכב שלי ( סיטוראן ZX ), הציריות דופוקות גם בניסעה עכשיו אפילו שמאיצים

 

בצורה נורמלית, בעבר הם דפקו רק בסיבובים, איפה כדאי לקנות צירה משופצת לרכב הנ"ל? אני מעדיף

 

מוסך שמתעסק עם צרפתיות שמכיר את הרכב.

 

שאלה נוספת היא צריכת הדלק של הרכב מאוד גבוהה או שהמד דלק מזייף, מה יכולות להיות הסיבות?

פורסם

אם תציין את מקום מגורייך, ואת שנת היצור של הרכב, על מנת שנדע עם מדובר ברכב מוזרק או קרבורטור, ואם תיתן את נתוני צריכת הדלק במכוניתך, נוכל לאשר האם הצריכה סבירה או גבוהה!

יש לציין שבדיקת תצרוכת דלק לא נמדדת לפי שעון דלק, אלא לפי קילומטר של נסיעה המתלק בחיטרים שנכנסו לטנק, ולאורך זמן,בנסיעה מעורבת!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

סיטראן ZX שנת 92 1400 קרבורטור לא הזרקה...

 

צריכת הדלק היא 1 ל10 בקירוב...

 

אני מדבר ע"פ השעון דלק כי נדלקת הנורה של הדלק גם אחרי שמילאתי 80 שקל דלק! והייתה בעיה פעם עם השעון

 

הזה שהוא לא עבד בכלל

פורסם

אם אתה אומר שנדלקת לך המנורה גם אחרי תדלוק

 

מין הסתם (ומן ההגיון)

 

שיש לך בעיה בשעון או במצוף

 

בעניין התיריות לצערי אני לא יכול לעזור

 

לא רוצה לתת עצות ריקות מתועלת

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

זה מה שאני מקווה, בגלל זה אני רוצה לבדוק אם באמת הצריכה של הדלק שלי מוגברת או שזה בעיה רק במצוף

 

או בשעון

פורסם
זה מה שאני מקווה, בגלל זה אני רוצה לבדוק אם באמת הצריכה של הדלק שלי מוגברת או שזה בעיה רק במצוף

 

או בשעון

לכן אני חוזר על בקשתי, בדוק תצרוכת דלק לפי קילומטר לליטר ולא לפי שעון , שנראה בברור שהוא לא תקין!

תצרוכת דלק ממוצעת של 1 ל10, היא סבירה בהחלט לנסיעה מעורבת עיר וחוץ!

לא ציינת את מקום מגורייך על מנת שנוכל להמליץ על מוסך לצרפתיות אמין שיטפל בציריה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

ראשון לציון

 

התכוונתי שהצריכה המקורית של הרכב הזה הוא 1 ל10, ככה לפחות אמר המוסכניק שהחלפנו מנוע לפני 4 שנים

פורסם
ראשון לציון

 

התכוונתי שהצריכה המקורית של הרכב הזה הוא 1 ל10, ככה לפחות אמר המוסכניק שהחלפנו מנוע לפני 4 שנים

מה זה אמר המוסכניק, ואתה מאמין לו, מה אתה לא מסוגל לבדוק בעצמך היום?!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

השיטה הכי טובה שאני מכיר לבדיקת צריכת דלק לא מסובכת

 

1 ממלאים טנק דלק עד הסוף ( עד הפיה ) ומאפסים מונה קילומטים

 

2 נוסעים מה יותר יותר טוב

 

3 חוזרים למלא טנק מלא ומחשבים מחלקים את מספר הקילומרים לליטרים שמילאנו .

 

בקשר לציריה כבר הימלצתי כאן על אבי ממוחה לשיפוצים של הגאים משאבות וציריות

 

וגם איש חביב שמוכן לעזור

 

זה יוצא ברחוב שמוטקין ליד חתנת כיבו אש במתחם של תחנת הדלק הזולה בפנים עד הסוף

 

בהצלחה

 

אורי

פורסם

קשה לי להאמין שהבעייה אצלך בציריות לפי תיאורך.

אם בכל זאת זו הבעייה ,ציריות ב-ZX הן סיפור פשוט למדי , כמעט כל מוסך כללי (כולל מורשים ,שלא תהיה אי הבנה) יידע לעשות זאת .

×
×
  • תוכן חדש...