Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכולם בטוח יודעים,

הם דורשים טיפה יותר יקר מכל מתקין ברמה טובה..

האם זה שווה את הכסף??

 

אני מתלבט האם להתקין אצלם,

או להתקין אצל סאונדר ברחובות ?

מה אתם אומרים?...

Turbine

פורסם

מה זאת אומרת התקנה טובה?

 

יש התקנה עם פיברים בבג'ז , ריפודי סקאי וספוג ,בניות מיוחדות למגברים ,

וכשאתה פותח את הדלת הכל נדלק באור כחול , זה הופך להתקנה טובה?!

לא , זה סתם ביזבוז כסף לדעתי. (מי שרוצה לשלם , שיהנה)

 

התקנה טובה לדעתי- כשמכוונים רמקולים בזווית כמו שצריך , אטימה טובה לרכב /דלת/ בג'ז,

חיווט טוב ואיכותי (גם מתח וגם RCA ).

ובסוף כיוון טוב של המגברים והHU, זה מספיק.

מי שרוצה להגיע לתוצאה טובה, עדיף שישקיע כסף היכן שיש תוצאות ,

מי שרוצה התלהבות מהרגע שפותחים את דלת הבג'ז , שישקיע בפיברים וניפוחים.

האבסורד הוא שברגע שרואים פיברים וסקאי בבג'ז , מגיעים למסקנה :"ההתקנה טובה",

המסקנה לא נכונה באופן מוחלט.

ZZR

פורסם

^^^ I'm with stupid ^^^

 

התקנה טובה משמע כיוונים טובים. כל הבניות למיניהן לא מאירות על העובדה שההתקנה התבצעה בצורה טובה, אלא רק על מצבו הפיננסי של בעל הרכב.

 

יצא לי לראות חבר שהביא מערכת בשווי 6.5 אלף, והשקיע ב"התקנה" עוד משהו כמו אלף שקל... כשאתה פותח לו ת'באגז' אתה חושב שסוף העולם הגיע: עצים נופלים לך מהגג חלליות מתעופפות ברקים רעמים בלאגנים משהו לא מהעולם הזה, אבל מה - שמעו שהזניחו את המערכת מבחינת השמע והכיוונים - אם קצת יותר השקעה בדברים החשובים באמת יכלו להוציא מהמערכת שלו ב-ה-ר-ב-ה יותר..!

 

ובאשר לשאלה שלך, ממה ששמעתי (אנ'לא מדבר כאן מניסיון אישי), בשתי המקומות אתה תקבל התקנה באותה הרמה... לך על מה שנראה לך אמין יותר וע"ס דעות של אנשים שהיה להם ניסיון ישיר עם שתי המקומות.

מעוניין לרכוש רכב מבית פיג'ו, דגם 106. פרטים בקישור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=133403

פורסם

כל הקשקושים האלה לא מענינים אותי שיהיה יפה וזה,

 

אני מדבר על איכות חומרים, ואיכות התוצאה הסופית...

אני לא מתכוון לאטום את כל האוטו, רק את הדלתות

 

עזר לכם קצת?..

Turbine

פורסם

אני אצטט את עצמי..:

 

ובאשר לשאלה שלך, ממה ששמעתי (אנ'לא מדבר כאן מניסיון אישי), בשתי המקומות אתה תקבל התקנה באותה הרמה... לך על מה שנראה לך אמין יותר וע"ס דעות של אנשים שהיה להם ניסיון ישיר עם שתי המקומות.

מעוניין לרכוש רכב מבית פיג'ו, דגם 106. פרטים בקישור הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=133403

פורסם

תתקשר ותקח הצעות מחיר משני המקומות, אני חושב שבאוטופרט המחיר יהיה גבוה בכמה מאות שקלים מסאונדר, אבל איכות ההתקנה תהיה דומה מאוד, וההבדל-זניח.

 

זו דעתי.

שי.

פורסם

אני מדבר על איכות חומרים, ואיכות התוצאה הסופית...

אני לא מתכוון לאטום את כל האוטו, רק את הדלתות

 

איכות החומרים -DYNAMAT אם זה רגיל או XTREME לא חושב שיהיה הבדל משמעותי בכמויות הקטנות ,

ואם זה ישפיע, אז זה יהיה זניח.

אבל כמות החומר תשפיע בהחלט , אם זה קיט לשני רמקולים או לשתי דלתות ברור שיהיה הבדל

לטובת הקיט של הדלתות כי יש יותר שטח ליריעה המודבקת.

ואז גם יהיה הבדל בין XTREME לבין הרגיל, כמובן לטובת הXTREME.

ZZR

פורסם

במחירים שדורשים כל המתקינים "המובילים בתחום" וכל אלה שזכו בכמה תחרויות,

אפשר לקנות עוד קיט נוסף ל2 דלתות.

 

גם אוטופרט או כל חנות מקצועית שגובה מחירים שפויים,

יעשו עבודה טובה עם הדיינמט באיטום הדלתות.

ZZR

פורסם

אוטופרט - 1000 שקל התקנה + עבודה כולל הכל (חיווט , פלטת עץ וכל מה שקשור)

 

סאונדר - 1000 שקל התקנה + עבודה כולל הכל אותו דבר

 

אוטופרט איטום דלתות - 360 שקל

 

סאונדר אם אני אוסיף עוד 600 הוא ייתן לי קיט איטום ל2 דלתות ETREME ועוד קיט ORIGINAL

 

מה אתם אומרים??

המחירים? אותם מחירים..

אצל מי אקבל נתונים ושירות טוב יותר??

Turbine

פורסם

אוטופרט זה בעצם ששון ואצל ששון יש לך גיבוי של המחסן של אוטופרט עם ניסיון של שנים רבות.

 

וחוץ מזה לששון יש שמיעה טובה מאוד במערכות.

 

ממליץ בחום.

 

התקנה איכותית בלי שטויות

פורסם

בסאונדר יש רמה גבוה של התקנה!!!!!

לפי דעתי רק סאונדר ברחובות!!!!!

הם תותחים בדינמט!!

וגם שם יש לך אחלה אחריות על ההתקנה..

אני מתקין שם קבוע...

בלי לחשוב פעמיים אייתי הולך לסאונדר...

בהצלחה!

קישור להתקנה שלי במקום : http://photos.walla.co.il/miki1386

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

×
×
  • תוכן חדש...