Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה לכל בעלי מכוני הרישוי בפורום:

 

לחבר שלי יש סדק בשמשה הקדמית.

מדובר במכה קטנה, כנראה מחצץ (או יונה שחרבנה אגוז), שגרמה לסדקון עדין ואלגנטי.

הסדק אינו מהווה פגיעה בשדה הראיה.

 

במוסך שהחבר שלי מטפל אמרו לו שהרכב שלו לא יעבור טסט (הוא אמור לעבור בשבוע הבא).

 

האם הסדק הוא עילה לכשלון בטסט שנתי, או שבמוסך מנסים להלביש עליו החלפת שמשה סתם ?

 

נ.ב. - אין לו ביטוח שבר שמשות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

להכנס לסוכנות הביטוח שלו

לשלם 300 ש"ח (זה התעריף למונית לפרטי זה יותר זול).

לבטח את השמשות

ללכת אחרי 3 ימים למוסך שבהסדר.

וזהו

נפתרה הבעיה

=P

(לא לספר לאף אחד. זה פטנט אישי שלי! :p אני משתמש בו תמיד.)

פורסם

בקע, פיצוץ, סדק, בועת אוויר, או כל פגם אחר העלול לדעת הבוחן לפגום בראות הנהג.

 

לפי מובאה זו, חברך נתון לחסדיהם של הבוחנים:

(1)האם יבחינו בסדק :?:

(2)האם לפי שקול דעתם זה פוגם ו/או עלול לפגום בשדה הראיה :?: (סדק הרי מטבעו נוטה להתפשט).

(3)על איזה צד קם הבוחן בבוקר(ומה קרה בלילה) :?::wink:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
בקע, פיצוץ, סדק, בועת אוויר, או כל פגם אחר העלול לדעת הבוחן לפגום בראות הנהג.

 

 

(3)על איזה צד קם הבוחן בבוקר(ומה קרה בלילה) :?::wink:

 

עמית

 

מי כמוך יודע....

:wink::twisted:

פורסם

קלי קלות - שיגיע לטסט עם שמשה מלוכלכת.... אף אחד לא יבחין בזה.

 

פטנט אישי שלי, אני תמיד משתמש בו... :lol:

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

עליכם. אתם לא יודעים כמה שמשה סדוקה מסוכנת?!!!!! אפילו עם סדק הכי קטן ולא נראה לעין כמעט. המבנה המיוחד של השמשה נפגם ונוצר בה קטע מסביב(הרבה) לסדק שהוא הרבה פחות עמיד בפני כל מה שיכול לפגוע בזכוכית! היא פשוט תשבר לרסיסים אם תקבלו חצץ קטן ממשאית מלפנים - ולא חסר... תאמינו, שמשה שמתפוצצת בכביש מהיר במהירות של 100 קמ''ש - זה מרשם לאיבוד שליטה = תאונה קשה.

אז תחשבו - זה לא רק שדה ריאה...

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

הבהלת אותי...

שמעו יש לי שמשה עם סדק דיי גדול בוולוו...

ואני באמת התלבטתי אם יעבירו אותי טסט או לא...

 

ומה זה באמת יכול להתנפץ במהלך נסיעה? (דר"א הוא הולך וגדל)

 

יש למישהו מושג איפה אני יכול לקנות שמשה בזול יחסית?

פורסם
הבהלת אותי...

שמעו יש לי שמשה עם סדק דיי גדול בוולוו...

ואני באמת התלבטתי אם יעבירו אותי טסט או לא...

 

ומה זה באמת יכול להתנפץ במהלך נסיעה? (דר"א הוא הולך וגדל)

 

יש למישהו מושג איפה אני יכול לקנות שמשה בזול יחסית?

 

בעל המונית הנחמד נתן לך אחלה עצה , גם אני עשיתי ככה בעבר, שילמתי 70 .. כן כולה 70 שקל לביטוח שמשות , והייתי צריך לשלם רק 30% מעלות השמשה.. (חלון צד ימין עלה אז 300 שקל .. בטח כמה תעלה שמשה קדמית ...)

פורסם
כן אבל חברת הביטוח לא בודקת את הרכב לפני, מה הם עד כדי כך טיפשים? :screwy:

 

אני עושה ביטוח שמשות כבר כמה שנים ואף פעם לא בדקו את האוטו.

ובקשר לפיצוצים - יש לי ניסיון אישי התנפץ לי כך חלון צד - מאוד לא נעים...

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

בוודאות יש עיניין שיקול הדעת להחלשות חוזק הזגוגית.

ב-99% מהמיקרים הרכב יפסל עד לתיקון/הח' הזגוגית.

 

המיקרים הבודדים בהם מופעל שיקול הדעת ל"טובת" הבעלים הינם:

(1)הסדק/שבר הינו בפינת השמשה התחתונה וסוגר חצי ירח(זווית).

(2)בקע/סדק של מ"מ ספורים עד שכמעט אין רואין אותו.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
עליכם. אתם לא יודעים כמה שמשה סדוקה מסוכנת?!!!!! אפילו עם סדק הכי קטן ולא נראה לעין כמעט. המבנה המיוחד של השמשה נפגם ונוצר בה קטע מסביב(הרבה) לסדק שהוא הרבה פחות עמיד בפני כל מה שיכול לפגוע בזכוכית! היא פשוט תשבר לרסיסים אם תקבלו חצץ קטן ממשאית מלפנים - ולא חסר... תאמינו, שמשה שמתפוצצת בכביש מהיר במהירות של 100 קמ''ש - זה מרשם לאיבוד שליטה = תאונה קשה.

אז תחשבו - זה לא רק שדה ריאה...

 

זה לא מדויק. יש 2 סוגים של שמשות: שמשה שכבתית ושמשה מזכוכית מחוסמת (זכוכית בטחון).

 

השמשה מזכוכית מחוסמת אכן יכולה להתנפץ לרסיסים (כמו כוס דורלקס) אבל כבר שנים רבות שלא עושים שמשות קדמיות מחוסמות. שמשות הצד מחוסמות ולכן לרוב אין בהם סדקים - אם זה נשבר , זה מתנפץ לגמרי.

 

שמשה שכבתית זה 2 או יותר שכבות של זכוכית רגילה שמודבקות ביניהן בחומר פלסטי. זכוכית כזו יכולה להסדק וגם להשבר לחלקים גדולים (כמו זכוכית בחלון בבית) אבל ההדבקה מחזיקה את כל החלקים יחד. אין כל סכנה בנסיעה עם סדק קטן בשמשה שכבתית. עם הזמן יכולה להופיע עכירות לבנה באזור הסדק כתוצאה מהפרדות השכבות ואז צריך להחליף השמשה בגלל הסתרת שדה הראיה.

 

נמרוד

פורסם
עליכם. אתם לא יודעים כמה שמשה סדוקה מסוכנת?!!!!! אפילו עם סדק הכי קטן ולא נראה לעין כמעט. המבנה המיוחד של השמשה נפגם ונוצר בה קטע מסביב(הרבה) לסדק שהוא הרבה פחות עמיד בפני כל מה שיכול לפגוע בזכוכית! היא פשוט תשבר לרסיסים אם תקבלו חצץ קטן ממשאית מלפנים - ולא חסר... תאמינו, שמשה שמתפוצצת בכביש מהיר במהירות של 100 קמ''ש - זה מרשם לאיבוד שליטה = תאונה קשה.

אז תחשבו - זה לא רק שדה ריאה...

 

זה לא מדויק. יש 2 סוגים של שמשות: שמשה שכבתית ושמשה מזכוכית מחוסמת (זכוכית בטחון).

 

השמשה מזכוכית מחוסמת אכן יכולה להתנפץ לרסיסים (כמו כוס דורלקס) אבל כבר שנים רבות שלא עושים שמשות קדמיות מחוסמות. שמשות הצד מחוסמות ולכן לרוב אין בהם סדקים - אם זה נשבר , זה מתנפץ לגמרי.

 

שמשה שכבתית זה 2 או יותר שכבות של זכוכית רגילה שמודבקות ביניהן בחומר פלסטי. זכוכית כזו יכולה להסדק וגם להשבר לחלקים גדולים (כמו זכוכית בחלון בבית) אבל ההדבקה מחזיקה את כל החלקים יחד. אין כל סכנה בנסיעה עם סדק קטן בשמשה שכבתית. עם הזמן יכולה להופיע עכירות לבנה באזור הסדק כתוצאה מהפרדות השכבות ואז צריך להחליף השמשה בגלל הסתרת שדה הראיה.

 

נמרוד

 

נכון , לסוג השמשה הזאת קוראים TRIPLEX , ומדובר ביריעת ניילון שקופה עם דבק שמחזיקה את הכל ביחד.

יש גם זגגים שיכולים לתקן סדקים עד גודל מסויים כך שלא ייראו , הכל תלוי , כמובן בגודל ומיקום הסדק.

×
×
  • תוכן חדש...