Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר לקבל בבקשה המלצה לזוג רמקוליים בגודל 6 / 6.5 אינץ חזקים ואיכותיים

הם יותקנו בדלתות מאחור ויחוברו ישירות למכשיר (פיוניר7700)

בעיקרון תפקידם יהיה לתת קצת סאונד גם לאלה שיושבים מאחור אבל בווליום חלש (לא חזק כמו הקדמיים- מקדימה יש דוטק 6וחצי)

הכוונה שלי שאני יגדיר אותם דרך המכשיר ככה שעדיין ירגישו בצליל של הקדמיים יותר דרך ה F/R

יש הגבלת מחיר עד 300/350שקל

300שקל נראה לי מספיק (או שלא) לא נראה לי שצריך יותר מיזה אני לא רוצה להשקיע שמה הרבה רק לתת קצת סאונד לאלה שיושבים מאחורה שירגישו גם קצת בצלילים הגבוהים

 

 

תודה

:idea::arrow:

 

Jagermeister Herbal Liqueur

worldest storng beverage

 

8)

פורסם

אם אתה לא הוללך לשים את הקומפוננט על מגבר עדיף שלא תשים אותו בכלל זה רק יגרע לך מהסאונד של שהדוטק מוציא ורמקול 6 וחצי רגיל 2WAY שמחובר למערכת גם לא מוציא צליל איכותי משהו עדיף לך לחכות קצת לחסוך תכסף ולקנות משהו נורמלי שיהיה מוגבר ואיכותי כדי לא לגרוע מהסאונד הכולל

 

ואל תשכח שמשהו שקונים בזול תמיד יבוא על חשבון האיכות

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

×
×
  • תוכן חדש...