Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדם אשר מתנהג כנהג ההונדה, הוא חסר אחריות אך הוא בעל שיקול דעת. הוא פשוט רוצה להרוג ולההרג. אנשים כאלה - כאלו הנוסעים בכביש עמוס בצורה כזו - צריכים לקבל את מלוא חומרת הדין, בין אם זה בדרך בדרך החוקית (משטרה וכד') ובין אם זה בדרך ה"עין הרע". אם הוא היה במקרה עובר לידי בנהיגה כזו, לא הייתי עובר על כך בשתיקה. הרכב (ולא הנהג) היה סופג את נחת זרועי, שם זו בדיוק הפגיעה הכואבת ביותר בשבילו.

 

 

ולפותח השרשור - אם אכן יש לך את פרטי הרכב - כולנו מצפים ממך שתקום ותיגש למשטרה לדווח. ועדיף כמה שיותר מהר טרם יקרה משהו שכולנו צופים שיקרה בחרדה גדולה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

לא הבנת אותי. אני לא מאחל לאנשים פציעות קלות או קשות.

אני מאחל לאנושות שאנשים שמשתוללים לא יקחו איתם חיים אחרים כשהם מדללים את עצמם לחלוטין ממאגר הגנים.

 

ודבר נוסף - עין הרע? WTF? מי שמפחד מעין הרע או משדים שעושים גורו גורו בלילה מה יש ירח מלא, שישים מזוזה באוטו. שמעתי שזה עוזר גם נגד עין הרע וגם נגד ירידת ערך.

פורסם

מסכים ומחזק עם אשפוז, זו בדיוק היתה הנקודה שלי אלירן. הסובבים אותו והזולת הם האנשים כאן שצריכים להזהר ובגללו צריכים לבלום ממהירות של 50 קמ"ש לאפס בבת אחת, וכמעט להכנס ברכב שבנתיב לידם רק בגלל הדגנרט הזה?!, לא מייחל או מאחל לו למות אבל העניין כאן שהוא מסכן חפים מפשע שלא עשו לו דבר.

מה שאני כן מאחל ומייחל זה לנהגים, לא לנסוע ברדיוס של לפחות 5 קילומטרים מהמטורף הזה.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

רנזי..

חומרת הדין החוקתי אני מסכים.

אז שיקום האיש ויגש עם ממצאיו לתחנת המשטרה הקרובה לביתו ויתלונן בתקווה שהשוטרים ש"כל כך כפת להם" יעשו משהו!

אך עדיין אני לא מאמין שגישה של איחולים כאלו.

זכותך המלאה לחשוב אחרת.

 

ואשפוז, אם כך אז אין לנו חילוקי דעות בעניין זה וכי שנינו מסכימים שלא במקום לאחל לאדם דברים כאלו מהסיבה הפשוטה שהוא לא היחיד שיפגע מהם!

ובעניין העין הרע, איש איש ואמונתו יחייה.

זלזול?!

לא ציפיתי...

 

ליאור

כל כינוי שתתן לו אני אסכים איתך ואןכ אני מסכים שאם כך המקרה, הוא נהג בטפשות,בזלזול חיי אדם, וכנראה שהוא אכן דגנרט...

ואם אחנו מסכימים שלא במקום לאחל דברים כאלה לאיש (אפילו לא לבנאדם שגורם לך לבלום מ50 ל0 בבת אחת!) אז זה הכל...

 

סעו בזהירות

זהירות ממדרכות, הולכי רגל ועין הרע.. :wink:

 

 

 

 

ערב טוב שיהיה

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם

אני באמת צריך לקנות איזו חמסה, בזמן האחרון רק דברים רעים קורים לי...(דו"חות חניה, דפקו לי ת'אוטו החדש, החברה נפרדה, קדמו מישהו אחר בעבודה למרות שאני הייתי צריך לקבל את הקידום) ועוד הרבה צרות שלא ארחיב כאן אלא במקום אחר. אבל המקרה הזה שקרה לי באמת היה הקש ששבר את גב הגמל.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

עדיין לא הבנת אותי. כנראה שאני עדין מדי ברמזים שלי.

אני לא מאחל לאף אחד פציעה או חבלה. אני כן מאחל לכולנו שמי שמשתולל ימות לבד בלי לקחת איתו אחרים, ורצוי לפני שהספיק להעביר את הגנים והחינוך שלו לדור הבא. מספיק חריף וברור?

אני לא מתכוון אישית לבעל ה S2000 כי אני לא ראיתי אותו על הכביש.

אבל כל נהג שמסכן אותי או נהגים אחרים, אני מקווה שישכב מה שיותר מהר מתחת לפרחים לפני שיספיק לפגוע באחרים. ובתור אחד שנוסע בוקר וערב בכביש בית דגן-רמלה אני מאחל את זה ברמה היומיומית לנהגים שמנסים לרצוח אותי על הכביש.

פורסם

במידה ואנחנו מדברים על אותו נהג ב s2k אין שום סיכוי שהוא ירגע מתי שהוא. יש לבן אדם מישאלת מוות רצינית והוא פשוט לא מבין שהוא מסכן אחרים ולא רק את עצמו, לא משנה מי דיבר איתו וכמה זה ממש לא עוזר. אחרי פעמיים של נסיעה איתו אני פשוט כבר לא עולה איתו על הרכב. אני רק מקווה שהוא ישבית את הרכב לפני שהוא יפגע במישהו...(וככה יהיה עוד מנוע וגיר של s2k לאיזה פרוייקט.) ואולי אז אבא שלו לא יקנה לו עוד רכב.

 

 

אופק

פורסם

גם לי יצא להתקל בהונדה המדוברת פעמיים באזור ראשל"צ

אני מרשה לעצמי להניח שמדובר באותו אדם מפני שהרכב הנ"ל דיי נדיר במחוזותינו, מדובר באדם מבוגר (לפחות נראה ככה) , קירח (אם זה עוזר למישהו) שנוהג כאילו הוא לבד בכביש ........

 

מקווה שאת הלקח שלו הוא ילמד ללא פגיעה באנשים אחרים .....

פורסם

לדעתי, אין מנוס, אני לא הייתי מהסס ומגיש תלונה במשטרה עם מספר הרכב ואפילו מנסה אולי להנציח אותו בוידאו לפני כן כדי שההוכחות יהיו חותכות.

אני מאמין שכולנו נוהגים מדי פעם במהירות שמעל המותר ולמרות זאת, צריך להיזהר ולבדוק את עצמנו עשר פעמים לפני שעושים את זה ליד כלי רכב אחרים/ בשטח בנוי. לצערי נתקלתי כבר באנשים שלא מפנימים את הסכנה הכרוכה בנהיגה לא זהירה ומשלמים ביוקר.

 

אני בעצמי לפני כשנתיים גרמתי לשלילת רשיון נהג משאית שנסע מגלילות צפונה תוך כדי מהירות מופרזת וחיתוך נהגים מימין ושמאל. בשבילי זאת הייתה חציית כל הקוים האדומים.

בריאות לכולם!

פורסם
גם לי יצא להתקל בהונדה המדוברת פעמיים באזור ראשל"צ

אני מרשה לעצמי להניח שמדובר באותו אדם מפני שהרכב הנ"ל דיי נדיר במחוזותינו, מדובר באדם מבוגר (לפחות נראה ככה) , קירח (אם זה עוזר למישהו) שנוהג כאילו הוא לבד בכביש ........

 

מקווה שאת הלקח שלו הוא ילמד ללא פגיעה באנשים אחרים .....

 

אז אנחנו לא מדברים פה על אותו בן אדם...

 

אופק.

פורסם
הורג אותי,יש אחד בצפון, רוסי עם דייהו נובירה לבנה עם מדבקות של מהיר ועצבני ובניות מפיבר וספויילר ,ממש גועל נפש, הכל לא נראה קשור לכלום ברכב הזה, נאונים , ווילונות על כל החלונות כולל אלו בצידי הנהג והנוסע מקדימה, אגזוז פתוח, הוא חושב שיש לו מינימום פרארי, הוא נוסע כמו משוגע, כאילו אין מחר, כאילו משהו רודף אחריו.

נשאלת השאלה...למה? מה דייהו עשו לך שאתה עושה את זה לאוטו הזה?!

 

פשוט בדיחה.

אתה צודק הוא באמת מושפע. את כל השיפורים הוא עשה בתמרה.הוא אפילו החליף את הגיר מאוטומטי לידני.

אבל עכשיו הוא שלושה חודשים בשלילה אז יש קצת שקט ממנו.

פורסם

אני לא אוהב רמזים.

אני מיחל למותו.

אבל בלי האוטו כי אומרים שזה אוטו טוב.

 

ואם כבר מדברים על זה, אני חושב שצריך להחמיר את הענישה על אי-איתות (לא שיש ענישה עכשיו). לפי דעתי, שוטר שרואה נהג שלא מאותת בעת מעבר נתיב בדרך בינעירונית צריך לעצור את אותו נהג ולירות בו. בלי משפט בלי כלום. בעצם אפשר גם סתם לצעוק עליו וללכת אבל נראה לי שזה פחות טוב.

 

ההסבר: כל פעולה שאנחנו עושים בעת נהיגה נועדה לשרת את עצמנו למעט פעולת האיתות. זו קיימת אך ורק על מנת לסמן לנהגים אחרים מה אנחנו מתכוונים לעשות בהמשך. אני יודע את זה, כי במהלך מאה ומשהו שנות נהיגה הגיעו כל יצרני הרכב, הנהגים והמחוקקים לאותה מסקנה. לכל מכונית צריכים להיות פנסי איתות, כל נהג צריך להשתמש בהם. אחרת נכנסים אחד בשני.

נהג שבדרך קבע לא מאותת עושה זאת אך ורק בגלל שהוא, תסלחו לי, זורק זין. בגלל שלא מעניין אותו מה אחרים עושים או מה הם יודעים או מה לא או מה כתוב בחוק. אי-איתות זו תופעה שכולה זלזול, תופעה שעל פי רוב מהווה מרכיב קטן מתוך מסכת של עבירות תנועה אחרות, חמורות יותר. כשלעצמה היא לא כל כך מסוכנת, אבל כשהזרקנות שמאחוריה הופכת לנורמה - היא כן.

 

איך זה קשור לנושא? הזלזול שהפגין נהג הברלינגו אתמול בלילה בשעה שחתך אותי בכביש 1 בלי לאותת, שווה בעיני להתנהגות של נהג ה-S2000. ההבדל היחידי הוא שלזה יש ברלינגו ולהוא יש הונדה, אז הוא חושב שהוא יכול לעשות את זה יותר מהר.

 

(אם אתה קורא את ההודעה שלי וחושב לכתוב לי על כך שיש כאלה "שלא שמים לב" או "ששוכחים" אתה מוזמן לדפוק את הראש בקיר עד "שתזכר". או לחלופין לותר על רשיון הנהיגה שלך)

 

זהו סיימתי להתעצבן.

מחפש סאבפריים קדמי למיני (שנת 76 ומעלה, בורג אחד בכל צד).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...