Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

קניתי בשעה טובה סאב כפול קיקר קומפ וי אר

עכשיו כל סאב יש לו 2 סלילים

איך אני מחבר את 2 הסאבים למונו בלוק בעל 2 יציאות?

מפצל מכל יציאה 4 חוטים?

או שאולי יש דרך אחרת?

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

את 2 הסלילים אתה יכול לחבר או בטור או במקביל, חיבור כזה יתן לך התנגדות שונה לרמקול.

אם מדובר ב2 סלילים של 4 אום - חיבורם במקביל יתן לך התנגדות של 2 אום וחיבורם בטור - 8.

 

אם אתה מעוניין לחבר אותם למגבר 2 ערוצים שיציב ב2 אום אז תחבר כל 2 סלילים במקביל ואז כל סאב ליציאה.

אם אתה מעוניין לחבר אותם למונו-בלוק אמיתי, בעל יציאה אחת, ותרצה לחבר את הסאבים במקביל, אז תצטרך שהוא יהיה יציב גם בהתנגדות של 1 אום, כי זו ההתנגדות הסופית שתקבל.

 

לעוד פרטים על סוגי החיבור ודרך הביצוע -

http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/dvc/15-12-03-Theory-Coils.html

פורסם

אחרי שאתה מחבר את הסלילים בסאב כמו שאתה רוצה (מבחינת התנגדות) תחבר את הסאב רק ליציאה אחת במגבר.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם
" מונובלוק בעל 2 יציאות " ?!?!

 

תחליט או שזה מונו או שזה מגבר בעל 2 יציאות ...

כן יש מונו בעל שתי יציאות

לדוגמא : הייפוניקס טיטאן וברוטוס

שנהם בעל 2 יציאות

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

פורסם
כן יש מונו בעל שתי יציאות

לדוגמא : הייפוניקס טיטאן וברוטוס

שנהם בעל 2 יציאות

מצטער על הבורות שלי

יציאה אחת אבל ל-2 סאבוופרים...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
איזה סאבים? שתי סלילים או אחד כמה אום כל סליל? תן דגמים!

חחח רומן איזה מצחיק אתה דיברת איתך על זה היום בה"פ...

2 סאבים קומפ וי אר 2 סלילים כל אחד כל סליל 4 אוהם

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

כן אני זוכר אבל בכל זאת כולם צריכים לדעת את זה כדי לענות. וכבר עניתי לך על זה.

אם יש לך שני סאבים שני סלילים כל אחד 4 אום אז תיחבר כל סליל בסאב במקביל ו גם את הסאבים בינהם במקביל ותקבל אום 1.

ובקשר לקיקרים, בכל סאב י 4 קוטביות שניים זה מינוס (צבע שחור, אחד אם נקודה לבנה ואחד בלי) ושניים שזה פלוס (צבע אדום , גם אחד אם נקודה לבנה ואחד בלי) שני קוטביות אם הנקודות זה סליל אחד ושניים בלי נקודות זה סליל שני. שלא תיתבלבל.

×
×
  • תוכן חדש...