Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי את זה לראשונה באיביי, במחיר של 190 דולר נדמה לי.

השאלה היא אם זה באמת עובד...למישהו יש נסיון עם זה ? נתקל בזה ?

 

 

הנה קישור:

http://www.sounddomain.com/sku/K40LD5500PLUS

"If you really want something in this life you have to work for it.

Now quiet, they're about to announce the winning numbers !"

-Homer Simpson .

פורסם

זה נגד לייזר ? או מצלמות??

 

כי בעקרון הסתרת לוחית זה לרוב נגד מצלמות :wink:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

זה נגד לייזר !

הוא לא גורם לעיוות אופטי של הלוחית אלא משבש את קריאת הלייזר בדרך....כלשהי. :wink:

"If you really want something in this life you have to work for it.

Now quiet, they're about to announce the winning numbers !"

-Homer Simpson .

פורסם

לפי התאור של המוצר,בתוך הפלסטיק מורכב מגלה ומשבש לייזר,הלוחית עצמה פולטת

לייזר באותו תדר כמו הלייזר האמריקאי ולכן הממל"ז אינו יכול לקבוע בוודאות את המהירות.

 

ישנן מספר תהיות:

האם גודל הלוחית מתאים למכוניות הישראליות?(לא מצאתי את הגודל)

האם התדר של הממל"ז האמריקאי והישראלי הוא אותו תדר?

הלוחית עצמה די בולטת לכן כל שוטר שיסתכל עליה יחשוד מיד.

והשאלה העיקרית היא המחיר,יש כאן מכשיר שגם מגלה ומשבש כאשר מכשירים טובים

שרק מגלים לייזר עולים פי 2.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

לפי מה שהבנתי מהדיונים שנערכו בפורום בעבר, אין התייחסות מדוייקת שנוגעת לשימוש במכשיר, ככה שיכול להיות שיחרימו אותו אם יתפסו אותו אבל לא יותר מזה, ובאמצעות ע"ד טוב אפשרי להחזיר את המכשיר לאחר ההחרמה.

 

אבל בניגוד לבליינדר, זה מתלבש ישר על הלוחית ככה שיכול להיות שעצם ההלבשה של פלטה על הלוחית, גם היא לא מפריעה לראות של לוחית הרישוי, יש כאן משהו לא חוקי.

"If you really want something in this life you have to work for it.

Now quiet, they're about to announce the winning numbers !"

-Homer Simpson .

פורסם
לפי מה שהבנתי מהדיונים שנערכו בפורום בעבר, אין התייחסות מדוייקת שנוגעת לשימוש במכשיר, ככה שיכול להיות שיחרימו אותו אם יתפסו אותו אבל לא יותר מזה, ובאמצעות ע"ד טוב אפשרי להחזיר את המכשיר לאחר ההחרמה.

 

אבל בניגוד לבליינדר, זה מתלבש ישר על הלוחית ככה שיכול להיות שעצם ההלבשה של פלטה על הלוחית, גם היא לא מפריעה לראות של לוחית הרישוי, יש כאן משהו לא חוקי.

 

אם יתפסו מישהו עם המכשיר,ההחרמה תהיה הדאגה האחרונה שלו ושל העו"ד שלו :!:

מדובר על הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקיד וזוהי עברה פלילית,ואותו הדבר עם הלוחית הזאת.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

יש דרכים אחרות חוץ ממכשירים לשבש את הלייזר?

שמעתי על כל מיני דברים כמו הטייה של הלוחית או לצפות אותה במשהו

פורסם
יש דרכים אחרות חוץ ממכשירים לשבש את הלייזר?

שמעתי על כל מיני דברים כמו הטייה של הלוחית או לצפות אותה במשהו

 

השוטר יכול למדוד את המהירות שלך גם בלי לוחית קדמית.

פורסם
דרך אגב יש לציין שלעומת הגלאי ראדאר מוצר זה אינו חוקי!!!

 

תגיד לי איזה רכב כאן חוקי כולם פה משוגעים!!!

שמים אגזוזים... צ'יפים... פילטרים...הנמכות... מנורות...ועוד אלפי שטויות...

כולם כאן לפני הטסט צריכים לעבוד שעות על הרכב כדי שיעבור טסט!!!

 

מאלעד ה1 :screwy:

נינג'ה לבנה!

פורסם
יש דרכים אחרות חוץ ממכשירים לשבש את הלייזר?

שמעתי על כל מיני דברים כמו הטייה של הלוחית או לצפות אותה במשהו

 

השוטר יכול למדוד את המהירות שלך גם בלי לוחית קדמית.

 

כדי למדוד את מהירותך השוטר צריך לפגוע עם הממל"ז במשטח ישר, ולכן בהוראות שניתנות לשוטרים הם חייבים לכוון ללוחית הרישוי, אחרת הקריאה לא תהיה נכונה.

"If you really want something in this life you have to work for it.

Now quiet, they're about to announce the winning numbers !"

-Homer Simpson .

פורסם
יש דרכים אחרות חוץ ממכשירים לשבש את הלייזר?

שמעתי על כל מיני דברים כמו הטייה של הלוחית או לצפות אותה במשהו

 

השוטר יכול למדוד את המהירות שלך גם בלי לוחית קדמית.

 

כדי למדוד את מהירותך השוטר צריך לפגוע עם הממל"ז במשטח ישר, ולכן בהוראות שניתנות לשוטרים הם חייבים לכוון ללוחית הרישוי, אחרת הקריאה לא תהיה נכונה.

 

המשטח הישר לא חייב להיות גדול מאוד,ולכן זה בלתי אפשרי להטות את הלוחית כך שלא יהיה בה משטח המקביל לפוגש (ז"א משטח ישר) וגם ששוטר לא יראה שהיא מוטה.

במקרה ושוטר יעצור אותך כי לא יכל למדוד לך מהירות ויראה שהלוחית מוטה אז או שהוא יתן לך קנס על לוחית לא תקנית (דבר שלא סביר אם הוא ראה שאתה נוסע במהירות גבוהה) או שהוא יתן לך הזמנה למשפט (לא זוכר על איזה עברה,אבל בטח יש משהו) ואז תצטרך להסביר את עצמך לשופט.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

×
×
  • תוכן חדש...