טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,311 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, מצאתי ספרינט שמאוד מצאה חן בעיניי מלבד חלודה בקורה הקדמית. הדבר מאוד מטריד אותי ואני חייב לדעת כמה דברים: 1. האם הדבר יכול להיות מסוכן מבחינה בטיחותית? 2. מהם דרכי הטיפול בחלודה שכזאת (היא קרובה מאוד גם לשמשה הקדמית)? אין לי בעיה להשקיע בטיפול החלודה ברמות הכי גבוהות, אבל אני גם רוצה לקבל עצות כלשהן לגבי אופן הטיפול והערכת מחיר לטיפול כזה (אם אני מבצע את זה אז זה יכלול טיפול מסביב לכל השמשה הקדמית). 3. שמתי לב שבספרינט השלדה מאוד קרובה לפח, וכל מכה קלה יכולה להפוך לשאסי, האם אני צודק? 4. אם מישהו ראה במקרה, בפירוקיה כלשהי או סתם ברחוב, ספרינט מושבתת - אשמח אם יפנה אלי בפרטי. זה מאוד דחוף, אתם חייבים לעזור לי! תודה רבה, הראל.
הודעה אחרונה מאת חיים_k, -
-
- 1 תגובות
- 838 צפיות
אנשים בטח כמעט כולכם מכירים את המנורה שמחליפה את המנורה הרגילה בתוך האוטו.. מנורת הניאון עכשיו השאלה שלי היא אם יש אפשרות לקנות בנפרד רק את המנורה עצמה, בלי הבית מנורה, כמה זה עולה ואיפה אפשר להשיג את זה באיזור הקריות?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
השאלה מופנית בעיקר לעמית, היתה לי פעם פאסאט ולה היה סאן רוף לא מקורי, בניספח לעינייני שקשוקה שמוצמד לרישיון לא היה מסומן "V" על סאן רוף, בזמנו רציתי לשנות את זה אבל.....לא נשארה פאסאט לבצע את השינוי היום ברשותי S70 עם סאן רוף מקורי !!!!....ו....שוב אין V בסאן רוף....אז מה נסגר ? אף פעם לא יהיה עדכון נורמאלי ? נ.ב. בפאסאט בחלק העליון היה רשום סדאן - 4 דלתות, בתחתון היה רשום סטיישן 5 דלתות עם הנעה 2>6....ממציאים מכוניות במשרד הרישוי
הודעה אחרונה מאת עתיד, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
יש לי טראנו וכל פעם שאני שובר הגה שמאלה עד הסוף ועולה\יורד מדרכה או באמפ יש רעשים חזקים מאוד מאוד של ברזל,,מעין מכה כזו (לא ציריה,ציריה זה נקישות) יש למישהו מושג?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
עכשיו באוטו שלי הגג המכנס מנוע לא במצב טוב בגלל השמש עכשיו את אני צובע זה יוריד לי ערך מי האוטו תודה מרואש לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת pug 206 xs, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי לאנטיס 2003 ובא לי על ג'נטים מגנזיום אליה, עכשיו אני יודע שיש הרבה הרבה דגמים, אז אני מכוון יותר למשהו בסגנון הזה: http://www.ozracing.com/shared/img_news/seinuovi/06.jpg http://www.ozracing.com/shared/car/allterrain/02_big.jpg או אולי כזה: http://www.wheelkinetics.com/html/bbs/rc_polish.jpg http://www.wheelkinetics.com/html/bbs/rkII_silver.jpg כמה בערך אמורים לעלות 4 צלחות?
הודעה אחרונה מאת tomizaur, -
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
what brake system setup do you offer my to do ? what parts i need ? were can i buy the parts ? * sorry about my english my car is 205 rallye 89
הודעה אחרונה מאת David205Rallye, -
- 2 תגובות
- 748 צפיות
מישהו יודע מה המק"ט שלו? האם המנוף הוא כמו ב205?
הודעה אחרונה מאת QuickSilver, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
קניתי לפני כמה ימים מאוטו דיפו אור ברקס נוסף למיצובישי לנסר של אבא שלי ,עכשיו מתי שאני מחבר אותה במקביל לאור ברקס הימני לדוגמא אז האור נחלש ,כאילו המתח מתחלק ל-2 ואז כל פעם שלוחצים על הברקס האור השמאלי יותר חזק מהימני . מה עושים ? או יותר נכון לאן אחבר את האור ברקס הנוסף בשביל שלא יתחלק המתח כך ושכל המנורות יעבדו באותה עוצמה...
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הבעייה הזו מוכרת ל(כמעט) כל מי שנוסע בג'יפ פתוח. כנראה בזמן נסיעה מהירה ובגלל משטר זרימת האויר נשאב אויר מהחלק האחורי, המכיל גזי פליטה, אל תוך הואקום היחסי שיש בקבינה. התוצאה? אתה נוהג מסטול... השאלה היא אם אני מוציא את האגזוז הצידה (לצד ימין - כמו בסופה) במקום היציאה הרגילה אחורנית - זה אמור לעזור? T
הודעה אחרונה מאת yossivarman, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי אופל אסטרה שנת 95 ורציתי לצבוע את הלוח שעונים...אבל כשחשבתי על זה זה ממש פרוייקט להוריד את זה... אז רציתי לשאול כמה יעלה לי אם לקנות לוח שעונים ושיתקינו לי אותו? וכמה עולה לשים פילטר אוויר פתוח?
הודעה אחרונה מאת fixxxer, -
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום דבר ראשון אני אתחיל מהתנצלות שאני לא ממש יודע לאיזה פורום שייכת השאלה שלי אז למנהלים, אנא להעביר אותי למקום הנכון...תודה אז שאלתי היא כזאת, אני רוצה הערכת מחיר בקשר למה שאני רוצה לעשות לאוטו שלי. אז ככה : 1)לשים גלגלי מגנזיום 2)לעשות פתח כזה במכסה מנוע, לא יודע איך קוראים לזה 3)לשים חלונות מושחרים 4)אולי(!!!)להחליף את הפגושים שיהיו בצבע הרכב זה כל מה שחשבתי בינתיים... אני לא רוצה תגובות כמו " לא שווה לך תחסוך את הכסף " אני פונה לאנשים שיכולים לענות על השאלה שלי ולא לייעץ לי מה לעשות, תודה ואם מישהו רוצה להציע לי שיפורים נוספים אז בכיף תודה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
ואאלה כל החיים אני שומע על אלו שמכרו את הויאר שלהם כי הדלק חורר להם את הכיס כל החיים כששומעים ויאר אז האסוציאציה הראשונה שעולה זה ..שותה דלק..ואבא לא מנכ'ל דור אנרגיה אכן שותה אבל לא בכמויות כאלו מיסחריות כמו שהשם הזה נהיה כימעת מיסחרי אני בדקתי והנה האוביקטיביות: *ניבדק על ויאר סטנדרטית עם ממיר ובלי ציפ ,מנוע תקין לחלוטין גם בבדיקת מחשב: 1. נסיעה ממוצעת בטווח של 2300-2800 בכל ההילוכים חוץ מ ראשון תניב צריכת דלק של 1:12 (אם אני מתרגם את זה מהמחשב דרך זה 8.3/4 ל 100 ק'מ) 2. נסיעה עירונית הרבה הילוך ראשון הרבה רמזורים משיכות קלות עד 3800 מידי פעם תניב צריכה של 1:9 3. אותה נסיעה עם המון לחיצות בין הרמZורים הצריכה היתה 1:7 4. נסיעה בכב…
הודעה אחרונה מאת gsi16v, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
בדקתי היום קליאו שנת 96 שנראת ממש טוב, אבל לא הצלחתי למצוא את המזרקים של הדלק. יכול להיות מצב שאוטו מהשנה הזאת הוא קרבורטור??? איפה נמצאים המזרקים בקליאו?? רואים אותם??
הודעה אחרונה מאת yaba, -
-
מנועי סרוו
מאת Rallyer- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום. אני מחפש מנוע סרוו לפרוייקט של חבר. השאלה שלי היא איפה במערכות הרכב אפשר למצוא מנוע סרוו קטן? האם במכלול של קטנוע אפשר למצוא סרוו? האם מנוע של חלון חשמל ברכב הוא סרוו? עוד שאלה יותר אלקטרונית - למנוע סרוו יש שלושה חוטים יוצאים ממנו. האם שניים מהחוטים הם +,- והשלישי שולט על הכיוון? כל מידע יעזור, תודה רבה למשיבים. אמנון
הודעה אחרונה מאת ישי, -
- 4 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
האם למישהו יש מושג אם עושים בעיות על אגזוז לחץ???? הבנתי שגם על מדבקות של שמור מרחק שחסרים לא מעבירים טסט זה נכון?
הודעה אחרונה מאת sasi M, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי רנו קליאו 1400 אוטומט... הבלמים במכונית, לא הכי רגישים, זאת אומרת צריכים להכניס את הדוושה הרבה ואז האוטו מאט... אבא שלי לקח את האוטו למוסך בקשר לבלמים לראות אם אפשר להעלות את הבלם שלא נצתרך ללחוץ הרבה , אז אמרו שאי אפשר.. בחודש האחרון יש לפחות איזה פעם פעמיים בשבוע שלוחצים על הברקס, והדוושה אשכרה נלחצת עד הסוף ,כאילו אין קפיץ אין כלום. ואז לקראת הסוף כבר שמדביקים אותה האוטו מתחיל להאט ואז מדביקים עד הסוף ממש אז האוטו ממש עוצר... אם מרימים את הדוושה ולוחצים עליה עוד הפעם, אז הדוושה מסתדרת כמו שהיה קודם.... בשבועיים האחרונים שמנו לב, שממש צריכים להכניס את הדוושה כמעט עד הסוף ,יותר ממה שהיה עד עכשיו, וגם קורה לנו יותר המצב שכאילו אנחנו לוחצים על ריק, ואז אם מ…
הודעה אחרונה מאת eli-g, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
נשרף לי פיוז מסוים של 25A, האם כדאי להחליף אותו לפיוז 20A או 30A באופן זמני (או שאפשר קבוע?)?
הודעה אחרונה מאת Aדי, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שאלה לבעלי קליאו ספורט... בסיבובי סרק,המנוע לא עובד חלק, רציתי לדעת אם בעלי קליאו אחרים נתקלו בבעיה דומה? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת joker2k, -
-
- 1 תגובות
- 922 צפיות
שלום לכולם חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי. אני מחפש מרווחי שסתומים לפונטו GT. תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
בעקבות תאונה קטנה שקרתה לי אתמול נגרם נזק למכסה המנוע ולדבר הזה שמחזיק אותו[אין לי מושג איך קוראים לזה]שניהם התקמטו כ 5 סנטימטר פנימה. מישהו אולי מכיר פחח באיזור פתח תקוה,ויודע כמה יעלה לסדר את זה? תודה
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
המכונית היא פיאט. הכוונה לצינורות מתכתיים (נחושת או אלומיניום) שמחברים את משאבת הבלם הראשית לצינורות הגמישים של הגלגלים וכו'. הבעייה העיקרית היא יצירת הסיומת של הצינור ( double flare ) שדורש מכשיר מיוחד. תודה!
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
- 1 תגובות
- 819 צפיות
מישהו יודע אולי אם ג'אנט של פיאט בראבה מתאים לג'אנט של הונדה סיוויק שנת 93? תודה.
הודעה אחרונה מאת yuvk, -
מישהו מכיר היכן ניתן להשיג את הקיטים שלהם ואפילו האם ניתן ליבא אותם ומאיפה. תודה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת .tommy g, -
ראש מנוע ומשאבת דלק
מאת Guest brk- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי קודם כל, היתה לי בעית קומפרסיה במנוע ועקב כך החליפו לי שני בוכנות (2 ו 4 .. מחלה ידועה לאימפרזה טורבו) רציתי לדעת, החליפו לי רק שני בוכנות, לא ביצעו חריטה ואמרו שאין צורך לחזור ל"חיזוק" זה הגיוני? יש קשר לכך שהמנוע בוקסר ו\או עבר אוברול לפני שנה? מה תאמר בדיקת קומפרסיה אחרי הרצה? יש עוד משהו שאני מפספס\צריך לדעת? ובקשר למשאבת דלק לפני כמה חודשים החלפתי משאבה ל"משופרת" ומאז רק בעיות. המשאבה הראשונה שהוחלפה, לא פתרה את הבעיות (EGT והתנעה גרועה בבוקר) אחרי נסיעות של כ-שעה, היא התחילה ממש לזמזם, תדמיינו יתוש עם מגבר 1000 RMS החזרתי אותה לחנות וקיבלתי חדשה, שוב, אותם תופעות. פעמיים אותה משאבה, פעמיים הותקן באותו מקום, פעמיים…
הודעה אחרונה מאת איצ11, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום שטפתי את המנוע בלחץ מים במכון שטיפה. המיסב של המזגן משמיעה חריקות האם יש אפשרות לשים גריז במיסב או שזה אבוד ניסתי לשים שמן לא עזר האם יש פתרון? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום החלפתי אותו במוסך המרכזי, לאחר איום מפורש בעו"ד, בפני שירות לקוחות, והסברת החלפת ההגה אצל אחרים, וכן הדגשת בעיה סדרתית בנושא.. מיכאל מישאלוב (מוסך מרכזי) היה מאוד נחמד. ההגה הוחלף במסגרת "מחווה מסחרית" עלק... העיקר שהוחלף - עבודה: 121 ש"ח... עליי. ההגה נראה מחומר יותר פשוט מהמקורי, אבל לפחות חדש...
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
1.פילטר סולר 2.פילטר אוויר 3.פילטר שמן 4.סתם מכסה שסת" 5.אטם נחושת עגול 6.שמן מנוע 15W40 למנועי טורבו דיזל לובקס 7.נורות + בית נורה ללוחית הרישוי 8.ניקוי הנשמים והצינורות של הטורבו בלחץ אוויר. ------------------------ סך הכל: 717 ש"ח כולל מעמ ועבודה בעבר הטורבו ובקושי היה נשמע - היתה שומע פששששט בין 2800 ל 3200 וזהו למעשה (וממש ממש חלש) כעת הטורבו נשמע כבר ב 2000 בעוצמה מאוד חזקה וממשיך עוד יותר חזק עד 4000 סל"ד מה שכן יש לי תופעה מוזרה שכעת שמכבים את האוטו שומעים "פשט" בכיבוי גם. אבל לא משנה החום מנוע סביר והמנוע אינו מתאמץ אז זה תקין. האוטו משוחרר יותר ומרגיש יותר מהנה. זהו..
הודעה אחרונה מאת omri75, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 4 אלף צפיות
כבר חודשים אני מחפש מידע על מבנה הרגב באינטרנט ולא עליתי על כלום בינתיים צריך עזרה...... תשלחו לי אתרים ששם אני יכול ללמוד הכל על מבנה הרכב **** ההודעה נערכה **** יעזרו לך גם אם לא תקלל. קרא שוב את הכללים, כנראה שהספקת לשכוח: http://www.carsforum.co.il/phpBB2/viewtopic.php?t=1051
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
בשעה טובה ומוצלחת אחרי חודש וחצי שהקיט שוכב אצלי בחדר ומעלה אבק הוא סוף סוף הורכב.... אז ככה: 1) תושבת מודול ההצתה נוסרה - הקוייל עצמו הוזז 2 ברגים קדימה. 2) נתבצעו מספר התאמות בכונס אויר כדי למנוע נגיעות מיותרות בקוייל ובמצבר. 3) נשם המנוע חובר לפתח היעודי בצינור המתכת בקיט. 4) לצינור מתכת הוספתי צינור סיליקון (מאריך) . 5) חיישן החמצן חובר לצינור הסיליקון. 6) מיכל נוזל הידראולי ה"כ הורכב על תושבת המצבר עם החיבור המקורי . מספר בעיות שנתקלתי בהם ועדיין אין לי פתרון בשבילהם: 1)צינור נשם המנוע ארוך מידי ולכן נשען על צינור הסיליקון בעת סגירת מכסה המנוע ומפעיל עליו לחץ . אין אפשרות לקצר את הצינור בגלל שכיפוף צינור קצר יותר סותם אותו כמעט לגמרי. …
הודעה אחרונה מאת Liviur,
-
מי מחובר 97 משתמשים רשומים, 18 אנונימיים, 565 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- איציק נ.
- שמחה גר
- iluxxxa
- jpex
- SPB
- דניאל1111
- Shmelov
- farkash7
- lachim
- `Infinity
- Pavlik
- ArikC
- אורח לרגע
- פינדר
- ProMeR
- dorsht
- aviaviavi
- redroze
- Giant_TA
- רפי לין
- topop
- motizkn
- rev-Match
- flytomars
- RedLabel
- מרק10
- Jeka88
- amosbmw
- אביתר א.
- Be roo
- omerkot
- פאר האורה
- Itzik-b
- Gavrik
- borsood
- mikk
- מאזדה 3
- שחר 1
- pasat04
- unreliablebazooka
- SniR89
- דניאל1983
- Nakamichi
- littledrama
- DubelBoom
- Igalz
- waterman
- yaniv572
- ALX
- יונדאי i20
- אליה
- Elie3211
- אביחי י
- PriceDevil
- yahaga
- anonport
- zvit
- Avia
- natco
- hwgeek
- davemustaine87
- Nemesis
- leon69
- DC10
- אליהו שבת
- FlicK
- הרקוליטו
- Mech Morphix
- Derish
- MaxRR
- ליסינג בצער
- Coro
- tamir3000
- Dor4U
- gilcom
- SurfHigh
- Fazer
- BEEKER
- WideFocus
- oryo
- אייל_ברנס
- Supertigre
- אביעד
- gadik6
- דקל1
- SlowRide
- avargel
- T.l208gti
- שביט
- א.ד.מ.
- Fraysa
- צוק
- DRcarLEd
- Markm4
- ExeAction
- Gavi
- o_prime