Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב קורסיקה 95 מנוע 2200 אני במצב כלכלי קשה והרכב זקוק לראש מנוע מבקש את עזרתכם. ואם אפשר גם הצעת מחיר

פורסם

איזור אשדוד והסביבה.

ובלי הטפות מוסר יש המון אנשים שעובדים לבד והם עושים עבודה מצויינת.

פורסם

שלום.

 

מה הבעיה ומה זה בזול, בררתה מחירים אתה יודע מה בדיוק צריך?

אתה חייב להבין שחלקים לרכב שלך עולים לא מעת כסף, והמקום היחדי שאפשר להתחשב זה בעלות העבודה. אם בררתה מה העלויות תפרט אותם וננסה לעזור.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

מה הבעיה ומה זה בזול, בררתה מחירים אתה יודע מה בדיוק צריך?

אתה חייב להבין שחלקים לרכב שלך עולים לא מעת כסף, והמקום היחדי שאפשר להתחשב זה בעלות העבודה. אם בררתה מה העלויות תפרט אותם וננסה לעזור.

 

 

בברכה בני ל.

בני הוא כתב מה הבעיה,"מצב כלכלי קשה".

בזול זה פחות ככל האפשר.

 

 

בלה תוצאי לי את הכובע פלדה מהמחסן,נראה שאני עומד לקבל בומבה בראש.

 

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
בני הוא כתב מה הבעיה,"מצב כלכלי קשה".

בזול זה פחות ככל האפשר.

 

 

בלה תוצאי לי את הכובע פלדה מהמחסן,נראה שאני עומד לקבל בומבה בראש.

 

 

דוד

תגיד לבלה לא צריך פשוט לא הבנתה רק סטירה קטנה :-P

המשורר היתכוון מה הבעיה של האוטו לא של הכיס ימדרוב.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

ואני אומר שמי מחזיק קורסיקה, מנוע 2200,וטוען שמצבו הכלכלי קשה, שיפנה לביטוח לאומי לבקש השלמת הכנסה, לא לפני שהוא מצהיר איזה רכב הוא מחזיק ברשותו, ושיפנה לחנן גיפולוג , חבר פורום נכבד זה, מדוע בעל קורסיקה , מנוע 2200 מודל 95, פונה לחאפרים, ומבקש שיעבדו לו על הרכב "בזול"

משום שמצבו הכספי קשה לדבריו, שלא יבוא בטענות , שחיפפו לו בעבודה במוסך מורשה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

חביבי,

אמרת בלי הטפות מוסר, אבל אני חייב לכסות את התחת - אין ארוחות בחינם. בשביל איכות משלמים.

אבל יש לי חבר ששיפץ ראש מנוע לסיאט איביזה שלו לאחר התחממות ב-800 ש"ח אצל ערבים ביפו, ויצא מרוצה.

 

אם אתה רוצה עוד פרטים, פנה בה"פ.

No worries 8)

פורסם
ואני אומר שמי מחזיק קורסיקה, מנוע 2200,וטוען שמצבו הכלכלי קשה, שיפנה לביטוח לאומי לבקש השלמת הכנסה, לא לפני שהוא מצהיר איזה רכב הוא מחזיק ברשותו, ושיפנה לחנן גיפולוג , חבר פורום נכבד זה, מדוע בעל קורסיקה , מנוע 2200 מודל 95, פונה לחאפרים, ומבקש שיעבדו לו על הרכב "בזול"

משום שמצבו הכספי קשה לדבריו, שלא יבוא בטענות , שחיפפו לו בעבודה במוסך מורשה!

בברכה

צביקה

צביקה בוקר טוב!

עליך אני לא מפחד לחלוק,ולמה?התשובות שלך תמיד עדינות,ומכבדות.

לא נכון,שמי שמחזיק אוטו קורסיקה,חייב גם להיות במצב כלכלי טוב.

החיים הם כמו גלגל ענק,פעם למטה,ופעם למעלה.

מי שנמצא למעלה,לא מבין,את זה שלמטה.

ברשותך אתן לך דוגמה.בשנת 1982 מכרתי את הדירה השניה שלי.

שר האוצר דאז מרידור,הופיע בטלויזיה והציע לכל מי שיש כסף,לקנות ניירות בברסה.

בכל הכסף קניתי מניות של ספנות הספקה 1.בקיצור הפסדתי

את כל הכסף,גם העבודה פתאום נחלשה,נשארתי עם מרצדס,בלי אפשרות

לקנות אפילו דלק, כדי לנסוע כל יום ולחזור מהמילואים ביריחו.

 

(רק על עצמי לספר,לא אהבתי)לפעמים צריך לכתוב דוגמית.

 

 

בוקר טוב לכולם

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

"אל תשפוט את האדם עד שתגיע למצבו" :(

דוד אין לך מושג כמה המצב שלי דומה אבל לא ארחיב בעניין ברשותכם.

פורסם

הבעיה היא לא הקורסיקה או לא קורסיקה, אלא שעבודת ראש היא בדרך כלל עבודת חוץ במוסך - כלומר לא הוא עושה אותה אלא הוא שולח למכון לאחר שהראש פורק כדי ליישר ראש, ולעשות עוד כל מיני עבודות חרטות.

 

מה אולי אתה יכול לחסוך ? לפרק את הראש לבד אם אתה יודע, כנ"ל להרכיב חזרה - תחסוך קצת בעלויות עבודה אבל הסיכון הוא גדול מאוד אם אתה לא עושה דברים נכון לפי הספר.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...