Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה מה קורה חזרתי שומעים לפני כמה זמן קניתי את הרדיו דיסק של קלריון תגידו איך החברה והביאו לי רמקולים של ADVENT

תגידו שמעתם אליהם?

חיבתי אותם לפני כמה ימים נשמע חמוד לא הכי אני יסטפק בינתיים בהם לא היקנה משהו חזק שומעים אני רוצה לשם תאורה יפה בתוך הפנל של הרמקול יש לי מאחור רמקולים 6.5 ומקדימה יש לי 5 ורבע עכשיו רציתי ללכת לקנות היום לאדים של חשמל בצבע כחול כזה לשם בטרייה מפסק עם בטרייה משהו חמוד כזה תגידו אולי יש לכם רעיונות יותר טובים תשתפו אותי טוב תודה

DRIVE IT LIKE YOU STOLE IT!!!:twisted::scatter:

פורסם

מצטרף בשאלה נוספת שקשורה לנושא

 

אם אני רוצה לשים נאון מעל \ מתחת\ ליד המגבר

אני צריך לחבר אותו למצבר? כמה צריך לעלות כזה דבר?

HU:pioneer deh4850mp

FRONT: morel pulse 6 components

BACK: morel pulse 6x9

AMP: soundstream lw 4.480

SUB: kicker cvr 10'

AMP: jbl 300.1

פורסם

הרעיון עם הבטרייה הוא לא הכי טוב עדיף לחבר למצבר עם מפסק

אבל אז תצטרך לשים נגד של 490 אוהם על כל לד (על הרגל הארוכה שלו כמובן)

אל תשכח קנה לדים מסוג אולטרה ברייט הם יותר מאירים.

:-) just smile
פורסם

אם את רוצה יש לך סט של נורות לדים שמיודעות לחיבור לרמקולים אתה מחבר אותם במקביל לרמקול והם נדלקים יחד איתו או משהו אחר , סט לש נורות לדים שמחובר למתח 12 ויש לך אפשרות להדליק אותם קבוע או להעביר למצב שיידלקו לפי מצב המוסיקה

×
×
  • תוכן חדש...