Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון, כל מי שמתכוון לקטול.. אני מבקש, צא! תקרא תדיון *** תדיון = את הדיון *** של מוטי ותחזור..

 

אז ככה

יש לי שברולט (נו טוב.. דייהו) אופטרה שנת 2005 מנוע 1800 16V עם 125 כוח סוס

 

אם אני יתקין פילטר פתוח זה יוסיף משהו למנוע? יעשה אותו טיפה יותר מהיר?

יתן טיפונת רעש?

או שחבל על הכסף?

 

תגובות רציניות בבקשה

פורסם

הבעיה באופטרה היא השלדה הרופסת. אין טעם לחזק את המנוע אם אי אפשר להנות מזה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

כמה כוחות של סוס פוני שרוב הסיכויים שלא תרגיש אבל תגובת הדוושה תשתפר.

רזמל, 2-3 סוסים לפה או לשם לא יישנו לשלדה כלום... OPTRA, בהזדמנות תציץ באיביי ותראה אם אתה מוצא איזה מוט חיזוק, זה בהחלט יכול לסייע.

 

מוטי

פורסם

הכסף המושקע ביחס לתמורה שווה את זה, רק אם האוטו באחריות תשמור את הפילטר המקורי במקרה והוא נכנס למוסך שלהם.

 

 

זה יתן למנוע לנשום קצת יותר טוב - עם מיקום נכון.

 

 

שמר, אבק ? עם פילטר טוב הוא לא אמור לנשום אבק.

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
הבעיה באופטרה היא השלדה הרופסת. אין טעם לחזק את המנוע אם אי אפשר להנות מזה.
אני לא מחפש להנות מזה.. לא רוצה להפוך אותה לחיית מרוצים.. זה בכל זאת מכונית משפחתית

 

כמו שמוטי אמר וזה בדיוק מה שאני מחפש, תגובות טובות יותר לדוושה

 

 

נו יאללה נשים לה פילטר.. עד שאני יביא *** יביא = אביא = ארכוש ***את הוולקן שלי :)

פורסם
שמר, אבק ? עם פילטר טוב הוא לא אמור לנשום אבק.

דניאל.

קח פילטר "רגיל" תסתכל לכיוון האור דרכו, קח פילטר פתוח תסתכל לכיוון האור דרכו.

פורסם

אני ממש ממש לא מבין את הטיעון הנ"ל...

האם מהנדסי K&N מעשנים קראק כשהם נותנים אחריות על כל הפילטרים שלהם לכל החיים או למיליון מיילים? :?

ספיקת האויר של פילטרי כותנה גבוהה יותר מזו של פילטרים מקוריים מנייר, איכות הסינון שלהם עומדת בקנה אחד עם אילו של הפילטרים המקוריים...

 

לא ברור לי מאיפה הבאתם את הטיעון הזה, אני עוד לא שמעתי על אף מנוע ששבק חיים בתנאי עבודה נורמליים (דהיינו נסיעה נורמלית בכבישים) בגלל שהותקן בו פילטר פתוח.

יתרה מכך, כמשתמש של פילטרים פתוחים מזה 8 שנים במספר רכבים, לא זכור לי מעולם שנתקלתי בירידה בביצועי המנוע.

 

מוטי

פורסם

מישהו פעם נתן לי לינק למאמר שמסביר את עובי החלקיקים שעוברים דרך פילטר נייר לעומת פילטר פתוח

אין לי את הלינק הזה כרגע

 

יכול להיות שזה זניח, או לא כל כך משמעותי לירידה בביצועי המנוע

פורסם

מוטי- מדוע אם כך יש צורך בשימון הפילטר?

הרי השימון "עוזר" לפילטר לסנן יותר טוב

כלומר- כנראה שהסינון לבד לא אופטימאלי.

פורסם

אבל זה לא רק כדי שהפילטר יחזיק תקופה ארוכה, אלא כמו שאייל אמר השמן עוזר לסינון (סופח אליו את האבק או משהו כזה:roll: )

פורסם

אוקיי נו, ואיפה הבעיה כאן?

זו דרך הפעולה של פילטר כותנה... זה כמו להגיד שצמיג לא עובד אם לא ממלאים בו אויר...

אולי נפסיק לחפש איך להוריד אנשים משיפורים בלז**ן להם את השכל סתם?

 

מוטי

פורסם

איזה דיון אקדמאי התחלתם סביב הערה חצי מבודחת שלי.

 

א. אף אחד לא מבטיח לכם שהבחור ישים באמת פילטר איכותי , ושההתקנה תהיה פיקס.

ב. חשוב מזה - שמישהו , כולל מוטי - יבוא ויגיד לי שהפילטר הפתוח יעשה את האופטרה לחיית מסלול. אני אשמח לצחוק לו בפנים.

 

לטעמי זו זריקת כסף. ההערה שלי הייתה על זה שהבחור נתלה על השרשור של מוטי בעניין השיפורים כצידוק להתעלמות מכל שאר ההסברים המלומדים שניתנו בעבר.

 

מזכיר לי את אלה שקראו כמה הנמכה עושה טוב לאוטו , ורצו להנמיך אותו ב-60 מ"מ , בלי לחשוב על נושא איכות הכבישים הציבוריים.

 

הנמכה עושה טוב ליציבות . ללא ספק . על מסלול . על אספלט אחיד וישר. לא על כביש שהוא חלקו אספלט נורמלי , חלקו בורות , חלקו גבשושיות , וחלקו בכלל מכוסה באבנים וחול.

בטח ובטח כאשר ההנמכה אצל X נעשתה עם סט-אפ ורכיבים מסויימים , ואצל השני עם קונפיגורציה שונה לחלוטין.

 

תאמינו לי , אני מדבר מנסיון כואב של חוליות הגב.

 

לא כל מה שאתם קוראים באינטרנט שמישהו עשה פה או שם - הוא באמת מתכון לשיפור. לשפר רכב פירושו להתייחס לרכב כמכלול - ולא לבוא ולנגוע בדבר X - ולהגיד - "וואו , שיפרתי".

×
×
  • תוכן חדש...