Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר: איזו מערכת יש לכם במכונית ?


אייל
שימו לב! השרשור הזה בן 7831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמר בלאנטיס אין ברירה לעשות את הדבר הבא.

 

קח את הפאנל של הקורה הקדמית משתי הצדדים ופשוט תוציא אותו. תאריך את אורך הכבל של הטוויטרים ככה שהכבל יספיק כדי לעבור לכל אורך הפאנל. עכשיו תחזיר את הפאנל למקום והטוויטר יהיה ממוקם יותר גבוה על הנק' הגבוה של הפאנל. אתה יכול לחזק עם דבק דו צדדי.

 

ראלימן

 

במקרה הזה זה לא נכון, הטוויטרים של פיוניר פשוט לא טובים. כל חיבור שלהם למערכת ילכלך את הסאונד.

 

Infinity Reference הם רמקולים טובים יחסית (נהרסים אבל מהר בגלל נטייה להתייבש) שעדיף להדגיש אותם במערכת.

 

הרמקולים האחוריים אמורים לתת השלמת סאונד ולא להיות מרכז הבמה. הפיכת ההגברה אמנם תוריד מכמות הבאסים באוטו אבל תיצור סאונד הרבה יותר נכון ונקי.

 

חוץ מזה, העלאת הטוויטרים מעל הקורה תיצור Off-Axis מאוד גדול, מה שילכלך את הסאונד עוד יותר במקרה של הפיוניר.

Leon Cupra 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוקו זה לא בדיוק מעל הקורה.

 

זה נמצא בדיוק בגובה של הראש.

 

יש הצעות לאיך אפשר להישאר עם טוויטרים ועדיין לא לקבל אוף איקסיס?

 

בקומפ' יש טוויטרים של FOCAL, מה אתה אומר עליהם?

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האינפיניטי שנהרסים מהתייבשות הם סדרת ה-KAPPA.

הרפרנס אמורים להיות יותר עמידים.

אם אני מעביר את המגבר לקדמיים ,צריך להוריד ב-GAIN? הספקים נקובים הם לטובת המגבר...

כמו כן לא נראה לי ,מנסיון העבר ,שהפיוניר בכלל יפתחו עם המגבר הפנימי של ההד יוניט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הד יוניט קנווד 687 kdc +צ'ינג'ר.

 

קדמיים:קומפוננט MB QUART CX-218

 

סאב: MTX THUNDER 6000

 

12 אינץ'

 

מגברים: MTX ארבעה ערוצים כפול 100W

POWER CRUISER 2 ערוצים בריגד לסאב.

 

כבלים:מונסטר כייבלס.

 

מחיר מוערך 15000 ש"ח פחות או יותר.....

BMW M135I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביום שיהיה לי אוטו worthy of it, ואת העודף מהכמה אחוזי הנחה שסובארו יתנו לי על הSTI בהיותי חבר תק"ם ;-) התכנון הוא פשוט:

 

רמקולים: זוג אחוריים של Focal, עם העדפה לUtopia

דרייבר לסאב מאותה סדרה, בתוך קופסה בבניה עצמית

הד יוניט: Mcintosh

מגבר גם הוא של McIntosh, שניים בברידג' ועוד משהו אלים (רוקפורד פוסגייט?) לסאב.

 

מי צריך יותר?

 

:shock:

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פוקו זה לא בדיוק מעל הקורה.

 

זה נמצא בדיוק בגובה של הראש.

 

יש הצעות לאיך אפשר להישאר עם טוויטרים ועדיין לא לקבל אוף איקסיס?

 

בקומפ' יש טוויטרים של FOCAL, מה אתה אומר עליהם?

 

ראלימן

 

בוא נראה - בדיוק בגובה של הראש זה הדבר הכי נורא !!

חשוב נא , הסאונד הכי כיווני בא מהטוויטר, אחד יושב לך מילימטר מהראש וקורע את אוזן שמאל, השני במרחק 1.5מ'. נראה לך שאפשר להגיע ככה לבמה נורמלית ?

 

Focal בגדול מעולים כולם , איזה סדרה יש לך ?

Leon Cupra 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שהיא הסדרה הזולה שלהם היא עדיין לא כל כך זולה..

 

עלתה לי 270$ וזו סדרת ה- ACCESS והם ה- 165A.

 

אני כבר מת להתקין אותם..!

 

אוקיי לפי ההמלצה של FOCAL המיקום שלהם צריך להיות כמו שאמרתי. הגובה לא מוסבר אבל המיקום אכן זהה למה שאמרתי. באיזה גובה זה צריך להיות בערך? אגב הם מופנים כלפי המרכז של הרכב, כלומר יוצרים הצטלבות ביניהם.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב הם מופנים כלפי המרכז של הרכב, כלומר יוצרים הצטלבות ביניהם.

ראלימן

 

אם ככה אז הם לא מכוונים טוב, לפי כיוונון זה ה-SWEET SPOT נמצא איפשהו במושב האחורי באמצע. אז כנראה שמי שיושב שם הכי יהנה, אבל ראבאק, בשבילו קנית את המערכת :?: (ת'אמת, אם אין לך רשיון אז בטח אתה יושב מאחורה :twisted: ).

 

אני לא מבין בסאונד לרכבים, אבל כאן קבור הכלב, אתה צריך לכוונן אותם כך שהנק' סאונד האידיאלית תהיה באזור מושב הנהג (או כמה שיותר קרובה לשם).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הד יוניט: JVC SH-707 MP3. לא נותקן עדיין אני מחכה שבן דוד שלי ישלח מלונדון לי את המתאמים להוציא את הרדיו האורגינלי של הרכב.

 

קומפוננט: MOREL HYBRID 6 3/4

 

מגברים: LIGHTNING AUDIO S2.2.250 2X75

LIGHTNING AUDIO S2.300 1X340W לסאב.

 

סאב: ובכן אחרי שפירקתי כבר 6 סאבים של מורל (לא משנה כבר למה :wink: ) אני אקנה כנראה JL 12W3 ואשים אותה בתיבה PORTED עם PORT מכוון למשהו כמו 30HZ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
אם כבר הזכרת את זה ,אייל.

 

את המערכת הקודמת זצ"ל (חוללה ונקטפה בידי חורשי רעה) ,שהוערכה ב-17K , לא ביטחתי ,כי חב' הביטוח דרשה כ-10 אחוז מערכה.

בחישוב פשוט - היא שרדה 5 שנים . באותה תקופה הייתי משלם 8.5K לחב' הביטוח.

 

 

זה נכון וגם אני משלם 10% כל שנה על ערך המערכת אז עושים את זה חכם יותר.

ברוב המקרים גנב יפרוץ לרכב ויגנוב קודם כל את ההד יוניט, אז היא מבוטחת בהכי הרבה כסף.

אחר כך הוא יעבור לאיבזרים קלים לשליפה כמו סאב, מחליף דיסקים וכו, ובמקרה הכי גרוע הוא ישקיע ויקח את המגברים למרות שהם בדרך כלל לא משקיעים כל כך הרבה.

 

אני ברכב שלי לקחתי את הסיכון ולא ביטחתי מגברים ורמקולים. לבנתיים פרצו פעם אחת ולא נגעו בהם, מקווה שזה ימשיך ככה.

 

בכל אופן כרגע יש לי בגולף

הד יוניט סוני 5000X

שני מגבירים 100X4 של גנסן

סט קומפנט קדמי של MB QUART

סט רמקולים 6X9 של MB QUART

סאב 500 וואט של פיונר

 

 

והרכב חונה ב..... נראה לכם :ok:

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתם מבטחים את ההד יוניט ?

אני יודע שאי אפשר לבטח חלק ממערכת שיש בה חלק נשלף.. למשל ההד יוניט, יש לו פאנל נשלף ואי אפשר לבטח אותו, ולמה אני הבנתי שלבטח עולה 14% מהערך של המערכת?

דרך אגב שי, איזה מיגונים מכריחים אותך לשים באוטו בשביל המערכת?

- איציק -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתם מבטחים את ההד יוניט ?

אני יודע שאי אפשר לבטח חלק ממערכת שיש בה חלק נשלף.. למשל ההד יוניט, יש לו פאנל נשלף ואי אפשר לבטח אותו, ולמה אני הבנתי שלבטח עולה 14% מהערך של המערכת?

דרך אגב שי, איזה מיגונים מכריחים אותך לשים באוטו בשביל המערכת?

 

אז ככה, לגבי ההד יוניט, ברוב חברות הביטוח יש אוטומטית ביטוח על הד יוניט עד 1000 שקל.

ניתן לבטח מערכת בעלת פנל נשלף אך ככל שידוע לי יש צורך לשלוף אותו קבוע והם דורשים לראות את הפנל במקרה של גניבה, לי יש בבית פנל של סוני 6500X משהו רוצה לקנות :?::lol: .

לגבי מיגונים, החברה לא דרשה ממני מיגונים מעבר למיגון שנדרש לבטח את הרכב עצמו, מובילייזר מקורי של פולסוואגן ואזעקה מקורית של צמפיון.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...