Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יבוא אישי מארה"ב, אפשר להשיג אותו בארץ ב700 שקל המחיר הכי זול (תבדקו)

AUDIOBAHN AS62Q

גודל 6.5 אינץ

90W RMS נקי!!

כולל טויטרים מקוריים

המוצר באריזה לא הורכב מעולם

400 שקל בלבד!!

90 RMS

 

282564921 ICQ

 

אני מוכר אותו כי הרכבתי היום מערכת בגטס שלי אבל הם לא נכנסו בדלתות (גדולים מידי)

פורסם

נוסף למכירה:

 

רמקולים פיוניר 240 וואט מצב חדש!! דגם שמאוד מאוד קשה להשיג

לא רואה ממטר את כל אחד מהסידרות הכחולות החדשות

70 RMS

דגם TS-E6990 PREMIER

3 WAY

250 שקל

 

מי שלוקח את שתיהם: 600 שקל!!

 

0503337712

אני מרעננה

פורסם

אני לא רוצה לפתוח תרד חדש אז אני מפרסם כאן בהקפצה

חבר שלי מוכר סאב וופר של קנווד 700 וואט 350 RMS עם תיבה

במצב חדש כולל אחריות ב 350 שקל הדגם הוא טורנדו

+

מגבר פיוניר 4 יציאות GMX-334

4X30 RMS

עליו הוא מבקש 400 שקל

 

ומי ששאל אותי תמונות של האודיובאן הינה אני שם כאן ומי שרוצה פירוט

שיכנס לGOOGLE ויכתוב AS62Q ויקבל פירוט באתרים שונים

(המחיר ירד קצצ 380 שקל לקומפוננט, 250 שקל לפיוניר 6/9, שתיהם ב 600 שקל)

הינה תמונות בבקשה:

4e_1.jpg

1111006640035_72_1.jpg

ec_1.jpg

פורסם

למכירה סאב וופר של חברת ORION האגדית

הסאב הוא מדגם XTR 800W

עוצמה נקייה 400W RMS

10 אינץ

לסאב יש 2 סלילים DVC

הסאב עבר תיקון, הוא קיבל שני פ'נסים במיברנה ממש בקו של הגומי וחשבתי שזה לא יפריע

אז הייתי משתמש בו בלי לתקן את זה ואז הפ'נסים האלה התרחבו והתרחבו מסביב למיברנה

אז הדבקתי אותן עם דבק סיליקון קר ושקוף! ואין שום חירחורים שומעים מעולה כאלו אין שום נזק

עקב כך המחיר ממש ממש ממש ירד וזול

הסאב כולל תיבה אטומה ויפה

אפשר לבוא לישמוע איזה עוצמה!! (מחובר על מגבר לאנזר ויבה 411 - 600 וואט)

 

350 שקל

כל הקודם זוכה

לפרטים לפנות בפרטי או באיסיקו

ואני מאיזור השרון

 

זאת תמונה של הסאב בדיוק!

סימנתי את הקטעים שניזוקו

Subwoofer_1065545628.jpg

×
×
  • תוכן חדש...