Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

מישהו במקרה מגיע/חוזר מחיפה למפגש לקידום הספורט המוטורי שיש מחר (יום שישי) באשדוד?

 

תודה, דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

אני ועוד חבר פורום מחפשים גם כן טרמפ מאזור חיפה... משתתפים בהוצאות הדלק כמובן!

 

אז בבקשה , אם מישהו יכול זה ממש יעזור כי ליסוע באוטובוסים ומוניות יוצא עסק לא זול...

 

בתודה מראש , יורי ועמרי (050-8845703)

וואלאק אתה!!

פורסם

חבר'ה , אני גם מאיזור חיפה .

 

היתי רוצה שתפנו אותי לתחנת רכבת שיוצאת מחיפה ומגיעה לאשדוד .

הארוע הרי מתחיל ב9 , אבל יש רכבת שיוצאת מחיפה רק ב10 :? .

 

מישהו יכול להפנות אותי לרכבת / אוטובוס שעושים את המסלול?

 

או שהאם אפשרי לנסוע עם הרכבת לת"א ומשם באוטובוס של דן לאשדוד?!

 

תודה!

שחר.

פורסם
חבר'ה , אני גם מאיזור חיפה .

 

היתי רוצה שתפנו אותי לתחנת רכבת שיוצאת מחיפה ומגיעה לאשדוד .

הארוע הרי מתחיל ב9 , אבל יש רכבת שיוצאת מחיפה רק ב10 :? .

 

מישהו יכול להפנות אותי לרכבת / אוטובוס שעושים את המסלול?

 

או שהאם אפשרי לנסוע עם הרכבת לת"א ומשם באוטובוס של דן לאשדוד?!

 

תודה!

איפה באשדוד?
פורסם

זיו 626, יש לי רק שאלה אליך...

 

תגיד איפה אתה חי?!

מדברים כבר חודשיים על זה, תחפש בכללי יש שירשור מרובה דפים!

 

יאלה מי יעזור לחבר במצוקה, תעזרו לסילבר סיוויק מר שחר להגיע.

הייתי מסיע אותו אילולא הייתי מגיע.

פורסם
זיו 626, יש לי רק שאלה אליך...

 

תגיד איפה אתה חי?!

מדברים כבר חודשיים על זה, תחפש בכללי יש שירשור מרובה דפים!

 

יאלה מי יעזור לחבר במצוקה, תעזרו לסילבר סיוויק מר שחר להגיע.

הייתי מסיע אותו אילולא הייתי מגיע.

חחח טוב בסדר מחר אני שם:wink:
×
×
  • תוכן חדש...