Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנוע 1300-1400

תקציב של 10 אלף שקל פלוס מינוס,בהנחה שכל המכוניות הנ"ל במצב שמור וטוב.

מבחינת אמינות,צריכת דלק,ומחירי חלקי חילוף.

 

אני מכרתי את הג'אסטי שלי בגרושים למכונאי כי מסתבר שרימו אותי והג'אסטי שלי שווה לתחת.

הפעם אני מביא מכונאי שאני מכיר אותו שייבדוק,וגם אחרי הבדיקה שלו שולח לבדיקה נוספת במכון.

 

תודה רבה רבה לעונים:-)

פורסם

כיף , נסיעה נוחה, ובכלל יופי של רכב - ה 106 - מצד שני .. אמינות קצת קשה עקב המחיר תוכל לקנות אולי שנת 93 .. וגם זה בהנחה שהדגם שתמצא לא יהיה הכי טוב כיון שאין לך עוד כסף לתקן..

 

האיביזה לדעתי תתן לך אמינות טובה, אבל היא בהחלט לא כייפית ולא נראית טוב כמו ה 106 (ושוב יש שיחלקו עלי..)

 

לדעתי לפונטו אין מה להתקרב, מכיר 4 אנשים עם הרכב בשנים הללו - ורק צרות.

 

מה גם שאני בספק אם תמצא במחיר הזה את השנתון הזה.

פורסם

פונטו קיימת משנת 95, והרכב נמכר במחיר יותר גבוה מאשר התקציב שלך מאפשר..

 

106, יהיה מאוד קשה למצוא במחיר כזה, אולי בלתי אפשרי, אולי אחת 1.1 ליטר חבוטה 93'..

 

איביזה כנ"ל, מהדור העגול יותר משנת 93 יהיה קשה למצוא במחיר כזה, אולי הדור הקודם..

 

אורן ברכבים האלה בשנים האלה האמינות לרוב נקבעת לפי רמת התחזוקה של האוטו ע"י הבעלים הקודמים..

במחיר הזה יהיה קשה מאוד למצוא רכב במצב טוב!

פורסם
פונטו קיימת משנת 95, והרכב נמכר במחיר יותר גבוה מאשר התקציב שלך מאפשר..

 

106, יהיה מאוד קשה למצוא במחיר כזה, אולי בלתי אפשרי, אולי אחת 1.1 ליטר חבוטה 93'..

 

איביזה כנ"ל, מהדור העגול יותר משנת 93 יהיה קשה למצוא במחיר כזה, אולי הדור הקודם..

 

אורן ברכבים האלה בשנים האלה האמינות לרוב נקבעת לפי רמת התחזוקה של האוטו ע"י הבעלים הקודמים..

במחיר הזה יהיה קשה מאוד למצוא רכב במצב טוב!

לא יודע תשמעו חבר שלי הביא אונו 96 לפני חצי שנה מנוע 1400 ב6 אלף שקל,ועד עכשיו לא היו לה בעיות מיוחדות
פורסם
לא יודע תשמעו חבר שלי הביא אונו 96 לפני חצי שנה מנוע 1400 ב6 אלף שקל,ועד עכשיו לא היו לה בעיות מיוחדות

מה אתה רוצה אונו או פונטו?

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם
מה אתה רוצה אונו או פונטו?
פונטו,אבל אני פשוט נתתי דוגמא למרות שהמחירון של האונו היה 11 הוא קנה ב6.

יש לי גם עוד חודש ו3 שבועות עד שהמלווה נגמר ככה שיש לי זמן לחפש מכונית במצב טוב וזולה.

פורסם

תעבוד עוד איזה כמה חודשים תחסוך לך כמה גרושים ולך על איביזה...

 

או 106 שמורה ואני חוזר שמורה מאוד מבחינה מכנית!!!!

 

הבחירה הפחות נבונה היא פונטו. פה ההסבר הוא פשוט (או לא כל כך) :

אן שמצאת מציא ולא נפלת... או שנפלת חזק ככל האפשר... אי אפשר לדעת את זה עד שזה מגיע...

לחבר שלי היה פונטו המנוע שלה מת כעבור שנה...

לחבר שני היה (יותר נכון בן של מישהי שעובדת עם אבא שלי) והוא מרוצה רצח כבר כמה שנים.

 

מצטער על ההסבר אבל שזה פיאט אי אפשר לדעת.

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם
תעבוד עוד איזה כמה חודשים תחסוך לך כמה גרושים ולך על איביזה...

 

או 106 שמורה ואני חוזר שמורה מאוד מבחינה מכנית!!!!

 

הבחירה הפחות נבונה היא פונטו. פה ההסבר הוא פשוט (או לא כל כך) :

אן שמצאת מציא ולא נפלת... או שנפלת חזק ככל האפשר... אי אפשר לדעת את זה עד שזה מגיע...

לחבר שלי היה פונטו המנוע שלה מת כעבור שנה...

לחבר שני היה (יותר נכון בן של מישהי שעובדת עם אבא שלי) והוא מרוצה רצח כבר כמה שנים.

 

מצטער על ההסבר אבל שזה פיאט אי אפשר לדעת.

אוקי אז נמתח נגיד את התקציב ל12 אלף.

מי עדיפה ה106 מנוע 1.4 או האיביזה מנוע 1.4

פורסם

מצטער לאכזב אבל איביזיה או 106 שתמצא בשנים האלה יהיו חבוטות לגמרי, שווה לרדת בשנתון ולחפש רכב במצב טוב יותר או לחסוך עוד 3-4k ולמצוא 106 במצב סביר

[img]file:///C:/My%20Documents/My%20Pictures/מתתי.jpg[/img]

פורסם

במקומך הייתי מחפש סקודה פליסיה...

 

בתקציב של 10K תוכל למצוא אחת אפילו שנת 96-97 אם יהיה לך מזל...

רכב עם אמינות לא רעב בכלל חסכוני ומתאים לרכב ראשון.

פורסם
פונטו קיימת משנת 95, והרכב נמכר במחיר יותר גבוה מאשר התקציב שלך מאפשר..

 

106, יהיה מאוד קשה למצוא במחיר כזה, אולי בלתי אפשרי, אולי אחת 1.1 ליטר חבוטה 93'..

 

איביזה כנ"ל, מהדור העגול יותר משנת 93 יהיה קשה למצוא במחיר כזה, אולי הדור הקודם..

 

אורן ברכבים האלה בשנים האלה האמינות לרוב נקבעת לפי רמת התחזוקה של האוטו ע"י הבעלים הקודמים..

במחיר הזה יהיה קשה מאוד למצוא רכב במצב טוב!

תקרא טוב את המודעה שלי , רשמתי שצריך למצוא אחד מאוד שמורה וסביר להניח שהוא לא ימצא בתקציב הזה.

 

ב 14-15 אלף תוכל בהחלט למצוא 106 שנת 95-96 במצב מצויין, אני בזמנו מצאתי,

 

אגב, בסופו של דבר לקחתי דייטסו שרייד 93 16V 1.3 , האוטו אצלי 11 חודש, ומה אגיד לך , אני מבסוט עד הגג, חוץ מבעיה אחת שהייתה ביוניט חום שהוחלף ב 12 שקל, (סביר שילך אחרי 12 שנה..) האוטו לא היה במוסך ולו פעם אחת, את הטיפולים אני עושה לבד .. כי .. הכל שם ! הכל נגיש.. את הכל רואים, לא בעיה לגשת לשום מקום שם .. האוטו קטן, חמוד, (שלי ידני) ועושה 1:14 בצריכת דלק :)

 

אגב , קניתי אותו בפחות מהתקציב שלך :) היה לי בערך את אותו תקציב , ונשאר לי הרבההה עודף.

 

אם אתה מחפש משהו קטן, אמין מאוד, צריכת דלק נמוכה, ואוטו ממש חמוד, אני ממליץ על שרייד 1.3 (1.0 נורא חלשות)

פורסם
במקומך הייתי מחפש סקודה פליסיה...

 

בתקציב של 10K תוכל למצוא אחת אפילו שנת 96-97 אם יהיה לך מזל...

רכב עם אמינות לא רעב בכלל חסכוני ומתאים לרכב ראשון.

וואלה אני יינסה למצוא פליסיה.

 

וד"א זה לא רכב ראשון,רכב ראשון שלי היה בערך לפני 3 שבועות שאיזה סוחר אחד רימה אותי עם סובארו ג'אסטי,ומכרתי אותה בהפסד של 6.5 אלף שקל.

לג'אסטי אני לא רוצה להתקרב כי אני רואה את הרכב הזה אני נכנס לדיכאון,וגם שרייד יש לי איזה טראומה שנסעתי עם חבר שלי באוטו שלו שזה שרייד שכמעט איבדנו את החיים.

אז נכון לעכשיו ההורים שלי אמרו שהם יעזרו לי ונקנה רכב למשפחה ושהוא לא רק שלי אישי בתקציב של עד 12.

 

תודה רבה לעונים אני מאוד מעריך את זה!

פורסם

חבל שרק בגלל נהג שלא יודע לנסוע כמו שצריך , לא תהנה מרכב שיתן לך כל מה שתרצה במינימום תקציב..

 

השרייד פשוט תתן לך מענה לכל מה שתבקש... אוטו נהדר , צריכת דלק נהדרת, ותאמין לי אני רק מנסה לעזור :) אני פשוט עם ניסיון של כבר שנה עם הרכב ואני רק מבסוט (ואני עושה הרבה ק"מ ! )

פורסם

המוסכניק לידי אמר לא להתקרב ל106 כי החלקים יקרים אש :\

 

זהו בכל זאת אני מעדיף את ה106,הוא מצא לי גם דייהו סופר רייסר שנת 96 שמורה מאוד ב13 אלף מנוע 1.5

ד"א 106 שנת 94 המחירון שלה הוא 12 אלף שקל...

אבל קצת גדול עלי מנוע של 1.5 של דייהו לא חסכוני,אני נוסע גם כמעט אך ורק בעיר

×
×
  • תוכן חדש...