Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אומנם סוג הרכב חשוב מאוד אבל אני תמיד אומר דבר אחד שזה פחות משנה איזה סוג זה, אלא על מה אתה נופל אונו שמורה או אונו קרועה ג'סטי, שומרה או קרועה וכדומה... כמה קילומטרים עבר האוטו איך טיפלו בו איך נסעו זה הדברים החשובים יותר.

כמובן שגם סוג האוטו אבל בעיקרון לפי דעתי ויש לי קצת ניסיון.

פורסם

כמה זיוני שכל, בשרשור אחד ה' ישמור!

 

מי פה באמת מאמין שהבן אדם יכול למצוא איביזה או 106 שתהיה אמינה לכל אורך הדרך ב10 אלף שקל? המכוניות האלה טובות רק במחירים כפולים ומשולשים ומעלה! ב10 אלף שקל כל המכוניות האלה קרועות. כי מי שמוכר אותם בא בגישה של "אני גם ככה מעיף את האוטו, אז אני אקרע אותו כמה שיותר ואמכור אותו ב10 אלף שקל, לפחות להנות ממנו עד המכירה" או בגישה של "האוטו קורע אותי מבחינת אחזקה, אני מעיף אותו כמה שיותר מהר כל עוד הוא נוסע".

 

אם זה לא יפאני אין מצב למצוא רכב אמין ב 10 אלף שקל. נקודה. מקסימום איזו פיאט אונו שנשמרה או פורד פיאסטה. חוץ מזה לא יכול לחשוב על רכב שיהיה אמין.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

יוסי, אתה זה שמדבר שטויות

אפשר למצוא הרבה 106 ב10K שיהיו אמינות

לא רק יפניות אמינות ב10K

המחירון של 106 בגרסאות הרגילות נמוך מאוד והן לא נמכרות פי 2.5 מהמחירון כמו הגרסאות ה"חמות"

פורסם
יוסי, אתה זה שמדבר שטויות

אפשר למצוא הרבה 106 ב10K שיהיו אמינות

לא רק יפניות אמינות ב10K

המחירון של 106 בגרסאות הרגילות נמוך מאוד והן לא נמכרות פי 2.5 מהמחירון כמו הגרסאות ה"חמות"

האמת שאני מתקשה למצוא אחת עם 5 דלתות,

מצאתי אחת אבל הבן אדם התחרט לצערי

פורסם
106 אפשר למצוא בפחות מ10000 ש"ח,שנת 93 עם מנוע 1000 או 1100

 

אוטו חלש ...עדיף המנוע 1400 ואפשרלמצוא 106 1400 XR ב-13.5K

 

(אחת שמורה כמובן..)

לידי כל המעות שלכם , עכשיו !!!

פורסם

אם תמצא אחת מהמכוניות שציינת בתקציב כה נמוך זה התבטא במצב הירוד של האוטו כי הן נמכרות בדרך כלל במחיר יותר גבוה.

חפש שרייד, ג'אסטי או סוויפט לפי דעתי..

פורסם

תשמע אני קניתי סוברו לגאסי לפני שבוע...

אין על יפניות!!!

אמינות!!!

חסכון!!!!

וצריכת דלק מצויינת (חוץ מלאגסי :) )

 

לך על שרייד או על פליסיה שהיא לא יפנית אבל לאמינות שלה אין מי שיגיד משהו, ומי שכן אז הוא לא מבין שום דבר מהחים שלו והוא חיי משמועות, אז יותר טוב שישתוק.

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

פורסם
תשמע אני קניתי סוברו לגאסי לפני שבוע...

אין על יפניות!!!

אמינות!!!

חסכון!!!!

וצריכת דלק מצויינת (חוץ מלאגסי :) )

 

לך על שרייד או על פליסיה שהיא לא יפנית אבל לאמינות שלה אין מי שיגיד משהו, ומי שכן אז הוא לא מבין שום דבר מהחים שלו והוא חיי משמועות, אז יותר טוב שישתוק.

זהו אני מחפש פליסיה 1300,לא ממש מצאתי.

ואני גם קצת מפחד,עשיתי חיפוש היה אחד בעל פליסיה שרק דברים רעים אמר עליה.

×
×
  • תוכן חדש...