Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 130
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אנחנו שכנים של אבי מזה כחצי שנה, אבי היה בחור טוב, נחמד מצחיק חברמן ולמי שמכיר אותו יודע שחייו סבבו אחרי החיפושיות.

כל החצר של ביתו מלאה בחלקי חיפושיות ובאמתחתו לפחות 3 חיפושיות שונות (לפעמים יותר, אולי של אחרים שעזר להם לתקן).

 

שמענו על המקרה אתמול אך היינו בטוחים שזה לא הוא, והיום הגענו בצאת השבת לבית וראינו את שלטי ההלוויה.

 

למי שרוצה לדעת ההלוויה תתקיים מחר (יום ראשון) בבית העלמין סגולה בפ"ת בשעה 15:00.

מקווים לראות תמיכה במשפחתו מצד כל חברי הפורום שהכירו אותו.

 

יהי זכרו ברוך

פורסם

may he will rest in peace

 

u shuold think everyday and thank the lord for what u got......c

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

יהי זכרו ברוך.

 

משתתף בצער החיפושיות וכל קירורי האויר..

ובצער המשפחה.

מי יתן ולא תידעו עוד צער.

(לפי דעתי צריך לנסוע בשירת חיפושיות שסרט צהוב תלוי עליהן, ושאר רכבי האספנות מאחורה, כבוד אחרון לאיש החיפושיות):bigcry::mm_sad:

ירין אלקיים

פורסם

יהי זכרו ברוך.

 

את התאונה שמעתי, ואת הצעקות שמעתי, (אני גר מול מקום התאונה), אבל כשירדתי למטה כבר האמבולנס הגיע ופינה אותו, לא הכרתי את אבי אף על פי ששנינו מאותה עיר קטנה שכולם מכירים את כולם, אבל אני מקווה שהוא ימצא מנוחה ושלווה איפה שהוא עכשיו :(

פורסם

אבי דגן 100% חיוך 100% שמחת חיים מקרה מצער

 

שקרה לחברנו אבי פשוט לא נתפס .

 

אני זוכר את התחלת ההיכרות שלי עם אבי ולאחר מפגש

 

אחר שוב שאלתי את שמו פשוט ברח לי אתם יודעים המון

 

חבר'ה בהתחלה שלי במועדון אז הוא ענה לי שמי מאוד פשוט

 

אבי ומאז לא שחכתי אדם אמיתי צנוע והכי הכי חשוב היושר

 

של אבי כשהיינו מדברים במפגשים הוא היה משרה עלי שקט

 

שלווה והמון אושר תמיד חייך אלי ,זהואזה קשה לי.

 

משתתף בצער המשפחה צער כבד במועדון.

 

לעולם לא נשכח אותך אבי שלנו ,ולעולם נמשיך להתחבק כמו

 

שאנחנו יודעים להתחבק ולאהוב ביום השנה שלך אנחנו נתחבק

 

נזכור ונוריד דמעה לכבודך אבי אתה איתנו ושלנו לעד.

 

 

 

עקב המקרה המצער של יקירנו אבי דגן

 

היום 06/11/2005 נפגשים כולנו לחלוק כבוד אחרון עם

 

אבי דגן שלנו בבית העלמין סגולה ב- 15:00

 

נפגשים באצטדיון ר"ג במקום הקבוע ב- 14:00 ומשם

 

נצא לסגולה דרך ירקונים כשעל רכבנו יהיה סרט

 

שחור לאות אבל.

 

הפסטיבל של מקוריי האוויר מבוטל השנה ולכן ...

ביום שישי הקרוב כל חברי המועדון נפגשים

באיקאה נתניה ב 11:00 בבוקר ומשם נבצע

 

שיירה ארוכה למקום שאבי הכי הכי אהב ...

 

למקום המפגש שלנו בר"ג.כולם מוזמנים להתייחדות.

 

 

הפסטיבל באיקאה נידחה לחודש אפריל 2006

תודה לכולם דרור בננה.

Apr17546.JPG

דרור בננה.

אוף נישברה לי ביצה ,נו טוב אני הולך לשטוף ידיים.

 

DrorBANANA site

פורסם

אני נמצא עכשיו במכון הטכנולוגי בחולון-המקום שבו הוא למד.

 

לא הכרתי אותו אבל יש כאן הרבה אנשים המומים, ותלויות הרבה מודעות אבל במכון.

יהי זכרו ברוך.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק


×
×
  • תוכן חדש...