Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי התחדשתי היום בקיקר הנ"ל.

אני מעוניין להמלצות מידות לתיבה מהמנוסים בניכם

תדר מודגש של 29HZ

נתונים:

 

SPL 86.4DB

MOUNTING DEPTH 6

SQM 0.05321

VAS 92.82 LITERS

VAS 3.28 CUFT

FS 26.8 HZ

QMS 9.38

QES 0.596

P 400RMS

X MAX 11.5

RESPONSE 25-500 HZ

 

אפשר גם פיענוח של מידות תיבה לפי המלצות יצרן .

תודה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

טוב טוב...........בגלל שאסף שיגע אותי.....הוא רוצה 35 ליטר אטומה לסאב ואני ממליץ לו אחרת וזה בחור של SPL. ועוד סיבה שהוא הולך על ה35 כי היא חינמית...ואסף כידוע בחור ברזל....ברנר לא יכול לשחרר אותו.

 

שום דבר אחר לא ישנה את דעתו חוץ מהשוואה קטנה....

 

תיבה פתוחה 80 ליטר @ 30HZ ירוק

תיבה סגורה 35 ליטר צהוב

הפרד דליי כ17mS יותר לתיבה הפתוחה - אפשר להגיד זניח.

 

תמיר

פורסם

גברת אסרף זה מר סימון מכריח אותי לנסות את ה35 ליטר שיש לו בצד[אטומה] ומניסיון איתה והקיקרים שלו הוא אומר שזה השילוב שיכול להתאים לי..גם לי ניראה ונישמע קצת צולע בנוגע לטעם שלי ולכך שאני איש SPL וזה לא בדיוק מתקשר לSPL ..אבל שווה לנסות אז אני כניראה קופץ אליו השבת.

מה שכן גבר אסרף הגרף שלך עם ההסברים נישמעים משכנעים אני אשקול ,נירשם לפני תודה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

בטח שיגעת את המוכר אני לא מקנא בו.....במקומו את החנות חינם הייתי מביא לך.

 

תמיר

פורסם

פששש איך ידעת?

אני רק יתן לך תמונת מצב להמחשה של מה שהלך היום שם: חברים שלי ידעו שזה יהיה איתי ארוך וקשה והם הלכו ישבו על פלאפל בזמן שאני הייתי בחנות שיגעתי את 2 המוכרים כמו שרק אני יודע . חייב להודות שחוץ ממהנחה שהבאתי נהנתי מכל רגע לחפור להם בראש.ממליץ לך מדי פעם לנסות את זה חוץ מחור קטן יותר בכיס אתה גם תהנה ותפרוק לחצים.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תתחדש אסף וקח בחשבון בקשר לסימון שהוא לא אינדיקציה לעומתך הוא עם שלישיה אתה עם סאב יחיד...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

קח גם בחשבון שסימון בעברו הרחוק עבד עם סאב בודד ובחן אותו בתיבה 51 ליטר פתוחה ואחרי זה אטומה וגם תיבה 35 ליטר סגורה והוא אמר שה35 ליטר זה זה!

לי ולסימון לצורך העניין יש גוון וטעם שמיעה זהה לחלוטין כך שאני בקטעים כאילו יכול לסמוך על דבריו בשטח בעיניים עצומות אם כי אני יבדוק בסוף את כל האופציות.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

לדעתי אתה צריך ללכת על תיבה פתוחה .

אם תלך על אטומה אני בספק אם העוצמה תספק אותך .

היא לא תהיה בכלל קרובה למה שהלנזאר נתן לך בפתוחה .

פורסם

גם באטומה הוא ישמע מספיק חזק כי גם ככה יש לו אוטו קטן אבל כמובן שאני הייתי ממליץ על פתוחה :)

אסף תתחדש על הצעצוע החדש שלך.

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

נו אז מה החלטנו ?

 

חבל כי מ חר יהיה לי זמן לבנות תיבה עבורו...

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

טוב ככה :

קיקר ממליצים על תיבה של

 

2.25 cu.cf

 

port 3x12-1/2x20-1/2"

 

מה זה אומר יענו איך אני מתרגם את זה לתיבה עם מידות פנימיות וגודל של הפורט [אורך וקוטר]?

 

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

2.25C^F = 63 ליטר.

 

בכל מקרה, נראה לי אסף שצריכים לתת לך YUKON עם סאב JACK HAMMER של MTX, עם מגבר אודיובאן SPL5000, רק כדי לקרוע לך את עור התוף כדי שתירגע.

 

אני חושב שיהיה מצחיק עם ישלחו אותך ל"פימפ מיי רייד", רק בשביל שכולנו נוכל לצפות איך אתה משגע את אקזיביט ואת כל החברה בווסט קואסט קאסטומס....

אני מוכן לשלם עבור הצפייה בתענוג 100 ש"ח, יש עוד מתנדבים לניסוי?

under construction..

פורסם

ולגבי הפורט? מה אני אמור להשים?[אגב התיבה שאז בניתי ללאנזר היא 67 ליטר אז יכול להיות שאני ירכיב אותו עליה וזהו הקטע שהיא מכוונת ל40 ואני רוצה לכוון ל30 אז צריך לשנע את אורך וקוטר הפורט]

וכן אני בנוי פיזית נפשית למקסימום SPL ובנתיים כל המכוניות שישבתי בהן בתחריות במפגשים עדין לא קיבלתי צלצולים באוזניים ודפיקות לב ממהירות . ואתה צודק ש145DB לא מספיק לי, אני רוצה עוד והרבה.

ברור לי שאחרי הצבא עם תקציב מכובד שיצבר לי אני יחליף כמובן את הרכב ובנוסף על כך יביא ציוד SPL ברמה שירגיע אותי עד כמה שאפשר הייתי שמח ללכת לאקזיביט שיהנדס לי משהו אבל ניסים וניפלאות הם רק באגדות...

אגב כמה עלה לך להביא את האלטרנטור 120 אמפר בסקודה ?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...