Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

ידידה טובה שלי נעולה על גולף מהשנים 2000-2002 .

הרכב מיועד לנסוע דיי הרבה (ת"א -י"ם).

חייב להיות אוטומט.

איזה דגם עדיף? 1.6,2.0 או אולי דיזל?

יש העדפה לבנזין אלה אם יהיה טיעון ממש מנצח למה דיזל!

תגובות מבעלי ניסיון...

תודה מראש

ג'ורג'

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

חד משמעי,ה 2.0.

ההבדל בכוח מוחשי,בייחוד במומנט.

ל 2.0 יש בנוסף שיוט שקט בהרבה,כוח זמין וצריכת דלק די דומה.

מנוע ה TDI של פולקסווגן מצויין,מהטובים בסוגו,רק השאלה היא האם הנסועה שלה מצדיקה את עלות האחזקה הגבוהה יותר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מנוע 2 ליטר ועם העליות לי-ם ישתו לה דלק כמו מים

 

אם יום יום י-ם ת"א אז רק TDI

זה פחות קשור לק"מ אלא לכך שאלו עליות לא קלות שצורכות המון דלק בבנזין.

 

על מיכל סולר היא יכולה לעשות 1000 ק"מ בנסיעה מתונה.

פורסם

לא בהכרח... הגולף רכב יחסית כבד ועם המנוע 1.6 יש סיכוי גדול שהוא יצרוך יותר דלק מה 2.0 ליטר.

יש לי חבר טוב שגם בהיתלבטות הזאת כרגע. גם אני אשמח לשמוע עוד הצעות/דעות.

פורסם

אני היתי הולך על גולף 2 ליטר בעל מומנט רב ובסל"ד נמוך , אני מאמין שצריכת הדלק לא תהיה גבוה יותר מאשר 1.6 ואולי אפילו נמוכה יותר (מנוע מתאמץ פחות).

 

לגבי דיזל ,

עלות האחזקה גבוה יותר ,קשה למצוא מכוניות עם ק"מ נמוך ,נקודת האיזון הכלכלית עקב מחירי הסולר העולים מרחיקה עוד יותר את הכדאיות.

אורן

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

ואיזה מן תשובה מלומדת ומלמדת היא זו?:roll:

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

לדעתי 2 ליטר אוטומטי יעשה את העבודה עם מנוע נעים במיוחד באופי פעולה של אוטומטי...הרבה מומנט בסל"ד נמוך שזה אחלה בעליות (יכולת לעבוד בהילוכים גבוהים בלי דעיכה)

 

דיזל לא הייתי ממליץ כי תהיה לה בעיה למכור ככל שמתקדמים בשנים הבלו על הסולר עולה וזה נהיה פחות ופחות משתלם.....

 

אגב מוז מן, גולף TDI אוטומטית לא עושה שום 1000 קילומטר למיכל

אולי SDI ידנית כן...גולף TDI אוטומטית בנסועה כמו של ירושליים ת"א תמידית...תעשה 1\12 מקסימום 1\13 לא יותר טוב מזה

על מיכל של 50 ליטר אתה יכול לחשב לבד מה זה אומר

 

הגיר עלול לעשות לה צרות שיעלו לה 5K במכה אחת במקרה הטוב..AFM הולכים דיי הרבה אחד כזה עלותו 2500 שקל הרכב רועש ורועד וסך הכל לא נעים כמו אחיו לוגמי הבנזין, דבר נוסף - אם טורבו ילך לה בצ'מפיון מדובר ב8 אלף שקל....בחוץ באיזור ה5

בקיצור לבחורה שרוצה אוטו נעים 2 ליטר בנזין יהיה מצויין - אם אפשר ג'ניריישן זה גם יגיע עם מושבים ספורטיביים ג'נטים סגסוגת סאן רוף...ולא פחות חשוב לבחורה צעירה - מקדם פוזה עצבני :D

פורסם

טיפול בדיזל זול יותר מבנזין

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=77034&page=2&pp=15&highlight=%F4%E9%EC%E8%F8+%E0%E5%E5%E9%F8

 

 

מדוע האחזקה יותר יקרה בדיזל?

 

פילטר שמן מקורי עולה 35 שקל כל 15000 ק"מ

שמן LM 5-40 עולה 130 שקל " "

פילטר סולר עולה 100 שקל -מקורי , מחליפים כל 40000 ק"מ בערך

פילטר אוויר עולה 60 -מקורי , כל 40000 ק"מ - אבל עדיף לבדוק ואם הוא מטונף אז להחליף...

 

רפידות עולה כל זוג 100 שקל

צלחות עולות בערך 170 לזוג.

 

מה כאן יותר יקר בדיוק?

 

אין פלאגים להחליף, אין MAF, אין 4 קוהל, אין מנוע צעדים, אין משאבת דלק בתוך המיכל, אין מפלג אין חיישני למבדה להחליף, אין כבלים של פלאגים להחליף,

משאבות סולר של בוש הן מאוד אמינות, גם אם יש בעיה תמיד ניתן להשיג בסביבות 1000 שקל אחת כחדשה מחו"ל....

פורסם

וזאת כבר תשובה יותר רצינית...:wink:

 

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

מה זה השטויות האלו ?

 

"אין פלאגים להחליף, אין MAF, אין 4 קוהל, אין מנוע צעדים, אין משאבת דלק בתוך המיכל, אין מפלג אין חיישני למבדה להחליף, אין כבלים של פלאגים להחליף,

משאבות סולר של בוש הן מאוד אמינות, גם אם יש בעיה תמיד ניתן להשיג בסביבות 1000 שקל אחת כחדשה מחו"ל...."

MAF SENSOR קיים גם קיים ולא רק שקיים הולך בערך פי 5 פעמים מאשר בבנזינים

משאבת דלק בתוך המיכל עולה 350\500 שקל

משאבת סולר עולה בין 2800 שקל ל4000 וזה לא מעניין כמה עולה לייבא מחול כי אני בספק אם ידידתו של ג'ורג' תתחיל לייבא חלקים מE BAY ולהרכיב מתחת לבית....

 

המשאבות לא כאלו אמינות ונופחות נשמתן לא יותר מידי אבל מתות !....ומאיזה כיוון שלא תבוא לזה לרכב טורבו דיזל כגון הTDI יש המון תקלות ופתח לתקלות יותר מאשר למנוע 2000 8 שס' אטמוספרי ואמין !!

 

אז חבל פה על הוויכוח הזה

בקשר למחירים :

פילטר שמן מקורי עולה 35 שקל כל 15000 ק"מ - גם בנזין עולה ככה

שמן LM 5-40 עולה 130 שקל " " - מנוע ה2 ליטר בגלל אופי פעולה מיושן יסתפק ב15\40 טורב שעולה 50 שקל בלחץ

פילטר סולר עולה 100 שקל -מקורי , מחליפים כל 40000 ק"מ בערך פילטר דלק עולה 45 שקל מחליפים כל 30 (למחמירים...היצרן אומר 45)

פילטר אוויר עולה 60 -מקורי , כל 40000 ק"מ - אבל עדיף לבדוק ואם הוא מטונף אז להחליף...זה אותו פילטר אוויר בדיוק

פלאגים שלא קיימים בדיזלים עולים 80 שקל פעם ב60 אלף קילומטר (המלצת יצרן!)

צינורות טורבו שמרבים להקרע - עולים....כמה מאות שקלים כל פעם, שלא לדבר על שאר התקלות שעתידות לפקוד את הבעלים שעלותם אלפי שקלים כל פעם....ובכל מקרה האופי של מנוע הדיזל בעמידה הוא לא נעים, והוא מעט רועש בנסיעה וזה לא "אוטו כיף" בקיצור, הוא אחלה רכב וסוס עבודה נהדר אבל לא "אוטו כיף"

 

וגם אין TDI ג'ניריישן אם היא מעוניינת בכזאת....והרבה פעמים לדיזל יש בעיות זיהום במבחן השנתי לאחר כמה שנים דבר שעולה הרבה כסף לסדר...

×
×
  • תוכן חדש...