Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברכבי החלון האחורי עכור מאוד ולא רואים דבר , כאמור לקראת בואו של החורף עלי לטפל בדבר בזריזות.

יש דרך כלשהי להוריד את העכירות? חומר מסויים?

 

תודה רבה.

 

הרכב הוא 205CTI.

פורסם
שלום ברכבי החלון האחורי עכור מאוד ולא רואים דבר , כאמור לקראת בואו של החורף עלי לטפל בדבר בזריזות.

יש דרך כלשהי להוריד את העכירות? חומר מסויים?

 

תודה רבה.

 

הרכב הוא 205CTI.

אין שום דרך! העכירות היא בתוך החומר שממנו עשוי החלון!

אם אתה רוצה לראות משהו, יש צורך להחליף חלון.

אתה מוזמן להתקשר לג'ק מיראז' קבריולט,על מנת לקבל הצעת מחיר. (תערוך חיפוש אתה תמצא את המס' טלפון שלו).

כמו כן תנסה לחפש ב EBAY חלון אחורי לCTI.

המחיר אם זכרוני לא מטעה אותי כ1000 ש"ח לחלון אחורי+עבודה. את העבודה אתה יכול לחסוך בכך שתעשה אותה לבד אם יהיה לך את החלון.

אם תמצא חומר פלסטי שמתאים להיות כחלון, אתה יכול לפנות למתפרה של ברזנטים, ולבקש מהם שיכינו חלון עבורך, זה יכול לחוסך לך כ 50% מהתשלום.

חשוב מאוד שתדע, לחלון ולגג יש נטייה להתקווץ בשמש.

המנע מזה שהרכב יעמוד בשמש, כך תשמור גם על הגג וגם על פלסטיק הפניםפ שזה סרט די רע בפני עצמו.

בהצלחה

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
שלום ברכבי החלון האחורי עכור מאוד ולא רואים דבר , כאמור לקראת בואו של החורף עלי לטפל בדבר בזריזות.

יש דרך כלשהי להוריד את העכירות? חומר מסויים?

 

תודה רבה.

 

הרכב הוא 205CTI.

 

אהלן מה נשמע...

 

קודם כל הנה המספר של זאק : 03-5161183

 

ובקשר לעכירות בחלון האחורי, סה"כ אי אפשר לעשות המון , אבל אם תשתמש בתרסיס לניקוי חלונות ובמטלית יבשה אולי תצליח לשפר את הריאות קצת .

בשביל למנוע מצבים כאלה עדיף שתקנה כיסוי לרכב וגם כיסוי לגג שהוא מפושל (כמו בחיפושית החדשה ).

 

ויש לי חבר שעשה חידוש לחלון האחורי של הcti שלו, אני יברר לך אולי נשאר לו עוד חומר לחלון .

 

יוגב

×
×
  • תוכן חדש...