Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים,

לפני כחצי שנה לערך החלפתי שני מייסביי גלגלים אחוריים בגולף שלי(87).

היום בביצוע תיקון אחר לגמרי כשהאוטו על הליפט, אני מסתכל מאחורה ורואה את אחד הגלגלים האחוריים בזווית נטויה מעט כלפי חוץ. בכיוון כזה : \

אני ניגש אליו, מנענע אותו , ולהפתעתי אני מרגיש חופש, שמרמז על חופש במייסב האחורי.

איך קורה ששוב הלך מייסב אחרי חצי שנה ?

פורסם
צהריים טובים,

לפני כחצי שנה לערך החלפתי שני מייסביי גלגלים אחוריים בגולף שלי(87).

היום בביצוע תיקון אחר לגמרי כשהאוטו על הליפט, אני מסתכל מאחורה ורואה את אחד הגלגלים האחוריים בזווית נטויה מעט כלפי חוץ. בכיוון כזה : \

אני ניגש אליו, מנענע אותו , ולהפתעתי אני מרגיש חופש, שמרמז על חופש במייסב האחורי.

איך קורה ששוב הלך מייסב אחרי חצי שנה ?

מייסב הולך,מפני שלא כוונו את המוטרה נכון, לאחר החלפת המייסב.

שאל את זה שהרכיב, מעניין מה יענה.ראה בפורום את הדיון שהיה ביני לבין בני ל.

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אולי תתפלא לשמוע (או שלא) אבל חבר פורום מאוד מוערך ששנינו מכירים ביצע את העבודה...

לא שאני בא בטענות מעל גביי הפורום, אבל בכל זאת, מלבד כיוון לא נכון, מה עוד יכול לגרום לתוצאה כזו ?

האם בגלל המיסב הגלגל נטוי ? והאם הוא גם יכול לגרום לרעידות במהירות גבוהה ?

פורסם
אולי תתפלא לשמוע (או שלא) אבל חבר פורום מאוד מוערך ששנינו מכירים ביצע את העבודה...

לא שאני בא בטענות מעל גביי הפורום, אבל בכל זאת, מלבד כיוון לא נכון, מה עוד יכול לגרום לתוצאה כזו ?

האם בגלל המיסב הגלגל נטוי ? והאם הוא גם יכול לגרום לרעידות במהירות גבוהה ?

אל תסבך אותי איתו.(לא בסתם)

 

עוד יכול לגרום לתוצאה,לא הכניסו גריז.

לא בטוח שהגלגל נטוי,בגלל המייסב,אלא בגלל ההרמה על הליפט.

בדוק על כביש.

 

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

עוד עובדה ששכחתי לציין, יש לי גלגלי מגנזיום אך הם עקומים.אמנם אחרי איזון, אבל פעם כשהעברתי אותם קדימה הרכב משך משאלה בטירוף, אז החזרתי אותם חזרה.

פורסם
עוד עובדה ששכחתי לציין, יש לי גלגלי מגנזיום אך הם עקומים.אמנם אחרי איזון, אבל פעם כשהעברתי אותם קדימה הרכב משך משאלה בטירוף, אז החזרתי אותם חזרה.

 

שלום.

קודם כול נתתה תשובה בעצמך למה חזר החופש למיסבים.

כאשר ג'נט עקום הוא מפעיל לחץ אדיר על המיסב (כאילו מנסה לעקור אותו ממקומו)אבל

במיסבים האחורים הם קונים ואסור לחזק אותם יתר מהמידה הנכונה. אם איין רעש מהמיסבים לא קרה כלום תעבור אלי בהיזדמנות ונתקן את זה, רק כך בחשבון שהתופעה תחזור ביגלל הגנטים.

לגבי הגריז אם אני לא טועה ראיתה אייך אני ממלא את המיסבים בגריז בתוך כף היד תוך כדי דחיסת הגריז לתוך המיסב.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

שוב, אין לי טענות על התיקון ראיתי במו עיניי כיצד הרכבת את המייסבים במקצועיות ראויה.

 

אבל לא הבנתי למה איזון לא פותר את הבעיה, והאם הגלגל לא יושב ישר בגלל המייסב שנדפק.

פורסם
שוב, אין לי טענות על התיקון ראיתי במו עיניי כיצד הרכבת את המייסבים במקצועיות ראויה.

 

אבל לא הבנתי למה איזון לא פותר את הבעיה, והאם הגלגל לא יושב ישר בגלל המייסב שנדפק.

 

 

שלום.

קודם כול המיסב עדיין לא נידפק אבל אם לא תבוא לכוון את המיסב הוא כן ידפק.

שנית כאשר ג'נט עקום הוא מיסתובב כמו שמיניות בגלגל של אופנים ,בהבדל אחד לא תמיד ניתן לראות את התופעה אבל המיסבים לא סולחים כי הם נכנעים לעומס.

 

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שוב, אין לי טענות על התיקון ראיתי במו עיניי כיצד הרכבת את המייסבים במקצועיות ראויה.

 

אבל לא הבנתי למה איזון לא פותר את הבעיה, והאם הגלגל לא יושב ישר בגלל המייסב שנדפק.

רועי שלום!

מה השיחה הטלפונית ביננו מלפני חצי שעה,היתה שיחת חירשים?

הרי הסברתי לך מדוע, אי אפשר לפתור ע"י איזון.שוב אתה שואל?

שוחחנו חצי שעה, ולא הבנת.לאחר שאמרת לי שהגלגלים עקומים

אמרתי לך שלא המשורר אשם,נכון? (בקשר למייסבים)

למרות שאני מחפש אותו,והייתי שמח אם הוא היה האשם(לא בסתם)

יו כבר החשיך.

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אל תדאג יונתן, עד מחר אני עם ג'אנטים חדשים....

 

עריכה עבור דוד: הבנתי אותך ושמעתי אותך כראוי, ואני מודה לך על ההסבר, אבל רציתי לקבל עוד דעות.אם אתה מרשה לי כמובן.

×
×
  • תוכן חדש...