Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

אני מעוניין לקנות אוטו יפני בין השנים 97- 98 בתקציב של 30K - 35K

ואני רוצה המלצה על אוטו שההחזקה שלו לא יקרה ושאין בו הרבה בעיות ושיראה יפה חיצוינת...

ישנה האפשרות של מיצובישי סופר לנסר אך אני רוצה לשמוע אם יש משהו יותר טוב מהמצובישי בשנים הללו במחיר הזה...

פורסם

מישהו אמר סופר לאנסר?

 

סוזוקי בלנו ומאזדה 323 יתנו גם מה שאתה מחפש, והן נכנסות לך במחירון.

את המציובישי סופר לאנסר האחזקה שלה תעלה יותר בגלל צריכת הדלק הגבוה במעט.

מה שכן, הבלנו חלשה מעט מהלאנטיס והסופר לאנס.

 

 

אם תרצה הרחבה על הסופר לאנסר אשמח לפרט.

פורסם

אני מציע לך בכ"ז רד טיפה בשנתון.טויוטה קורולה או סובארו אימפרזה, מכוניות "ברזל" , אמינות מעולה , אפס תקלות לרכב שתוחזק כראוי, טיפולים בזמן ודלק זה כל מה שצריך.

 

תעשה סיבוב בקורולה (שנתון 93-4-5)ואח"כ סיבוב על בלנו או סופר לנסר(שנתון 98 והלאה) ואתה ישר תבין למה הכוונה - עולם אחר.

פורסם

הייתי רוצה הסבר על הסופר לאנסר בהרחבה יותר אם אתה יכול אני ישמח מאוד...

 

אבל המאזדה 323 בשנתון הזה יקרה הייתי מעדיף בהרבה יותר מאזדה כזאתי או מאזדה 323F

למרות שהמחרי של 323F הוא זהה כמעט לסופר לאנסר אבל נסעתי על לאנסר וזה אוטו ממש טוב יציב מכל הבחינות נכון שהאוטו אולי זולל דלק אבל מבחינת ביצועים ונוחות הוא מעולה...

פורסם

לא רק אוטומטי או ידני...

 

מה הדרישות שלך ממנו? רכב סופר-עבודה-הביתה או רכב שישמש לטיולי סופשבוע ונסיעות ארוכות?

יש הרבה יפנים מהשנים האלה. תגדיר בדיוק למה הרכב ישמש ונמליץ לך על אחד שיענה על צרכיך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אצע שלי סופר לנסר. תעשה חיפוש לא ממזן נתתי פה חו"ד על סופר לנסר.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
לא רק אוטומטי או ידני...

 

מה הדרישות שלך ממנו? רכב סופר-עבודה-הביתה או רכב שישמש לטיולי סופשבוע ונסיעות ארוכות?

יש הרבה יפנים מהשנים האלה. תגדיר בדיוק למה הרכב ישמש ונמליץ לך על אחד שיענה על צרכיך.

 

איתמר.

אני מחפש רק אוטומטי ...

אוטו שיהיה נוח מבפנים שהישיבה שלו תיהיה הרגשה של ישיבה עליונה ולא נמוכה כיאלו אתה בכורסא...

והאוטו ישמש אוטו משפחתי לנסיעות גם ארוכות וגם לא אוטו שיהיה נוח לכל המשפחה וגם אוטו שיהיה נוח לבן אדם צעיר שאוהב יציבות ונוחות.

פורסם

אחזור על מה שהמלצתי לא פעם ומניסיון אישי-ניסאן אלמרה.

 

אנחנו כל כך מורגלים בקורולנטיסר שאנחנו שוכחים שקיימת גם האלמרה שהיא בעצם היפנית המרווחת,האמינה והנוחה שבין יפניומטיות מסוף שנות ה 90 והיא גם זולה משמעותית בביטוח ובאחזקה ונותנת בסופו של דבר תמורה מעולה לכסף.

 

הבעיה: די נדירה מבוקשת מאד וקשה למצוא אחת למכירה,מי שימצא אחת טובה,שיחטוף!

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

×
×
  • תוכן חדש...