Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברה שלום

 

מישהו יודע איך אני משיג חישוקי מגנזיום מקוריים לטנדר סובארו

בעדיפות למקוריים בצורת הכוכב

האם יש כאלה למכירה איפה שהוא

אני רוצה לבוא חתיך לטיול .....

 

תנסה אצל פורטל במסגר או באוטו דיפו (אולי נשאר להם משהו).

 

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שנה טובה, למועדון

 

כבעל סובארו מבציר 94 ולפניה 92 שניגנבה.... שאלה!

המדחס במזגן החל להשמיע שריקות מוזרות כמות האויר שהוא מפזר זעומה ובורח הגז אחת לכמה חדשיים. החשד שלי כי האשם בסיפור הוא המדחס, איזה סוג מדחס יש שם, האם ניתן להשיג כזה,

מה הייתם ממליצים חדש משומש או אחר. ואיזה עוד רכבים אם בכלל חולקים אותו מדחס ושאלה אחרונה האם ניתן להתקין מדחס חזק יותר מהקיים וכמה עלי לשלם-תודה מראש למשיבים-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

היי רן.

אכן נשמע כמו שילוב מבטיח שמבהיר שהמדחס קרוב לסיום, אבל זה לא בטוח. האם בנוסף יש פריצת שמן מהמדחס?

בכל מקרה, מדחס חדש יקר מאוד, אם כבר אז כדאי לך לקנות או מפירוק שעולה סביב 400 שקל (אתה יכול למצוא בישראל יפן) או משופץ שהוא יותר יקר סביב 800 שקל.

מועדון סובארו שטח ופנאי - www.subaru4x4.com

פורסם

למי שמחפש גאנטים של סובארו, אני יודע איפה מוכרים. הייתי שם שבוע שעבר

מאחורי מכון הדרום בת"א/יפו, בדרך בן צבי, יש מאחורה מכון כיוון פרונטים, לידו פנצריה, שם, מוכרים את הגאנטים של פעם, לסובארו.

המחיר?! אין לי שמץ, לא שאלתי, ולי יש את הסט שלי... :)

תהנו.

פורסם
היי רן.

בכל מקרה, מדחס חדש יקר מאוד, אם כבר אז כדאי לך לקנות או מפירוק שעולה סביב 400 שקל (אתה יכול למצוא בישראל יפן) או משופץ שהוא יותר יקר סביב 800 שקל.

לא מומלץ לקנות חלק כזה מפירוק או משיפוץ. כי האחריות עליהם היא קצרה אם בכלל. (וגם לא בטוח שהמדחס יעבוד בקיץ הבא).

(מניסיון אישי)

אני היתי ממליץ להרכיב חדש (בסביבות ה 1,200 שקל) עם אחריות יותר רצינית ולדעת שגם בקיץ הבא הוא יעבוד:wink:.

 

* המלצה שקיבלתי מאיש מזגנים: גם בחורף להפעיל את מערכת המיזוג לפחות אחת לשבוע *

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם

טוב אז ככה בשעה טובה נמצאו חישוקי צלב יד שניה במצב מעולה 1000 שח כולל צמיגים

 

ביפו בצמיגי השדרה 1400 שח

פ"ת צמיגי ישיר 1700 שח

 

ניפגש יום שבת תביאו הרבה בירות ....

:2gunfire: [b]HATSHBINA???[/b] [color=black][b]אתה מתחיל הכי חזק שאתה יכול .. ואז מגביר את זה [/b][/color] [b]205 1.9[/b] [b]samorai 98 [/b]

פורסם

חטשבינה סחטין על הזריזות,שלוש ארבע ימים והעמדת ג'נטים.

לגבי עניין המדחס-ב-90% מהמקרים מי שמחפש קיצורי דרך ובמקרה הנ'ל את הזול,בדוק שישלם

ביוקר.אני מסכים במאת האחוזים עם משה,מדחס למזגן לא מומלץ לקנות מיד שנייה,פירוק וכ'ו

יחידת המדחס עומדת בעומסים גבוהים של חום/קור,האורינגים (גומיות טבעת)לרוב יבשים עד

מאוד ואין טעם להתעסק בזה,וכאחד שעבד בעבר ב"רסקור" זה בדוק.

לגבי ה"מפגשטיול" של מחר אנו מצפים לנוכחות יפה,ומבקשים להגיע בכלי רכב נקיים .

שבת שלום לכולנו.

פורסם

סליחה ידידי, עם כל הכבוד (ויש כבוד), אנחנו מדברים על סובארו, לא על שאטו לאפיט, ואפילו לא על קסטל טוב.

חוץ מזה, במונחים שלנו, 92 ו 94 הם בוז'ולה... יש לשתות מיד.

כל טוב.

שנה טובה, למועדון

 

כבעל סובארו מבציר 94 ולפניה 92 שניגנבה.... שאלה!

המדחס במזגן החל להשמיע שריקות מוזרות כמות האויר שהוא מפזר זעומה ובורח הגז אחת לכמה חדשיים. החשד שלי כי האשם בסיפור הוא המדחס, איזה סוג מדחס יש שם, האם ניתן להשיג כזה,

מה הייתם ממליצים חדש משומש או אחר. ואיזה עוד רכבים אם בכלל חולקים אותו מדחס ושאלה אחרונה האם ניתן להתקין מדחס חזק יותר מהקיים וכמה עלי לשלם-תודה מראש למשיבים-רן

NSU Club Israel

פורסם

מצטער, לא מתערבב שם טוב...:wink:

אי אפשר לבטא כך שם של מכונית גרמנית, זה מחוץ לחוק !

אתה צריך להתערבב קצת בבראנז'ה הבת-ימית, כדי להבין למה אומרים הונדה עם ע'.

 

חבל שלא המלצת על נ.ס.עו.

NSU Club Israel

פורסם

אולי כדאי שמישהו יצרף את הסובארו 4X4 מודל 83 שלמכירה בלוח פוקוס - גם קלאסי וגם שטח.

 

 

808304.jpg

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם
אולי כדאי שמישהו יצרף את הסובארו 4X4 מודל 83 שלמכירה בלוח פוקוס - גם קלאסי וגם שטח.

 

 

808304.jpg

 

זה מגרש מכוניות, איך אתה רוצה לצרף אותו למועדון ?


×
×
  • תוכן חדש...