Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בחורה על ראלי ?!? :shock:

 

זה יותר נדיר מלראות בחורה על אופנוע כבד ... ועוד יותר נדיר מלראות בחורה גולשת !!

 

גררר ... . 8)

 

רוצה להתחתן :?::?::wink:

 

יש גם בחורה דתיה על ראלי כחולה מי-ם והיא עוד מבוגרת!!

 

שמוליק

 

אתה רציני ?????? תסדר לי !!! :p

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ראלי כחולה ??? אף פעם לא ראיתי בי-ם...

בנתיים ראיתי פה רק 2 ראלי - אחת לבנה (ראיתי אותה חונה באיזור האוניברסיטה בגבעת רם) ואחת שחורה (חונה בקביעות ליד המדרגות שעולות לקרית מנחם מכיוון גן העץ)

פורסם

:hihi:

:roflmao::wave2:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

מזל טוב!!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

תרשו לי להגיד שהרכב נראה פצצות ,

ו....

 

יש לו ...

 

סאן רוף ...

 

והוא עוד מהסוג המוזר שעובד על כפתור חשמלי ...

 

 

בא לי גם סאן - רוף !!!!!...

 

רכב פצצות , מזל טוב .

פורסם

יופי יופי..

 

שנדבר עם קופל או אלבר ונארגן שירות ליסינג לראלים?

 

אני יודע ששמר לא היה מתנגד להחליף את הלאנטיס באיזה צרפתיה.... :wink:

 

 

ראלימן,

הודעת ה-מילניום 8)

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

טוב תודה לכולם ! :lol:

ובמיוחד ללירן ששכנע אותי לקנות ראלי ולרחלי שבזכותה מצאתי את הראלי שלי!

אממ וכן(למרות שאני לא בלונדינית) נסעתי

אתמול בלילה באבן גבירול וראיתי ראלי דור שני אני חושבת, באזור של אבן גבירול -קפלן ניסיתי לתקשר איתך אבל לא הייתה תגובה....חחח

אהה וקוויקסילבר למה לא?

סתם...

פורסם
אהה וקוויקסילבר למה לא?

סתם...

 

נו ... אל תהיי רעה !!

לרגע עשית בן אדם למאושר !! :cry:

 

 

נ.ב. - גם חברה יכול להיות נחמד ... :wink:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם
טוב תודה לכולם ! :lol:

ובמיוחד ללירן ששכנע אותי לקנות ראלי ולרחלי שבזכותה מצאתי את הראלי שלי!

אממ וכן(למרות שאני לא בלונדינית) נסעתי

אתמול בלילה באבן גבירול וראיתי ראלי דור שני אני חושבת, באזור של אבן גבירול -קפלן ניסיתי לתקשר איתך אבל לא הייתה תגובה....חחח

אהה וקוויקסילבר למה לא?

סתם...

 

קודם כל....תחליפי חתימה. את כבר לא מחפשת XSI, ראלי, או לא יודע מה עוד רשום לך בחתימה...את מצאת אוטו...:).

דבר שני, כניראה זה באמת היה אני...איזה צבע שיער יש לך? סתם, מסקרנות....(לראות עד כמה אני צריך להחליף את המשקפיים).

Back to the original - NC again.

פורסם

אתם התחרפנתם לגמרי...

"זו הראלי עם הבחורה..."

 

חברים, זה לא שהצטרפה ראלי, הצטרפה בחורה\חברת פורום חדשה, שקנתה ראלי.

ראלי לא יכולה להצטרף לפורום.

אין אינטרנט מהיר או רגיל בראלי, בקושי מנוע יש שם....

:-)

פורסם
אתם התחרפנתם לגמרי...

"זו הראלי עם הבחורה..."

 

חברים, זה לא שהצטרפה ראלי, הצטרפה בחורה\חברת פורום חדשה, שקנתה ראלי.

ראלי לא יכולה להצטרף לפורום.

אין אינטרנט מהיר או רגיל בראלי, בקושי מנוע יש שם....

 

:roflmao::roflmao::roflmao:

 

אגב....זה לא שבקושי יש שם מנוע, בלי עין הרע מנוע טוב יש שם, אבל זה הדבר היחידי שיש שם....(מישהו דיבר על איבזור? איפה? :roll: )

Back to the original - NC again.

פורסם

תתבישו לכם!!!

 

אני יודע שאני מתבייש

אני פשוט מתבייש לנהל את הפורום הזה.

 

אתם קוראים לעצמכם חובבי מכוניות?!?!?!?!?!

אתם לא חובבי מכוניות , אתם חרמנים גדולים.

 

רק הגיעה בחורה לפורום וכולם מברכים אותה ומציאים לה שיעור בלהעביר הילוכים.

 

אתם כמו נשרים

חגים לכם בשמיים

 

מחכים למצוא נבלה (בלי להעליב עדי)

 

וכשמוצאים כולם מתנפלים.

 

אז לכולם בלי יוצא מן הכלל ישי תפסו מרחק ולכו תעשו מקלחת קרה.

ואל תטרידו לי את באיי הפורום.

 

ועדי

קודם כל ברוכה הבאה לפורום

אני שולח לך את המספר שלי בהודעה פרטית

אם מישהו מציק לך תתקשרי


×
×
  • תוכן חדש...