Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בטורים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטורים שלי גבוהיים מידי הם על 1 וחצי בערך שהמכונית לא בעמידה...

(לפני הם היו על חצי...אבא שלי לקח תמכונית למכונאי של מזגנים והוא הרים טטורים בגלל המזגן)

אני רוצה להחזיר אותם לחצמי אייך אני עושה את זה????????? השמח לקבל עזרה...

 

הרכב פיאט אונו שנת 90 ...קרבורטור ידני...

פורסם

תגידו, זה רק אני או שכל הפורום הזה הוצף בשאלות על פיאט אונו?!?!

 

תחזור לזה שהרים לך את הטורים ותבקש תיקון חוזר.

פורסם

הרוב על פיאט אונו זה נכון...אבל אין לי בעיות בפיאט בלי עין הרע...

זה פשוט המוסכניק הנה...

שאלתי כאן בפורום כי אין לי זמן ללכת אליו יום ראשון אני בבסיס על הבוקר אז אני רוצה לעשות את זה עכשיו...זה כזה מסובך שאני לא יכול לבד?

פורסם
הטורים שלי גבוהיים מידי הם על 1 וחצי בערך שהמכונית לא בעמידה...

(לפני הם היו על חצי...אבא שלי לקח תמכונית למכונאי של מזגנים והוא הרים טטורים בגלל המזגן)

אני רוצה להחזיר אותם לחצמי אייך אני עושה את זה????????? השמח לקבל עזרה...

 

הרכב פיאט אונו שנת 90 ...קרבורטור ידני...

שלום רב!

לא ציינת באיזה דגם פיאט מדובר ובאיזה גודל מנוע, אך אני מניח שמדובר במנוע 1400,

משום שרוב מגבירי הטורים המקורים למזגן בדגם זה ופיאט טיפו , לא תקינים, ולכן הישראלי "המתוחכם", מנסה להתגבר על הבעיה, על ידי הגבהת טורים סרק של הקרבורטור,

במקום להרכיב מגביר טורים אונוברסלי!

ולבעייתך : בקצה כבל הגז בחיבור לקרבורטור, קים חצי קשת ממתכת שבו ננעל הכבל, מתחתיו נמצא הבורג, יש להשתמש בבורג 8 מ"מ על מנת להוריד טורים, מומלץ לעשות זאת בכל מכון קרבורטורים,

( ללא תשלום) יתכן וקיים בעייה בקרבורטור, או בתושבת קרבורטור קרועה שיונקת אוויר, וטכנאי מיזוג האוויר, הרים את הטורים לגובה רב בגלל חוסר בררה, בגלל הבעיות שהזכרתי... שווה בדיקה!

בברכה

צביקה

עריכה:למי שאין זמן משלם יקר יותר, ועושה רק נזק לעצמו!

השאר את הכוון למקצוענים בלבד!

מכיוון שנודע לי מה.פ ששלחת לי שמדובר במנוע 1300 מהדגם הישן , כל מה שצויין לגבי כוון קרבורטור ולגבי חשד לתושבת קרבורטור, לא תקפים כעת, ויש לגשת לחשמלאי לכוון הצתה למניעת צלצול מנוע בעומס, ולבדיקת תקינות מגבר טורים!

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

משום שרוב מגבירי הטורים המקורים למזגן בדגם זה ופיאט טיפו , לא תקינים, ולכן הישראלי "המתוחכם", מנסה להתגבר על הבעיה, על ידי הגבהת טורים סרק של הקרבורטור,

במקום להרכיב מגביר טורים אונוברסלי!

 

יתכן וקיים בעייה בקרבורטור, או בתושבת קרבורטור קרועה שיונקת אוויר, וטכנאי מיזוג האוויר, הרים את הטורים לגובה רב בגלל חוסר בררה, בגלל הבעיות שהזכרתי... שווה בדיקה!

 

אכן הוא הגביר לי טטורים סרק...איפה אפשר לקנות מגביר טורים למזגן? ומה העלות? והאם רק שהמזגן פועל הוא מגביר טטורים?

 

חוץ מזה הוא רק הגביר בגלל המזגן ולא בגלל בעיה שחייבה אותו...כי המכונית נסעה מעולה בחצי טור..

אבל יכול להיות שיש לי בעיה בקרבורטוק ראה שירשור הנ"ל

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=85506

פורסם

על פניו מהקישור שהצגת אין לך שום בעייה בקרבורטור!

לגבי מגביר טורים הוא אכן עובד רק כשהמזגן דלוק, לגבי עלותו של מגביר טורים, ולבדיקת תקינותו,

יש לגשת לטכנאי מזגנים לרכב, את התשובה לא תוכל לקבל כאן!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...