TTONYM
-
הודעות
34 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי TTONYM
-
מבקש המלצה לקניית רדיו דסק MP3, תקציב : 1000 ש"ח
TTONYM פרסם הודעה בנושא של Shy_IL בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אין בעד מה אחי תמיד שמח לעזור -
המלצה לקומפוננט עד 500 ש"ח למישהו שערכו לו תכותרת (תכותרת = את הכותרת)
TTONYM פרסם הודעה בנושא של TTONYM בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני מכיר תחומר ואני לא רוצה להשקיע כרגע... בקירות גבס משתמשים לבידוד בחומר כמו ספוג... השאלה אם אני מדביק תחומר הזה לפנים הדלת זה יאטום אותה? הדעה שלי זה שזה כן יאטום אותה... עשיתי בדיקה והוצאתי תמזרון שלי מהחדר...ואז שאני מדבר יש אד... הכנסתי חזרה את המזרון לחדר ואין אד... לפי דעתי רק צריך חומר אקוסטי...(ספוג, קלקר, וכו..) אבל אני יבדוק את זה ויכתוב מה התוצאות... -
המלצה לקומפוננט עד 500 ש"ח למישהו שערכו לו תכותרת (תכותרת = את הכותרת)
TTONYM פרסם הודעה בנושא של TTONYM בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה על התגובות.. כנראה שאני סוגר על הMBQ עכשיו עוד בעיה הדלתות שלי חחח יש לי ביאט אונו וכנראה שאנ יישים תקומפוננטים יהיו רעשים לא נעימים של מתכת... מישהו יודע אייך אני יכול לאטום אותם לבד... חומרים וכו...(לצורך חיסכון עד שיהיה לי כסף לעשות אטימות )\ -
מבקש המלצה לקניית רדיו דסק MP3, תקציב : 1000 ש"ח
TTONYM פרסם הודעה בנושא של Shy_IL בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני קניתי לא מזמן רדיו דיסק קורא MP3 של SONY דגם CDX-R3300 המכשיר כולל שליטה מלאה על הסאב ועוד הרבה דברים קח אתרים... http://www.sony.jp/products/me/contents/caraudio/lineup/cdx-r3300.html http://www.epinions.com/pr-Sony_CDX-R3300_In-Dash_CD_Player/display_~full_specs שווה כל שקל ממליץ בחום -
המלצה לקומפוננט עד 500 ש"ח למישהו שערכו לו תכותרת (תכותרת = את הכותרת)
TTONYM פרסם הודעה בנושא של TTONYM בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הקפצה -
קודם כל!!! לא התכוונתי שחברי הפורום יגידו לי אייך לתקן תבעיה כי אני כן משקיע במכונית ואני כן יקח אותה למוסך... פשוט אני לא מבין וכהרגלם של מוסכניקים הם מוסיפים כל מיני בעיות שבחיים אף בן אדם לא שמע עליהם אז אני מעדיף לבוא למוסךם אם רקע על הבעיה שיש לי!!! תודה לכל העונים בציניות
-
איפה אתם ממליצים לי לשפר חיצונית יונדאי לנטרה באיזור רחובות?
TTONYM פרסם הודעה בנושא של shay_car בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש בפ"ת משיהו שמשפר מכוניות מקצועי ביותר... הנסיעה תשתלם לך... -
בפרטים נכונים הגם הוא S70
-
איפה אתם ממליצים לי לשפר חיצונית יונדאי לנטרה באיזור רחובות?
TTONYM פרסם הודעה בנושא של shay_car בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא ציינת באיזה איזור בארץ אתה גר... -
אז ככה לפני כמה ימים היה לי בעיה של צלצול הלכתי למוך שייכוון לי כיוון הצתה והכל היה טוב אתמול בערב באתי למכונית שלי התנעתי וראיתי שהטורים נופלים לי ל0 חשבתי שהמכונית קרה או משהו כזה אבל גם שהמנוע הגיע לחום שלו הטורים היו על 0 (אם אני לא לוחץ על הגז) ואז המנוע מתכבה המכונית היא פיאט אונו שנת 90 1.3 קרבורטור... חייב עזרה!תוה מראש
-
אז ככה היום בבוקר הלכתי לחשמלאי רכב שכיוון לי תהצתה הורים לי טטורים שהיו על 1.5 הרעש אכן היה צלצול(כפי שצביקה קרבורטורים אמר) החשמלאי שלח אותי למוך קרבורטורים מכייון שלא היה מחובר למפלג צינור שאמור להיות מחובר אליו מהקרבורטור(אין לי מושג מה הוא עושה הצינור הזה, הוא קרה לה קשית איטום) עכשיו המכונית לא עושה יותר צלצולים והכל בזכות צביקה שעזר לי והדריך אותי...! תמשיך לעזור לכל הלא מבינים למיניהם(כמוני חחח)
-
רמקולים אחוריים 9*6 של MDquart דגם DKE 169 אלו הרמקולים שנפקו...יותר נכון להגיד...רמקול אח הפיק להשמיע בסים
-
ואם זה של אותו חברה ואותו דגם??? ה3 WAY Aיותר איכותי?
-
המלצה לקומפוננט עד 500 ש"ח למישהו שערכו לו תכותרת (תכותרת = את הכותרת)
TTONYM פרסם הודעה בנושא של TTONYM בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יהיה יהיהי ... אני מתלבט בין MBQUART לבין מורל פולס מישהו ששמע את שתיהםן יכול להמליץ...???(שמעתי הרבה תגובות לא טובות על מורס פולס אבל עדין לא שמעתי הרבה תגובות על MBQ) -
רמקולים אחוריים 9*6 של MDquart דגם DKE 169 אלו נשרפו... הוא רוצה להביא לי 3 WAY אותו דגם...לקחת או לחקת 2 WAY?
-
נשרפו לי רמקולים שקניתי... זה שקניתי ממנו רוצה להביא לי אותו רמקולים רק 3 WAY... השאלה שלי מה יותר טוב ועדיף 3 WAY או 2 WAY ?
-
המלצה לקומפוננט עד 500 ש"ח למישהו שערכו לו תכותרת (תכותרת = את הכותרת)
TTONYM פרסם הודעה בנושא של TTONYM בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
בקפצהה -
אתה לא טועה אחי... הצורה הישנה והטובה... הרעש לא מהאגזוז
-
משום שרוב מגבירי הטורים המקורים למזגן בדגם זה ופיאט טיפו , לא תקינים, ולכן הישראלי "המתוחכם", מנסה להתגבר על הבעיה, על ידי הגבהת טורים סרק של הקרבורטור, במקום להרכיב מגביר טורים אונוברסלי! יתכן וקיים בעייה בקרבורטור, או בתושבת קרבורטור קרועה שיונקת אוויר, וטכנאי מיזוג האוויר, הרים את הטורים לגובה רב בגלל חוסר בררה, בגלל הבעיות שהזכרתי... שווה בדיקה! אכן הוא הגביר לי טטורים סרק...איפה אפשר לקנות מגביר טורים למזגן? ומה העלות? והאם רק שהמזגן פועל הוא מגביר טטורים? חוץ מזה הוא רק הגביר בגלל המזגן ולא בגלל בעיה שחייבה אותו...כי המכונית נסעה מעולה בחצי טור.. אבל יכול להיות שיש לי בעיה בקרבורטוק ראה שירשור הנ"ל http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=85506
-
יש רעש שמעוד מעצבן אותי ואין לי מושג מזה המכונית שלי נוסעת טוב ואפילוט יותר מזה אבל יש לי בעיה שמעצבנת אותי...כאשר אני מדביק תדוושה אני שומע רעשים כאילו הקרבורטור לא אוכל תדלק כאילו הוא לא עומד בעומס של הדלק שנכנס אליו... (דרך הגב המכונית מאיצה מהר מאוד אבל אני חושב שהיא תאיץ יותר מהר אם אני יסדר תבעיה האזת...)אבא שלי חושב שצריך ניקוי לקרבורטור... אני גם חושב ככה אבל אני רוצה דעה יותר מקצועית...למישהו יש מוסג מה הרעש הזה? עוד רעש שיש לי זה לפעמיים בסיבובים שמאלה אני שומע דפםיקות אני יודע שברגע שיש דפיקות זה מעיד על ציריה... המוסכניק עלה על המכונית ונסע ודווקה אז לא היה שום דפיקות אני הוא בדק תציריה ואמר שהיא טובה זה לא נישמע לי הגיוני...הוא אומר שזה תושבות מנוע... הגיוני? פיאט אונו שנת 90 1.3 קרבורטור...
-
תכניס צינור למיכל ... את הבקבוק שאליו אתה רוצה שהדלק יזרום אתה צריך לשים ל הרצפה כדי שהקצה שלכיוונו אתה רוצה שיזרום הדלק יהיה יותר נמוך מהקצה שבתוך מיכל הדלק.... תן שאיבה אם הפה ושים בבקבוק הדלק לא יפסיק לזרום עד שתרים תצינור שבבקבוק מעל מפלס הדלק במכונית... סתם לידע כללי זה נקרא חוק כלים שלובים בפיזיקה...
-
הרוב על פיאט אונו זה נכון...אבל אין לי בעיות בפיאט בלי עין הרע... זה פשוט המוסכניק הנה... שאלתי כאן בפורום כי אין לי זמן ללכת אליו יום ראשון אני בבסיס על הבוקר אז אני רוצה לעשות את זה עכשיו...זה כזה מסובך שאני לא יכול לבד?
-
הטורים שלי גבוהיים מידי הם על 1 וחצי בערך שהמכונית לא בעמידה... (לפני הם היו על חצי...אבא שלי לקח תמכונית למכונאי של מזגנים והוא הרים טטורים בגלל המזגן) אני רוצה להחזיר אותם לחצמי אייך אני עושה את זה????????? השמח לקבל עזרה... הרכב פיאט אונו שנת 90 ...קרבורטור ידני...
-
המלצה לקומפוננט עד 500 ש"ח למישהו שערכו לו תכותרת (תכותרת = את הכותרת)
TTONYM פרסם הודעה בנושא של TTONYM בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אייך הקומפוננטים של MBQWART? -
המלצה לקומפוננט עד 500 ש"ח למישהו שערכו לו תכותרת (תכותרת = את הכותרת)
TTONYM פרסם הודעה בנושא של TTONYM בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מגבר של POWER ACOUSTIK דגם MT520-2 520 W שהוא מגביר גם רמקולים 6*9 של MBQWART השאלה אם הוא יספיק או לקנות גם מגבר??? כי מצד שני האום ירד וזה יכול לתת יותר עוצמה השאלה אם המגבר יעמוד בלחץ? המורל עולה 550? אין לי בעיה גם 600
