Jump to content

TTONYM

  • הודעות

    34
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי TTONYM

  1. התקנתי היום תמערכת *** תמערכת = את המערכת *** http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=84820 שומעים ממש טוב עכשיו אני רוצה לקנות קומפוננט התקציב שלי הוא 500 ש"ח +- מישהו יכול להמליץ לי??? חוץ מזה אם אני שם קומפוננט אני צריך עוד מגבר או שהמגבר הנוכחי יספיק?
  2. עוד תגובות? ואני רוצה לכסות תרמקולים בבד...השאלה אם זה טוב לכסות בבד שאני מכסה תמדף האחורי או בבד אקוסטי?? ואם יש הרבה הבדלים?
  3. תודה אחי עזרתה לי... אני רוצה לעשות בניה בפגאז' לבד... את כל הבנייה אני רוצה לעשות מ MDF ולצפות את זה בסקאי כמו בתמונות הנ"ל http://autosound.co.il/soundstorm/gallery/2/1.jpg http://autosound.co.il/soundstorm/gallery/2/4.jpg
  4. תודה על התגובה אחי... הייתי רוצה עוד תגובות... לגבי הMDF יש לך מושג?
  5. התקציב שלי היה 1600 לבנתיים... אני רוצה לדעת אם הדברים שקיבלתי שווים את הכסף... רמקולים אחוריים 9*6 של MBquart דגם DKE 169 מגבר של POWER ACOUSTIK דגם MT520-2 520 W פאנל קורה MP3 של SONY דגם CDX-R3300 נתנו לי מחיר טוב? ועוד שאלה אחת מה ההבדל בין קומפוננט לרמקולים קידמיים?סליחה על הבורות אני חדש בתחום... נ.ב כמה עולה מטר מרובע של MDF תודה מראש ....
  6. תראו אמרתי שאני לא מבין כל כך בזה... לא חייב מגבר בהתחלה אני רק רוצה לקנות את הסאב שיהיה עד שני יביא מגבר ותודה על העזרה...ואם מישהו יכול להביא עוד הצאות אז בכבוד
  7. יש לי תקציב של 2000 שקל אני רוצה לקנות זוג רמקולים אחוריים זוג קידמיים 2 סבים(תיבה יש לי כבר).1 ואיזה מגברים וכו... אם אתם יכולים להמליץ לי אני לא מביןם כל כך בתחום (המכיר כולל תרדיו דיסק( מישהו יכול לתת לי הרכב שיהיה יכותי אבל במחיר הזה... ועוד שאלה תיבה לסאב מומלץ שתיהיה אטומה או אם צינור ליציאת בסים
×
×
  • תוכן חדש...