Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
WALLA אין לי שמץ מושג, נכנסתי ככה במקרה, ולא מצליחה לשחרר את הקוד, מה מה האתר הזה בעצם??? מה עושים פה?

אירית

"ויקם על מיצרים מלך אשר לא ידע את יוסף"

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
מה את רוצה להגיד שרכבים מעניינים אותך?
מפתיע, מה? ממש קשה לך להאמין שקיימת אישה שמכוניות ישנות מעניינות אותה...

בפורום הזה בדרך כלל לא מתעסקים עם השאלה הזו - לא אכפת לנו מה המין שלך, אלא רק אם אתה/את אוהב/אוהבת מכוניות ישנות ואתה/את משתלב/ת ב"ראש" של הפורום הזה. ואם כבר מדברים על השתלבות ב"ראש" - לא מקובל ב-Carsforum לקרוא לאנשים "אחי, אחותי" וכו' - אנחנו לא גדוד של גולני (עם כל הכבוד לגולני, ויש כבוד).

 

בהצלחה בשיפוץ הדה-סוטו,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
מפתיע, מה? ממש קשה לך להאמין שקיימת אישה שמכוניות ישנות מעניינות אותה...

בפורום הזה בדרך כלל לא מתעסקים עם השאלה הזו - לא אכפת לנו מה המין שלך, אלא רק אם אתה/את אוהב/אוהבת מכוניות ישנות ואתה/את משתלב/ת ב"ראש" של הפורום הזה. ואם כבר מדברים על השתלבות ב"ראש" - לא מקובל ב-Carsforum לקרוא לאנשים "אחי, אחותי" וכו' - אנחנו לא גדוד של גולני (עם כל הכבוד לגולני, ויש כבוד).

 

בהצלחה בשיפוץ הדה-סוטו,

 

קובי

!!!!!!!!!

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
במילים אחרות, פורום חובב נקרופיליה.
נשאלת השאלה באיזה צד אתה? החובב או המתחבב?

אירית

פורסם

אם (ברשותכם) נחזור שניה לנושא השירשור..... אין פה אף אחד מזיקני השבט שזוכר את האוטו הזה נוסע?

 

מה שמגביר בי את התחושה של "קומבינה" הוא שהדלת האחורית של הטנדר היא בכלל של פורד.

 

הייתי באמת שמח לשמוע מה זה האוטו הזה.

לבעל האוטו, לך תוציא רשיונות ותפטור לכולנו את התעלומה.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אפשר לסכם שאנחנו פורום של חובבי מכוניות זקנות ונשים צעירות*

 

נמרוד

 

 

*אשה צעירה מוגדרת כאשה המבוגרת בעשר שנים מכל קוראת שורות אלו.

 

מר חסרחמימוב,

 

ככל שאתה כותב פחות ופחות בפורום - אתה חסר לנו יותר ויותר . . . :wave:

 

:turn-l:אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

אנשים שלום זה שוב אני מישהו יכול להסביר לי קצת על הקניה באיביי מה זאת אומרת time left? ומה לגבי משלוח לארץ מה העלות של זה? בתודה משה.!

(מעוניין לקנות דסטרבוטר באתר ומצאתי כבר אבל מה הסיפור של הקניה)

פורסם

בואו'אנה, הרכב הזה באמת משהו מיוחד ומסקרן!

 

קודם כל, איפה הוא נסע בארץ? תראו איך אף אחד מאיתנו לא זוכר אותו נוסע!

 

ניסיתי להסתכל טוב טוב (אני בטח לא הראשון), להבין אם הקאבינה מקורית ככה, או שבאמת מישהו עשה כאן משהו עבודת יד (בינינו, זה לא משנה מאוד אם הארגז הזה הוא ארגז של טנדר פורד. מה שמשנה הוא אם באמת בכלל היו "טנדרים" כאלה, שכן זה באמת בכלל לא דומה לטנדר מטיפוס "אל-קאמינו", זאת אומרת עם מרכב אחוד.

 

אני מבין טוב שיש לך קשר עם הבעלים של הרכב? אי אפשר להוציא ממנו יותר פרטים? אולי בכל זאת לחפש איפה הוא נסע ולנסות למצוא זקנים שזוכרים משהו?

 

מדליק!

 

דב

 

 

שיחקתי קצת במחשב התמונה יותר ברורה עכשיו

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.


×
×
  • תוכן חדש...