Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הדגם של הדה סוטו,ומה שנת היצור?

איזה מכוניות חלקו את אותו סוג מנוע?

תן כמה שיותר פרטים,שיאפשרו לעזור למצוא חלקים.

עליך לטפח מוזרויותך מגיל צעיר,כדי שלכשתזדקן לא יחשבו שעף לך בורג.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה מושבת?

 

יש לרכב רשיונות?

פשוט גש למשרד הרישוי, העבר אותו לאספנות, משם אתה לא זקוק לטסט, בצע העברת בעלות

אם אין לך רשיונות לרכב הזה אתה בבעיה.

פורסם

[quote name=נמרוד רחמימוב

.dt008.jpg

 

 

 

בידידות,

 

נמרוד

נמרוד שלום,

התמונה שהצגת לא דומה לרכב המדובר.

אתה הצגת תמונה של רכב אחוד עם תא מטען פתוח מאחור, משהוא סטייל אל קמינו, הרכב שמשופץ הוא טנדר לכל דבר, אפילו עם ארגז "טכסס".

חפרתי שעות בספרות שלי וברשת ולא מצאתי כלום שדומה לזה.

מישהוא יכול לעזור יותר עם דגם ושנה?

לבעל האוטו, ממי קנית את האוטו? איפה הרשיונות?

אם תלך למשרד הרישוי ותספר את הסיפור הזה הם עוד יקראו לשוטר.

איפה בעל האוטו?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ברכותי על הדה סוטו,

 

לגבי דיסטריביוטור.....אני חושב שהמנוע בו מדובר הוא כמו של דודג' ישן....כזה כמו שהיה מותקן בקונדקר ישן. שווה לבדוק

 

אריה

ds72

פונטיאק 72

פורסם

לאחר חפירות ארוכות ברשת ובספרות הגעתי למסקנה הבאה.

 

הרכב מורכב מגוף של טנדר דודג' משנת 54 ומפרונט של דה סוטו ספורטס-מן 51.

 

כולי תיקוה שבאמת היה כזה אוטו (לצערי לא מצאתי כזה דבר, אבל זה לא אומר שאין) ושלא מדובר באיזה קומבינה מקומית.

בברכה,יניב

deso5101.jpg

dodg5401.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בעל הרכב נמצא זה באמת נראה לי נכון מה שיניב אמר עכשיו השאלה היא עם באמת יש רכב כזה מה הערך של בוא נגיד "קומבינה" ואם שווה להתאמץ מה שבטוח שהקומבינה לא נעשתה על ידי בעל הרכב!

הרכב היה על הכביש עד שנת 73

הרכב נסע עם רשיונות וטסט.

פורסם
הרכב מורכב מגוף של טנדר דודג' משנת 54 ומפרונט של דה סוטו ספורטס-מן 51.

גם אני חיפשתי אודות הרכב וכל מה שגיליתי מסתכם ברכב שנראה קצת "הוט-רודי" למדיי.

חיפשתי תחת הערכים "Desoto Pick-up" ו-"Desoto Truck" ומצאתי Desoto Pick-up משנת 1951. המעניין הוא שהנתונים דיי זהים למה שאתה הזכרת - על ארגז הרכב כתוב "Dodge" ועל הפרונט כתוב "De Soto", אף על פי שהרכב לא כל-כך דומה לרכב שקנה משה.

1951desoto_pick-up1.jpg

 

1951desoto_pick-up2.jpg

 

מוזר מאוד...

 

:twisted: חולה~הגה :twisted:

פורסם

הרכב לא דומה לשלי אבל יכול להיות שאז עשו קומבינות אצלי במקרה רשום אחרוה על הדלת פורד אבל אי אפשר לדעת! מה לגבי השאלה ששאלתי למעלה על הערך וכו...

פורסם

אם השאלה היא, כמה תרוויח ממכירת האוטו לאחר השיפוץ - תשכח מזה, ומהר- אין מצב, שאחרי שתישפץ את האוטו ממצב כזה, תצליח למכור אותו ברווח כלשהו, יותר הגעיוני, שתפסיד! אם השאלה, האם יש לו ערך אספני כלשהו- כאן זה יותר קשה, בהנחה שזו באמת "קומבינה" כלשהי. אבל, מצד שני, גם אם זה "קומבינה"- האוטו עדיין יפה ומיוחד, אולי דווקא ה"קומבינה" עושה אותו עוד יותר מיוחד? -לא יודע... מה שבטוח, אם אתה אוהב אותו, ויכול לשקם אותו- לך על זה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...