Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחותי מתחתנת מחרתיים ועדיין אנחנו לא סגורים על שיר כניסה לחופה.

אחרי ויכוחים רבים הגענו להסכמה על השיר שיר למעלות של להקת שבע.

חיפשתי את השיר להורדה ומצאתי רק את הגרסא הרגילה שלו.

שמענו גירסא אחרת בחתונה לפני חצי שנה ארוכה יותר עם שופרות בהתחלה וזה השיר.

לתקליטן שלקחנו אין אותה אבל הוא מודע לקיומה.

אז למי שיש את הגרסא עם השופר או יודע איך להשיג אותה בבקשה שיפנה אליי או יגיב פה.

בדחיפות

בתודה רונן

פורסם

"I Want to Get High"

של סייפריס היל- באלבום שבת שחורה.

 

מתחיל בחצוצרות "מצמררות" וממשיך בבום לראש, וכיף גדול לנפש ולגוף.

 

השיר לכניסה לחופה!!!

 

מנסיון.

 

מזל טוב

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

פורסם

בחירה מצויינת לשיר , בנוגע לחיפוש תריץ חיפושים כללים בתוכנות השיתוף

של "שיר למעלות" אני מניח שיצאו לך כמה גרסאות נסה להוריד כמה שיותר אולי יהיה לך מזל.

פורסם
"I Want to Get High"

של סייפריס היל- באלבום שבת שחורה.

 

מתחיל בחצוצרות "מצמררות" וממשיך בבום לראש, וכיף גדול לנפש ולגוף.

 

השיר לכניסה לחופה!!!

 

מנסיון.

 

מזל טוב

 

חי

תודה אבל זה ממש לא בכוון (שמעתי)
פורסם

השיר לכניסה לחופה הוא:

Warcraft III - A Call To Arms

 

 

מנסיון! ;-)

תורידו ותשמעו... פשוט חזק!

(שם השיר שונה, בטעות הוכנס שיר אחר... תחפשו את השיר באימיול, ותראו על מה אני מדבר...)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

רונן דיברתי עם בנאדם שמתעסק באירועים והוא אמר לי שזאת גירסה מיוחדת שיצרו באולפן הקלטות,אולי רק אותו תקליטן יצר את השילוב.

פורסם
רונן דיברתי עם בנאדם שמתעסק באירועים והוא אמר לי שזאת גירסה מיוחדת שיצרו באולפן הקלטות,אולי רק אותו תקליטן יצר את השילוב.

וואו לא ידעתי. בכל זאת אם השיר יפול לידיו בצורת MP3 הוא יוכל לשלוח לי את זה במייל\ICQ\מסנגר

זו תהיה מצווה כבירה

פורסם

its the end of the world as we know it

 

 

:-P

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
וואו לא ידעתי. בכל זאת אם השיר יפול לידיו בצורת MP3 הוא יוכל לשלוח לי את זה במייל\ICQ\מסנגר

זו תהיה מצווה כבירה

אם אתה זוכר את שם התקליטן זה יכול לעזור.

פורסם
ישמע טיפה דפוק, אבל דווקא Orphaned land(!) עשו cover :wink:

שקט ויפה ל-"שיר למעלות לדוד שמחתי באומרים לי..."

אורפנד לנד למשנה עם הם יעשו COVER לשיר הכי מזעזע בעולם הוא יישמע יפה!!

הם פשוט נגנים מושלמים ותותחים!!

אתה יודע שאת האלבום שלהם "MABOOL" לקח להם להקליט 7 שנים!!

זה כזה אלבום מושלם!!

×
×
  • תוכן חדש...