Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי הוצע לי פאנל מיד שניה 7500 הקטע הוא 2 יציאות ואני רוצה 3 השאלה האם יש לו אפשרות להפוך יציאה אחת ליציאה לסאב ? איך הפאנל הזה הוא אמין? טוב ? יש לו פונקציות?הוא מהיר בקריאה?

בנוסף לכך הוצע לי פיוניר 740 איך הוא,אמין? יש לו פונקציות?הוא מהיר בקריאה כמה יציאות הגברה?

מה עדיף בין שניהם?

ה5500 או ה740. לדעתי ה5500 ניראה די פשוט ומעפן לעומת ה7500 ותקנו אותי אם אני טועה ואני אשמח לפירוט .

 

תודה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

740 היה לי לפני 3 שנים וחצי (קניתי בדיוק כשהגיע לארץ),

 

אתה יכול לעשן נרגילה שלמה עד שהוא מעביר שירים,

בין תיקייה לתיקייה-יכול להתחלף רמזור.

7500/5500 -די דומים למעט התצוגה-למה לקחת 2 יציאות אם אפשרלהשיג מכשיר עם 3יציאות?

מסקנה-חכה לעסקה טובה יותר.

ZZR

פורסם

תודה מידן , לאחר כל הויכוחים סוף סוף באופן די מפתיע אני מוצא את עצמי מקבל תשובה ממך וככל הניראה גם יקח אותה לתשומת ליבי.

תודה ,עוד מישהו?

אגב כמה הערכת מחיר לדעתך/דעתכם. המכשירים האילו שווים כיד שניה נתחיל :

740 -להערכתי שווה נכון לרגע זה ולשוק יד שניה בארץ כ650-680

5500-להערכתי שווה נכון לרגע זה ולשוק יד שניה בארץ כ550-600

לדעתכם מה המחיר הראלי והזול ביותר שאני יכול למצוא את המכשירים הנ"ל ביד שניה/אמור לשלם עליהם כיד שניה בהתחשב בגילם ובמצב השוק ביד שניה [לדוגמא 7600 שנימכר יד שניה ב850 או 7750 שנימכר ב950 יד שניה ]

תודה לכל העוזרים הרציניים.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

האשהיה מטורפת....על הפנים אפשר למות, לקבל החיאה, למות שוב, לקבל עוד החיאה - ואז אממממ אולי ינגן משהו

 

בכל מקרה מידן : 3 יציאות זה חרטה (לפחות בשבילי כי גם ככה לדעתי מערכת טובה! זאת מערכת עם קומפוננט וסאב, אז היציאה השלישית לדעתי מיותרת לחלוטין)

פורסם

750 ו 740 הם כמעט זהים, מלבד שוני קטן בתפריט, ובכך שה 750 מגיב הרבה יותר מהר ל MP3

ל740 לוקח 7 שניות בין טראקים ב MP3 , ל750 הרבה פחות.

שניהם 4V PRE OUT , וגם נשמעים טוב יותר מה 760 שהעלו כאן.

 

אם אתה לא בעניין של MP3, קח את ה740.

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

אתה באמת מאמין שהצליל ב750 טוב יותר מב760 ? במה בדיוק הוא טוב יותר ? אני מדבר על פלאט, בלי שום קרוס או אקולייזר.....

 

או שאתה מדבר שהאקולייזר\קרוס ב750 טוב יותר

פורסם

אבל הוא כן מדבר על אקולייזר, ביוםיום אתה לא משתמש באקולייזר?!

תפסיקו להיות תוכים של תרד'ים שונים, דבר לעניין, אקולייזר X לא יכול להישמע יותר טוב מאקולייזר Y?

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

קלריון מן, יכול, ונשמע זה 2 דברים שונים.

מי קבע שהאקולייזר נשמע טוב יותר ? האוזניים ? ..... נו באמת.

אני אפילו לא ניכנס לפסיכולוגיה בגרוש והשוואות לא מציאותיות.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא, אני לא טוען שהוא כן שמע או לא, אני טוען שיש הבדל בין אקולייזרים ויש!.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

740 אל תקח בצחוק אסף שעה עד שהוא מעלה את הדיסק ועד שהוא יעלה לך את התקיה שבחרת ועד שיתחיל לנגן לך את השיר כבר יגמר לך החמשוש.

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

עתיד, אצלי על הסטריאו בבית חוברו 3 המכשירים , דרך PREOUT למגבר. בתקופתו זה היה על Exposure super xv . שמעתי את שלושתם, ה760 נשמע לטעמי הכי פחות טוב, וה 740 יותר מה 750 . וזאת הסיבה שלקחתי 740, ויש לי אותו עד היום.

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

×
×
  • תוכן חדש...